Metin2 TR Güncel Başkasına Düşen İtemi Alma Hilesi İndir

» Metin2 TR Güncel Başkasına Düşen İtemi Alma Hilesi İndir // Download «

Yazılı Anlatım

1. Hilemizi indiriyoruz & kurulumu yapıyoruz.

2. Kurulumdan çıkan klasörümüze giriyoruz.

3. Metin2 içine atınız adlı klasöre giriyoruz.

4. Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.

5. Dreamfancy Anti Torrent'den oyuna giriyoruz.

6. Karşımıza gelen reklam bölümünde reklamı geç butonuna basıyoruz.

7. Hilemiz aktif oluyor ve karakterimizi seçip oyuna giriyoruz.

8. Şu resimdeki 

 gibi grup açıyoruz.

9. Yan çharımızdan kendimize grup yolladık ve yan çharımızdan çıkıyoruz.

10. Yani grup başkanı olan çharımızdan çıkıyoruz.

11. Artık hile açık ayarlarımızı yapalım ve bir kurban bulup onun yanına gidelim.

12. Kurban tam itemi düşürdüğü an yanına koşup itemi alıp kaçalım, iyi oyunlar..


Videolu Anlatım




VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR Güncel Başkasına Düşen İtemi Alma Hilesi İndir // Download «

18 yorum: Yorum Yapın

  1. bunların içinde keyloger yok degilmi :

    YanıtlaSil
  2. la admin kasma botu güncellee

    YanıtlaSil
  3. exp bot vea m2kmod lazım hadi kaç gündür bekliyom acilllll

    YanıtlaSil
  4. ADMIN M2MOD CIKARIN YAW bu botlar cok kötü oto pot koşma wh fln olandan o çok iyi ne zaman cıkarcaksınız

    YanıtlaSil
  5. bu bot cok guzel calısıor ama kullandıktan bır gun sonra mutlaka hackshıeld banlıyor

    YanıtlaSil
  6. bu bot cok iyi :D güzel para kazandm +4 taşlardan :D teşekkürler admın

    YanıtlaSil
  7. m2mod ortalama kaç güne çıkar

    YanıtlaSil
  8. Abi bir sürü site dolaştım ama hepsi yalan dolan hilelerle dolu ama siz ciddisiniz sizde denediğim 5 hileden sadece 1 i olmadıki bence onuda ben yapamıyorum başarılısınız her gün girip bakıyorum yeni hileleri bekliyorum böyle devam edin harika

    YanıtlaSil
  9. fixlendi heralde eskiden calısıyordu

    YanıtlaSil
  10. Admin allah icin kizin resmini bi paylaş

    YanıtlaSil
  11. Hala çalısıyor mu admin?

    YanıtlaSil
  12. Admin ordamısın yenisi yokmuuu

    YanıtlaSil
  13. admin (çalışan) düzgün 7x hilesi paylaş

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri