Metin2 TR m2k-Mod v2.3.0.2 EXP Bot Hilesi İndir

» Metin2 TR m2k-Mod v2.3.0.2 EXP Bot Hilesi İndir // Download «

Metin2 TR 2014 m2k-Mod v2.3.0.2 EXP Bot Hilesi İndir

Metin2 TR m2k-Mod v2.3.0.2 EXP Bot Hilesi İndir

Merhaba arkadaşlar Metin2 TR ait güncel oyun hilelerini sunmaya devam ediyoruz.
Eğer sizde Metin2 TR oyun hile botu aradıysanız bu hileyi indirip deneyebilirsiniz.
Bu hilede mobber hack (çekme hilesi) mevcuttur fakat 7x mevcut değildir.
Yakın zamanda videolu anlatım olarak mobber hack + damage hack + m2k-Mod paket şeklinde paylaşacağız.

YAPIMCI: 123klo (Thanks)

SÜRÜM: v2.3.0.2

m2k-Mod v2.3.0.2

Yazılı Anlatım

1- Size verdiğim linkden hileyi indirin. 
2- Rar içerisindeki dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
3- m2kmod_Launcher_2.3.0.2.exe'i metin2 içine girip açıyoruz.
4- Hile ekranı geldiğinde Launch m2k-Mod butonuna basıyoruz.
5- Server seçme ekranı geldi hesabımıza giriş yapıyoruz ve oyundayız.
6- Sağ üst köşedeki Show Hackbar butonuna basıyoruz.
7- Sol köşeden ayarlarımızı yapıp hile ile oyunun keyfini çıkarıyoruz..



Videolu Anlatım




VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Turbobit Uploaded


Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR m2k-Mod v2.3.0.2 EXP Bot Hilesi İndir // Download «

19 yorum: Yorum Yapın

  1. 2 linkdede ağ hatası aldım neden ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linklere tekrar tıklayıp deneyin olmaz ise Ağ bağlantınızı kontrol edin.

      Sil
  2. Dosyayı indirdim ama videodaki gibi değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolu anlatım hileyi sadece tanıtmak amaçlıdır.

      Sil
  3. indiremedim yardım edermisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ bölümünden hileyi indirebilirsiniz.

      Sil
  4. Pelerine basınca Kamerden izin alınız diye bir yazı çıkıyor hile tam olarak çalışmıyor sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlış anlamışsın :D
      orada kamerden telif hakkını alamamışlar bu nedenle çekme çalışmıyo ordaki yazıda da kamere neden hileyi paylaşmadığını sormak istermisiniz diyor

      Sil
  5. sanırım güncellme geldi açılmıyor hile dün açılıodu

    YanıtlaSil
  6. Next week hatası alıyorum beyler napmam lazım

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar bugun bir güncelleme cıkıyor hileye giremiyorum başka bir sayfaya yönlendiriyorbeni yani hile var mı yada bu sorunun bir çözümü var mı yardım lütfennnn

    YanıtlaSil
  8. Kim bilgilendiricek bizi..? Yeni Sürümü mü çıktı arkadaşlar ?

    YanıtlaSil
  9. Henüz yeni sürüm çıkmamıştır. Yeni sürüm paylaşıldığı zaman sitemizde yer alacaktır.

    YanıtlaSil
  10. Next Week Hatası neden admin

    YanıtlaSil
  11. Yeni sürüm sitemizde paylaşmıştır.
    LİNK: TIKLA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin ben olmasam haberiniz yoktu yeni sürümden bide yaptığım yorumu onaylamamıssın sanki sen buldun yeni sürümü

      Sil
    2. Yeni sürüm çıktı diye bir sürü yorum atılmıştı sitemize fakat yapımcı henüz yeni sürümün indirme linkini paylaşmadığı için sitemizde geç paylaştık. En Güncel Metin2 Hileleri sitesi olarak yapımcılarla aynı anda paylaşıyoruz tüm hileleri.

      Sil
  12. Kardeş sa oyundan beni arada atıp duruyo pc başında olmadığım zamanlar bununla ilgilli otamatik bi giriş var mı bu hilede eğer varsa geniş bi anlatsana eğer yoksa buna benzer bi hile var mı yardımcı olursan sevinirim . Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri