HSBYPASS Oyundan Atmayan 7x - Mobber (Çekme) Hilesi İndr

» HSBYPASS Oyundan Atmayan 7x - Mobber (Çekme) Hilesi İndr // Download «
HSBYPASS Oyundan Atmayan 7x - Mobber (Çekme) Hilesi İndr

Yaklaşık 5 dk oyunda durdum hiçbir atma gibi sorun olmadı . Sizde sorun olursa yorum olarak bildirin. Hilemizi Metin2 klasörümüze atıyoruz ve oyuna giriş yapıyoruz.

HSBYPASS Yapımcısı Lalaker1'dir.

Videolu Anlatım




VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Hileyi indirmek için tıkla
» HSBYPASS Oyundan Atmayan 7x - Mobber (Çekme) Hilesi İndr // Download «

54 yorum: Yorum Yapın

  1. Bize bole güzel paylasımlarla gel admin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin abi ben indiremedim nerden iniyo ?

      Sil
    2. Linkler ile ilgili videomuzda mevcuttur.

      Sil
    3. yardım açamyorum pack/index açlmadı diyo

      Sil
    4. admin yardım et bendede pack/index açılmadı diyo

      Sil
  2. Hileyi indir diye resimler var videonun altında .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok indirilmiyo linklerin hepsi reklam düzenbazlar!

      Sil
    2. 5 dk bekledikten sonra reklamı geç'e tıklayın ve indirme sayfasına yönlendirilirsiniz.

      Sil
  3. iniyo ama admin hız yokmu ?

    YanıtlaSil
  4. admin ben yapamadm şimdi bu no1 torrent varya onunla acılan programı ne yapcaz bulanadn ordan oyunu acaken birlkte aç geliyo ne yapmam lazım yardm et lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarınız ile ilgili bi sorun bu.

      Sil
    2. yönetici olarak çalıştır başka bişi çıkıo sanırım o çözülebilir

      Sil
  5. .bin dosyası açılmıyo .bat lı olan yani

    YanıtlaSil
  6. kardeş bu uzaktaki okculara vurmuyo ama vurmuş gibi yapıyo ama vurmuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanda başka iyi bi hile yok. Kullanmak istiyorsanız kullanın.

      Sil
  7. metin 2.client bulunamıyor ismi doğru yazdığınızdan emin olun. diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin2 dosyanızda metin2client.bin olmalı yoksa yeniden kurun metin2 yi.

      Sil
  8. benım metın2 dosyaları :D de bulunuo clıent bulunamıor hatası verıor c ye atsam duzelırmı?

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. gm bunda koşma hızlı vurma wall hack yok onlarıda bulununa bi hile olsa level bot gibi o hile güncellermisin

    YanıtlaSil
  11. ve çhız hilesi yok bunda.

    YanıtlaSil
  12. hile ii gzlde keşke m2kmod vea exp botu olaydı onlar daha ii oto pot oto toplama felanya

    YanıtlaSil
  13. keşke speedhackda olsa yarın güzel bi hile daha bekliyoruz

    YanıtlaSil
  14. ya ben hileyi kurmadan önce metin2'yi güncelliyorum yükleniyor sonra kapatıyorum. Hileyi kuruyorum genede pack/root.epk hatası alıyorum sizce nasıl çözebilirim bu sorunu ben :S

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. http://rapidgator.net/file/a7107ca83a7b1eda9ff043e88a490990/bypass-oyundan-atmayan-7x-mobber[15.08.2013].rar.html

    Beyler kullanıyorum bunu indirin sorunsuz çalıışıyor bu

    YanıtlaSil
  17. Amk Hız yk :S Admin başkaaa hilelerrr bulll

    YanıtlaSil
  18. Beyler Hiç Uraşmayın Hileyle Fln bu hilede vardır diye demiyorumda ben bi hile indirdim çara girdim ve altta hesabınıza biri giriş yaptı dedi.
    sonra bida girdim şifre yanlıs dedi.ve sonra yaklaşık 2-3 dakka sonra bi şey geldi ondada bu yazıyordu "HESABIN HACKED HADİ BB :)"ve bida hesabıma giremedim.eğer hile indiriyosanız indirdikten sonra Bilgisayarım-yönet-yerel kullanıcılar ve gruplar-userse girin ve ordaki hesaplara bakın orda sizin pcnizden başka hesab varsa keyloggerdi onları silin hileyide...

    YanıtlaSil
  19. hile artık çalışmıyor heralde admin kardeş bu sabah girdim sadece çekiyor oto atak yok ?

    YanıtlaSil
  20. kardeşim hilenin çekmesi çalışıyor ama wurmuyor bn wuruyorum manuel olarak nasıl olcaksa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynn ya oto vurmuor mobber hack zaten vardı. Oto vurmuor!!

      Sil
  21. lan benimki sadece hotfile indirio hotfile da koy

    YanıtlaSil
  22. Hile fixlendi mi çalışıyor mu ?

    YanıtlaSil
  23. sayın ADMİMim oyundan sureklı atıyo tekrar hileleri guncelleştırırmısınız saygılarım lan

    YanıtlaSil
  24. Kardeş Log Hatası ALıyorum ACiL Yardım Lütfen.

    YanıtlaSil
  25. Beyler oluyo ama sadece çekme var çekıyorum ama 7x olmuyo vurmuyo kendı kendıne yardım edin ???

    YanıtlaSil
  26. Oldu be elinize sağlık şu ana kadar kullandıgım en iyi hile.

    YanıtlaSil
  27. Admin Benim Bilgisayarda Şöyle Bişi Çıkıyo

    Burada hileyi tara falan yazıyo altındada yeşil hemen indir yazıyo onamı tıklıcam acil cevap ?

    YanıtlaSil
  28. hileyi ındırdım bır ıkı slot kestım sonra donmaya başladı kapatıp bır daha açtım bu sefer sadece çekme çalıştı dığerı çalışmadı. nedenı nedir?

    YanıtlaSil
  29. admin süpersin oyundanda atmıyosa ismigibi adamsın bu siteden artık her şeyimiz :)

    YanıtlaSil
  30. Her Slotları ÇEkme Yerine Tıkladığımda Atıyo ADmin

    YanıtlaSil
  31. ADMİN BEN HİLEYİ YÜKLEDİM GİRİYORUM ÇALIŞMIYO KARDEŞ Bİ YARDIM ET

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri