Metin2 TR m2k-Mod v2.3.0.1 EXP Bot Hilesi İndir

» Metin2 TR m2k-Mod v2.3.0.1 EXP Bot Hilesi İndir // Download «

Metin2 TR 2014 m2k-Mod v2.3.0.1 EXP Bot Hilesi İndir

Metin2 TR m2k-Mod v2.3.0.1 EXP Bot Hilesi İndir

Merhaba arkadaşlar Metin2 TR ait güncel oyun hilelerini sunmaya devam ediyoruz.
Eğer sizde Metin2 TR oyun hile botu aradıysanız bu hileyi indirip deneyebilirsiniz.
Bu hilede mobber hack (çekme hilesi) mevcuttur fakat 7x mevcut değildir.
Yakın zamanda videolu anlatım olarak mobber hack + damage hack + m2k-Mod paket şeklinde paylaşacağız.

YAPIMCI: 123klo (Thanks)

SÜRÜM: v2.3.0.1

m2k-Mod v2.3.0.1

Yazılı Anlatım

1- Size verdiğim linkden hileyi indirin. 
2- Rar içerisindeki dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
3- m2kmod_Launcher_2.3.0.1.exe'i metin2 içine girip açıyoruz.
4- Hile ekranı geldiğinde Launch m2k-Mod butonuna basıyoruz.
5- Server seçme ekranı geldi hesabımıza giriş yapıyoruz ve oyundayız.
6- Sağ üst köşedeki Show Hackbar butonuna basıyoruz.
7- Sol köşeden ayarlarımızı yapıp hile ile oyunun keyfini çıkarıyoruz..



Videolu Anlatım




VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Turbobit Uploaded


Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR m2k-Mod v2.3.0.1 EXP Bot Hilesi İndir // Download «

9 yorum: Yorum Yapın

  1. kardeşim yorumda 7x yoktur diyosunuz fakat vdeoda adam 7x ile oynuyor anlamadım ben bu işi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolu anlatım bize aittir. Hileyi tanıtmak amaçlı ekledik. Yoğunluk sebebi ile video çekemiyoruz. Yakın zamanda videolu anlatımlar ile paylaşacağız hileleri.

      Sil
    2. peki kardeşim bide sizden çalışan ticaret hilesi bekliyoruz türkte 1 kaç ticaret hilesine rasgeldim çalışan varsa alinizde paylaşın.... :)

      Sil
  2. Hilelr için teşekürler admin Saqlam Balık botu lazım Bna saqlam hile varsa paylaşırmısınız Hepsi fixlenmiş yardımcı olursanız.sevirinim Şimdiden Teşekürler.

    YanıtlaSil
  3. http://www.youtube.com/watch?v=ISZOSPd2JFE al ekle

    YanıtlaSil
  4. admin botda envater dolunca otomatik satıp kasmaya devam varmı

    YanıtlaSil
  5. kardeşim bunun yeni versiyonu çıkmış heralde hata alıyorum oyuna girmiyoooooooooo

    YanıtlaSil
  6. Yeni sürüm çıkmıştır. Sitemizi takip ederek hilenin yeni sürümünü indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. Hilenin yeni sürümünü linkten indirebilirisiniz. http://goo.gl/7HZ9hi

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri