Metin2Mod Launcher Hilesi 14.08.2014 indir

» Metin2Mod Launcher Hilesi 14.08.2014 indir // Download «

Metin2Mod Launcher Hilesi 14.08.2014 indir

Metin2Mod Launcher Hilesi 14.08.2014 indir

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere KaMeR1337 arkadaşımızın yapmış olduğu Metin2Mod Launcher hilesini paylaşacağız. Metin2 oyununa gelen yeni yama güncellemesinden dolayı çoğu hile çalışmaz duruma gelmişti. Metin2Mod hilesinin yeni sürümünü Metin2 TR serverlerinde sorunsuz çalışmaktadır. Metin2Mod Launcher Hilesi ile exp kasabilir, balık tutabilir, metin taşı kesebilir ve daha bir çok şeyi yapabilirsiniz.

Eğer sizlerde Metin2 TR serverında oynuyor ve gelişmiş bir ücretsiz hile arıyorsanız bu hileyi hemen aşağıdaki virüs tarama ve indirme linkleri bölümünden indirebilirsiniz. Hileyi yapamayan arkadaşlar için videolu anlatım hazırladık izlerseniz hileyi sorunsuz çalıştırabilirsiniz.

> METİN2MOD TÜM SÜRÜMLERİ İÇİN TIKLA <

Metin2Mod Launcher 13.08.2014

Metin2Mod EXP Bot Hilesi Kullanımı

  1. Hileyi kurmadan önce Metin2'yi güncelliyoruz.
  2. Hatayla karşılaşmamanız için BU konumuzu inceliyoruz.
  3. Size verdiğim linklerden hileyi indiriyoruz.
  4. Masaüstüne çıkan "Metin2Mod_14.08.2014.rar" dosyasına giriyoruz.
  5. Metin2Mod_13.08.2014 adlı klasöre giriyoruz.
  6. Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
  7. Metin2Mod_Launch.exe'yi yönetici olarak çalıştırıyoruz.
  8. Start Mod'a bastıktan sonra yama açılacaktır.
  9. Daha sonra oyunu başlat diyoruz ve oyuna giriyoruz.
  10. Komuşma yerine /help yazarak hilenin komutlarına göz atıyoruz.
  11. Ve hilemiz ile bol bol exp kasıyoruz.

Metin2Mod Launcher Hilesi Videolu Anlatım

Videolu anlatım eski sürüme aittir. Ancak kurulum ve kullanım aynıdır.

VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ

Hileyi Tara Virustotal

Turbobit Yandex.Disk Mega.co.nz

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2Mod Launcher Hilesi 14.08.2014 indir // Download «

21 yorum: Yorum Yapın

  1. hele şükür be kardeş saolun daha güncel sık sık yaparsanız sevinirim ama m2kmod değil m2modlauncher daha kullanıslı

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle merhaba. Hileyi yayınladığınız için teşekkürler. Fakat iki hatayı da aldım, çözümler bir işe yaramadı. Doğru yaptığımdan da eminim, her yolu denedim. Yardım edebilir misiniz? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. kardeş bende start fit bat yok ne yapcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. startfix.bat dosyasının olmasına gerek yok hocam. Hilenin eski sürümünde böyle bir şey vardı. Artık yazılı anlatımda ki gibi yapmanız yetiyor.

      Sil
  4. hiçbir linkten inmiyo hepsinden üyelik istiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemizde ki hileleri VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ bölümünde ki TURBOBIT - YANDEX - MEGA butonlarından indirebilirsiniz. İndirme işlemi yapmak için herhangi bir üyelik istenmemektedir.

      Sil
    2. denedim hepsini inmiyor. önceden iniyordu ama suan indiremedim.

      Sil
    3. mega co verdiginiz linke tıkladım yüklenıyo gösterıyo siteye girmiıyo

      Sil
    4. İNDİRDM MEGA CO DAN BU SEFERDE ESKİ SÜRÜM ÇIKTI. GİRİSTE TIKLIYORUM ESKİ SÜRÜM YENİ SÜRÜMÜ İNDİRİN DIYO

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. https://mega.co.nz/#!lEsQiC7T!pIBKo_V_cZ00GXfKxaXe3Uv2XLEsvbhFGsDh6plF0VU

      Bozuk değil hocam tekrar deneyiniz.

      Sil
  6. kardes dosyayı indiriyorum ama masa üstüne öğle bir dosya gelmıyor tzip geliyo o ne anlamadım yardımcı olurmsuun video daki gibi bir dosya yok

    YanıtlaSil
  7. hileyi indirdim kurdum eski sürüm cıktı bu

    YanıtlaSil
  8. ya admin gözünü seveyim yardım önceden otomatik vuruyor şimdi vurmuyor ne yapıcaz?

    YanıtlaSil
  9. at üzerinde vurmuyo bi çözüm bulun

    YanıtlaSil
  10. kardeş bu hile eski sürüm megaya attıgın 27.07 tarihli diyor lütfen uyenı sürümü aç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözümüzden kaçmış hocam. Güncellendi.

      Sil
  11. dosya bozuk ilgilnirmisiniz...

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri