Metin2 Hamachisiz PVP Server Kurma Videolu Anlatım

» Metin2 Hamachisiz PVP Server Kurma Videolu Anlatım // Download «

Metin2 Hamachisiz PVP Server Kurma Videolu Anlatım

Metin2 Hamachisiz PVP Server Kurma

Merhaba arkadaşlar, birçok kişi parası olmadığı için para vermeden hamachisiz pvp server kurmak istiyor. Bizde size sadece hamachisiz pvp server kurulumunu anlattık. Herhangi bir sorunda yorum yazarak yardim alabilirsiniz.

Serverfiles Freeware Download basarak serverfilesin vps serverlar için olan tar.gz versiyonunu indirebilirsiniz. Yada ben onunla uğraşamam diyorsanız, vhd versiyonunu indirerek serverfilesi çalıştırabilirsiniz.

Teşekkürler Dreamfancy

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 Hamachisiz PVP Server Kurma Videolu Anlatım // Download «

75 yorum: Yorum Yapın

  1. peki bi soru sormak istiyorum nasıl çalışıyor pc kapanınca kapanırmı pvp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum tabii ki bilgisayarını kapatırsan kapanır. Sonuç olarak oyun sunucu olarak senin kurduğun sanal bilgisayarı kullanıyor.

      Sil
  2. Aynen bilgisayarı kapatınca server kapanıyormu ?

    YanıtlaSil
  3. hayatımdan 12dkçaldın............ ŞakaŞaka saol:D

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar Servere Nasıl Gircem Onu Bilmiyorum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mc adlı dosyayı indir Server ipini yaz Gir ..

      Sil
    2. yaa ben program filesini nerden bulcamm D:

      Sil
    3. Bilgisayrım c onun içinde cahil

      Sil
  5. bu game tar.gz nerden bulucaz ?

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar benimki win 8 ama virtual pc 2007 çalışmıyor ne yapacağım :(

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar virtual pc win8 de çalışmıyo ne yapacığım çokta sevinmiştim :(

    YanıtlaSil
  8. Navicat şifresi ne krdşm ya ? hata verio navicat 123456 yazıo sitelerde denedm olmuo videoda leonmt2 yazıosun giriosun direk ? anlamadım bi açıkla şnu hem serverda açılmıo socket already used in yazıo

    YanıtlaSil
  9. virtual pc calışmıyo :(

    YanıtlaSil
  10. kardes ben restart atamadım bana yardım edin

    YanıtlaSil
  11. bunu yaptık neyse de GM hesabı filan nasıl açıcaz?

    YanıtlaSil
  12. aga ben her boku yaptım ama port ları nasıl açacaz onu bilmiyom :D

    YanıtlaSil
  13. aga ben serveri her bokunu yaptım bir tek portları açamadım onun içinde bi video çeksen ii olur bence :D

    YanıtlaSil
  14. VHD Yok bende Olmuyor yardım

    YanıtlaSil
  15. pack yok kardeş pack verirsen

    YanıtlaSil
  16. Kardeşim ben Cmd yi açıyorum inconfing yazdığımda ıp adresım çıkmıyo iç ve dış komut çalıştırabilir.program yada toplu iş odsyası oalrak tanınmıyor dıyo bı yardım

    YanıtlaSil
  17. Beyler ben navicat şifresini giriorum ama yanlış dıo npcm


    YanıtlaSil
  18. BENDE VHD YÜKLENMEDİ NAPICAM

    YanıtlaSil
  19. Kardeşim Oyuna Nasıl Gircem

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar aşağıdaki linkte vhd server files ve kurulum için gerekli dosyalar vardır
    http://turbobit.net/2lg2rrzw4cre.html
    indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  21. Bende filezilla bağlanmadı. Nerede yanlışlık yaptığımı bilmiyorum. Yardımcı olabilmen mümkün mü ?

    YanıtlaSil
  22. pack dosyası nası olcak bunun

    YanıtlaSil
  23. nasıl start komutu veriliyor? nasıl üye olucaz?

    YanıtlaSil
  24. Sa Beyler Başka Link Varmı VHD İçin Lütfen.

    YanıtlaSil
  25. vhd 3saat sürüyo kısaltamazmıyız

    YanıtlaSil
  26. Yanıtlar
    1. onu kendin indiriceksin ayrıyetten linkini vermiş arkadaş

      Sil
  27. Yanıtlar
    1. Durum: 192.168.1.100 bağlantısı kuruluyor...
      Yanıt: fzSftp started
      Komut: open "root@192.168.1.100" 22
      Hata: Network error: Connection timed out
      Hata: Sunucuyla bağlantı kurulamıyor
      bu hatayı alıyourm yardım edermisin

      Sil
  28. kuran varmı çalıştırAN

    YanıtlaSil
  29. arkadaşlar login yazısına geliiyorum root yazıyorum pasword da takılıyo

    YanıtlaSil
  30. arkadaşlar firezilla zaman aşımına uğruyornapmam gerek

    YanıtlaSil
  31. Ya ben virtual pcde restart atamıyorum yazı yazma yeri çıkmıyor yardımcı olun !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. virtualde ıpv4 adresini filan girdikten sonra aşağıda exit var yazı yeri çıkana kadar exita bascan

      Sil
  32. arkadaşlar herşeyi kurdum hazır putty navicat portlar fakat oyuna start komutu veremedim yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  33. start komutu nasıl verecegiz arkadaşlar

    YanıtlaSil
  34. arkadaşlar ip adresi yazıyorum mc ye girmiyor

    YanıtlaSil
  35. arkadaslar leptop kullanıyorum fileziiloda hata veriyor sunuc zama naşımına uğradı ve sunucuyla bağlantı yapılamdı diye ne yapacağım

    YanıtlaSil
  36. Olmuyorrrrrrrr Filezilla Hata Veriyo Neden Arkadaslarrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  37. Arkadaslar Herşey Oldu Oyuna Giremedim Neden Bi Bilgisi Olan Varsa Veya Yapabilen Varsa Teamwiewerden Banada Yapabilirmii......

    YanıtlaSil
  38. kurabilmek için sabit ip mi gerekiyo ?? bide ben wi-fiden giriyrm olur mu ?

    YanıtlaSil
  39. arkadaşlar bir yardım etseniz mysgl.tar yüklenmiyo filezillaya attım vıtuale yüklemek için kod yazdığımda hata verio

    YanıtlaSil
  40. Arkadaşlar lütfen yarım edin mysql.tar ' ı yüklemek için kodu yazıyorum,sonra Error opening archive:Failed to open 'mysql/tar.gz': No such file or directory yazıyor ne olursunuz bir çare bulun.

    YanıtlaSil
  41. Arkadaşlar bende Navicat bağlanmıyor yardım edermisiniz ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  42. Kardeş Benim Modem Süper Online de Port Eklerken Sanal Sunucu Yok NAsıl Yapcam

    YanıtlaSil
  43. Arkadaşlar ben denedim oyuna girdim Herşeyini yaptım. Eyw'da Serverfilesi Kurup Makineyi çalıştırıpta oyuna girersiniz. Yoksa Makineyi kapatıp oyuna giremezsiniz. Yani Birerbir Hamachi'li server gibi düşünün. Hamachi kapanınca oyun nasıl kapanırsa buda öyle. Boşuna zamanınızı kaybetmeyın. Ha Ben 7/24 PC'yi kapatmam diyorsanız. Sİzin kararınız. Kurulum İçin Facebook'dan ulaşın herşeyi anlatayım..

    Facebook Adres : www.facebook.com/gokhan.ceylan.357284

    YanıtlaSil
  44. benimki windows 8 adamın anlattığını hiç anlamadım :(

    YanıtlaSil
  45. arkadaşllar ben şifreyi yazamıyorum entere basınca tekrar login diyor

    YanıtlaSil
  46. ben şifre yerine geliyorum ama yazamıyorum acil yardım login e root yazıyorum ama pasaword gelince birşey yazamıyorum

    YanıtlaSil
  47. beyler ya ben save yapmadan kapattımda ya hani etc komutu vererek yaptıgımız şeyleri ne yazarak resetliyoruz

    YanıtlaSil
  48. filezillada sunucu paralo kapıyı giriyorum bağlanamıyor arkadaslar yardımm

    YanıtlaSil
  49. la bu ne uğu uğu boğazın kesildi :)

    YanıtlaSil
  50. Beyler Oyunu NAsil Açiyoruz Bir Yardi mEdin Nolur Skype: mert.kahramam

    YanıtlaSil
  51. beyler hard dis 1 de browsere tıklıyom bişi gozukmuyo videodakı gibi secemiyoz

    YanıtlaSil
  52. beyler hard disk 1dekı server files bende nerde gözüküyor

    YanıtlaSil
  53. Root yazıyorum logine passwor diyor onuda yazıyorum login incorrect çıkıyo bida login ve pasworda yazıyorum hep aynsıı diyor napçam yardım

    YanıtlaSil
  54. Aga nasl indircez bi link atarmsın başka siteden

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri