Metin2 TR Yeni Kota Dostu 7x Damage Hack İndir

» Metin2 TR Yeni Kota Dostu 7x Damage Hack İndir // Download «

Metin2 TR Yeni Kota Dostu 7x Damage Hack İndir

Metin2 TR Yeni 7x Damage Hack İndir

Merhaba arkadaşlar, Metin2 TR için yapılmış kota dostu 7x damage hack hilesinin yeni sürümünü sizlerle paylaşıyoruz.


Yazılı Anlatım

1. Vermiş olduğumuz linklerden hileyi indirin.
2. İndirmiş olduğunuz Metin2 TR Yeni 7x Damage Hack.rar'ı açın.
3. Daha sonra Metin2 TR Yeni 7x Damage Hack klasörünün içindeki bulunan tüm dosyalarını Metin2 TR'nin kurulu olduğu dizine atınız.
4. Daha sonra Bypass.exe uygulamasından oyuna giriş yapın.
5. Oyuna giriş yaptıktan sonra hile otomatik aktif olacaktır.
İŞLEM TAMAM!


VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR Yeni Kota Dostu 7x Damage Hack İndir // Download «

29 yorum: Yorum Yapın

  1. Kardeşim bende metin2.cilientbin diye bir hata veriyor neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasörün içinde bulunan dosyaları Metin2 TR'nin kurulu olduğu dizine attığınızdan emin olun.

      Sil
    2. hileyi nerden geri kapatıcaz

      Sil
  2. kardeşim her şeyi yapıyorum ama olmuyo

    YanıtlaSil
  3. Kardeş bende dediklerinin hepsini yaptım o dediğin seyden oyunu actım ama oyun aynı damageli vurmuyor

    YanıtlaSil
  4. at üzerinden vuryomu bana çok lazım

    YanıtlaSil
  5. kardeş son güncellemeden sonra artık vurmuyo

    YanıtlaSil
  6. kardeş çalışıyormu şu an hile lütfen acill yardımm

    YanıtlaSil
  7. Kardeş Ben Hata Alıyorum Her Siteden DE aynı hileyi İndirdim VE olmuyor ????? bu hata işte bi yardım edermisin ??

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim kardeşim bu hile sayesinde oyundakileri eziyorum :)

    YanıtlaSil
  9. kardeşim indirdim fakat cannot find python22.dll please re-installl this application hatası veriyor yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  10. deneyecez bakalım şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. çok güzel oldu teşekkür ederim..gerçekten mahçup olduk :)

    YanıtlaSil
  12. olmuyor kardes pvp lerde ise yaramiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Metin2 TR için yapılmış" yazıyor zaten :)

      Sil
  13. Kardeşim ? Hatası Veriyor Yardım Edermisin

    YanıtlaSil
  14. sadece mob çekiyo damage hack nası yapcaz

    YanıtlaSil
  15. ya ???????? bu hatayı veriyo cevap verin napcaz biraz çabuk ama arkadaşla iddaya girdim 2 gün içinde 30 olmam gerek

    YanıtlaSil
  16. admin bu nasıl 7x 30s bir zor vuruyon bir ayarı varmı bunun

    YanıtlaSil
  17. Admin pack/Index dosyasının yanlıs versıyonu hatası alıyorum yardım please

    YanıtlaSil
  18. ne olur kart kapatma yerini söyleyin!!! admin acil !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen hileyi HİLEYİ İNDİR butonlarından indirin.

      Sil
  19. yeni x7 damge gelicekmi x7 damge yüzünden hep oyundan atıyor

    YanıtlaSil
  20. şu hilelerin yeni sürümlerini çıkartsanız iyi olcak dün sandık düşüreyim dedim 100kere oyundan attı artık hileleri yenileyin.!!!!

    YanıtlaSil
  21. Şuanda Çalışıomu ???

    YanıtlaSil
  22. yav arkadas sunu bıde turbobit.net te olsa gerısı safa fiso vırus hep turbo ıstıoz

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri