Metin2 TR Yang Bugu Hilesi Botu İndir

» Metin2 TR Yang Bugu Hilesi Botu İndir // Download «

Metin2 TR Yang Bugu Hilesi Ghost Mouse İndir

Metin2 Yeni Yang (Para) Bugu Hilesi

Önceden sadece nasıl yapıldığını paylaşmıştık şimdi ise botunu paylaşıyoruz.
Siz PC başında değil iken bile otomatik yang bugu yapıp zengin olacaksınız. ‪

Eğer fazla yang (para) kasmak istiyorsanız ghost mouse ve ghost keyboard gibi programlarla otomatik ayarlama yapabilir ve sabaha kadar para botuna bırakabilirsiniz.
Ayrıca hile diğer görevlerdede çalışıyor. Sadece bazılarında çalışmaktadır.
Ayrıca hileyi pvp serverlerde çalıştırmak size kalmış birşeydir.

Bu arada bu şekil yöntem ile çok exp veren görevleri bulup bir anda 60-65 level'e gelebilirsiniz.
Mesela sayfa görevlerinde bug var. 40 Level'den 58 level olabilirsiniz.
Metin2 yang bugunu videolu anlatımını DreamFancy arkadaşımız çekmiş ve sizlere daha kaliteli 1080p hd kalitesinde bir video ile sunmuştur.
Bug çok kolaydır, ancak okadarda çok para vermez. Bazen 1k bazense 5k para verir.
Anlayacağınız sabır işi ama isteyen yapmaz.

BUGU İYİ ANLAMAK VE YAPABİLMEK İÇİN VİDEOLU ANLATIM 1'İ İZLEYİNİZ.

Teşekkürler DreamFancy


Yazılı Anlatım 1

1. 15.Levele kadar bir çhar getir.
2. Octavio'ya git.
3. Kız çocuğu düğünü tıkla.
4. Aç alfa kurt öldür!
5. Aç mavi kurt öldür!
6. Aç alfa mavi kurt öldür!
7. Çiçekleri 1.köydeki yaşlı kadına götür.
8. Aldığın buketi hemen 2.köydeki yaşlı kadına götür.
9. Verdikten sonra 1.köydeki octavio yanına gel ve bekle.
10. ESC bas, karakter değişikliği tıkla.
11. Hemen octavio tıklayıp kız çocuğu düğünü de.
12. Şansına göre sana yang ve item verecek.
13. Sakın devama basma karakter seçme yerine atmasını bekle.
14. Ve karakter yerine attı tekrar oyuna gir.
15. Tekrar karakter değişikliğine bas.
16. Hemen octavio tıklayıp kız çocuğu düğünü de.
17. Devam butonuna basma ve karakter yerine attı.
18. Böyle sonsuza kadar beleş para kasabilirsin.


Yazılı Anlatım 2

1. Hilemizi indiriyoruz.
2. Masaüstüne çıkan yang bugu klasörüne giriyoruz.
3. Metin2 içine atınız adlı klasöre giriyoruz.
4. Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
5. bypass.reg çalıştırıp evet basıp tamama basıyoruz.
6. Bypass.exe'den oyuna giriyoruz.
7. Hilemiz aktif oluyor ve karakterimize girip octavio'nun orada bekliyoruz.
8. Mouse'yi octavio çeviriyoruz ayarlıyoruz.
9. Ghost mouse ile mouse hareketlerimizi kaydediyoruz.
10. Ardından videodaki işlemleri uygulayıp botumuzu başlatıyoruz.
11. Birkaç saatte akıl alamayacağınız kadar yang kasıyorsunuz.


Videolu Anlatım 1




Videolu Anlatım 2




VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Turbobit Uploaded


Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR Yang Bugu Hilesi Botu İndir // Download «

14 yorum: Yorum Yapın

  1. Ya Kardeşm Kafayı Yicem , Dediğiniz Gibi Yaptım Açtm Mouse Ayarlarını
    F10 Basıyorm Duruyo Not Defterinde Açıyorm Sizinkisi Kadar Uzun Yazmıyo
    sonra Kaydedip Open den Açıyorm. Açtığımda Metin2 de açıyorm Seçenekler(esc)
    De kalıyo bitiyo Lütfen Yardım 1 saat tir uğraşıyorm

    YanıtlaSil

  2. Mouse recorder pro 2 kullanın dha iyi iş görür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşm saol bunu indirdim Açtım Metin2 yi denedm oluyo peki record dan
      durdurduktan sonra nereye kayıt ediyo save diyorm bakıyorm yok ? hep benm mi basmam gerekiyo

      Sil
  3. 10 - 15 defa yapınca ???????? Hatası veriyor haliyle bot hata veriyor çözümü nüde söyliyim yukarda ismini verdiğim program klavye log larını da kaydediyor yani hileyi 9 kere yapıp oyunu kapatıp tekrar acmaya ayarlarsanız sorun ortadan kalkıyor yardımcı olabildiysem ne mutlu ve benim deneyimlerimi anlatayım bot 1 Dk= 10k yang
    1 Saat = 600k ortama değerlerdir son olarak sunu sölim bos ch lerde yapın dolu ch lerde 10 snyede oyundan cıkıyor boş ch lerde 3 snyedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş o para kasarken biz kendi çarımızı kasabilirmiyiz bi sorun olur mu ?

      Sil
  4. ya indirdiğim dosaya hata veriyo nden uploaded den indirdim

    YanıtlaSil
  5. Malesef Hilede Trojen Tespit Ediliyr.

    YanıtlaSil
  6. Ya Arkdaşım Bu hileyİ İndirdim Daha Metin2 Yi Açamıyor Hile :) Bende Hiç Uğraşmadım Sildim Hileyi Herkeze Kolay Gelsin Allah Herkeze Yapmayı Nasip Kısmet Eder İnşallah

    YanıtlaSil
  7. KAYIT HATASI

    Beyler mesela 2 kere kayıt ediyorum işte 1.yi düzgün yapıyor 2.ye gelince karakter attıktan sonra tam oyuna girerken oyundan once davranıyor kayıtlı olan maus hareketleri olmuyor hilem yardım edecek var mı


    Uzun açıklama : Videodaki gibi düzgün bir şekilde yapıyorum yani kayıt'ı acıyorum karakter atıp octov'a tıklıyorum sonra yang ve exp geliyor tabi o arada işte karakter menüsü geliyor tekrar aynı karakteri seciyorum ondan sonra aynı şeyi bir daha yapıyorum karakter menüsü geliyor bu sefer tam oyuna gırınce F10 'a basıyorum yani Çarımı gördüğüm anda durduruyorum kayıt ediyorum not defterinde acıp mesela 2 kere yapmak istiyorum yani 2 kere kopyalıyorum ondan sonra open diyip acıyorum 1.yi düzgünce yapıyor kopya olanı cok hızlı yapıyor karakter yüklendikten sonra tam oyuna girecekken ( 2. karakter ) oyundan hızlı davranıyor mouse ve komutlar doğru ama hızlı davrandığı için başka yerlere gidiyor YARDIM EDEBİLECEK OLAN VAR MI ?

    YanıtlaSil
  8. nasıl indiricez acil cevap verin :S

    YanıtlaSil
  9. ADMIN HİLE CALISIODA BAŞKA GOREWLERDE CALISIOMU CALISIOSA HANGİ GOREWLER ACIL LLL CEVAP ...................... ..................



    YanıtlaSil
  10. Bug Kapatılmıştır . Boşuna uğraşmayın

    YanıtlaSil
  11. yaa beyler bakın +8 doluyu yaktım mal mal geziom ortalıkta parada yok hile çalışıomu acil cevap yalvarırım yoksa oyunu brakıcam !

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri