Metin2 PvP Ninja Okçu 7x Hack İndir

» Metin2 PvP Ninja Okçu 7x Hack İndir // Download «

Metin2 PvP Ninja Okçu 7x Damage Hack İndir

Metin2 PvP Ninja Okçu Hack İndir

Sizlere Recep Nihat Yaman ile Celil Çetin'in kodlamış olduğu Okçu Hackini sunucağım.
Okçu Hack sadece Ninja (Okçu) karakterler için yapılmıştır. Okları daha seri atar (7x gibidir)


Yazılı Anlatım

1. Vermiş olduğumuz linklerden hileyi indirin.
2. İndirmiş olduğunuz Metin2 PvP Okçu Hack.rar'ı açın.
3. Daha sonra Metin2 PvP Okçu Hack klasörünün içindeki bulunan logininfo.py'yi Metin2 PvP'nin kurulu olduğu dizine atınız.
4. Daha sonra oyuna giriş yapın.
5. Oyuna giriş yaptıktan sonra hile ekranı otomatik olarak karşınıza gelir.
İŞLEM TAMAM!

Tavsiye Edilen Saldırı Hızı ; 500 - 750
Tavsiye Edilen Hareket Hızı ; 450 - 650


Videolu Anlatım




VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 PvP Ninja Okçu 7x Hack İndir // Download «

23 yorum: Yorum Yapın

  1. Kardeş ii güzelde ayundan çok çok aşırı derecede atıyo açtıgın gibi

    YanıtlaSil
  2. çok saol kardeşim de siz neyin kafasındasınız lan nerdeyse hiç atmıyo

    YanıtlaSil
  3. Çok seri yapıyorum atıyo az yapıyorum yine atıyo çözüm bul yaaa

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar oyundan atıyo lütfenn çözüm bulun

    YanıtlaSil
  5. kardeş logininfo silindi diyo oyuna giişe tıklayınca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de böle oluyo. Tıklıyom oyuna ''Siliniyor:logininfo.py'' diye bi uyarı çıkıyo çözüm lütfen.

      Sil
    2. adamlar haklı bendede aynı

      Sil
    3. Aynn kardeş her hilede öyle diyor bendede

      Sil
    4. bendede öyle oluyo bi care bul

      Sil
  6. yha kardeş krulumsihirbazı falan yok

    YanıtlaSil
  7. kardesım of ama ya oyuna gırmeden oncekı yuklemede takılıp kalıyor galıba sadece bende oluyor bana baska pvp serwer onerırmısnz

    YanıtlaSil
  8. PVP server önerirmisin admin ??

    YanıtlaSil
  9. kulanıyorum açılyo ama hemen oyundan atıyo soru işareti çıkyo yükledim yeniden yine olmadı napcam

    YanıtlaSil
  10. hemen atıyor oyundan oyundan atmaması için ne yapmalıyım..

    YanıtlaSil
  11. kardeş metin2 ye atıyozda torent yapıyo ve giriş yaptıgımızda logininfo.py siliniyor diyor başlat dioz oo ekranda gelmiyor...

    YanıtlaSil
  12. Kardeş bende sorun yok oyun açılırken açılıyor ama ıd şifre girince sürücüde disk yok hatası alıyorum yardım pls...

    YanıtlaSil
  13. Reis Oyundan acaiip şekilde atıyor dk bi atıyo bi çözüm bulun la

    YanıtlaSil
  14. oyundan atmasa 10 numara saygılar

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri