Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.8 EXP Bot Hilesi indir

» Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.8 EXP Bot Hilesi indir // Download «

Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.8 EXP Bot Hilesi indir

m2k-Mod v2.4.1.8 EXP Bot Hilesi Son Sürüm indir

Merhaba arkadaşlar m2k-Mod hilesinin yapımcısı 123klo tarafından v2.4.1.8 sürümü yayınlanmış. En Güncel Metin2 Hileleri sitesi olarak bizlerde hileyi hemen sitemizde paylaşmış bulunmaktayız. m2k-Mod v2.4.1.8 hilesi sadece Metin2 TR (GameForge) serverında çalışır.

m2k-Mod hilesinin PvP serverlar için olan sürümü indirmek isteyenler m2k-Mod v1.3 PvP linkinden hileyi indirebilirler. m2k-Mod v2.4.1.8 hilesinde mobber hack (çekme hilesi) ve hilenin yapımcısı tarafından eklenen hile içinde 7x damage hack mevcuttur.

Metin2 TR (GameForge) güncel çalışan hile arayan arkadaşlar bu hileyi deneyebilirler.

YAPIMCI: 123klo (Thanks)

SÜRÜM: v2.4.1.7

m2k-Mod v2.4.1.8

m2k-Mod v2.4.1.8 Hilesi Kullanımı

  1. Size verdiğim linkden hileyi indiriyoruz.
  2. "m2k-Mod_v2.4.1.8" klasörü içindeki tüm dosyaları metin2 içine atıyoruz.
  3. "m2kmod_2.4.1.8.exe"ye sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırıyoruz.
  4. 5-10 saniye boyunca reklamın geçmesini bekliyoruz.
  5. Hile ekranı geldiğinde Launch butonuna basıyoruz.
  6. Server seçme ekranı geldi hesabımıza giriş yapıyoruz ve oyundayız.
  7. Sağ üst köşedeki Show Hackbar butonuna basıyoruz.
  8. Sol köşeden ayarlarımızı yapıp hile ile oyunun keyfini çıkarıyoruz..


CH-Changer Özelliği


CH-Changer özelliği ile oyundan attığı zaman otomatik giriş yapar.


m2k-Mod Hilesi Videolu Anlatım




VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ


Hileyi Tara Virustotal

Turbobit Yandex.Disk Mega.co.nz

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.8 EXP Bot Hilesi indir // Download «

42 yorum: Yorum Yapın

  1. M2 Mod Lanuncher yayımla bide o daha güzel..

    YanıtlaSil
  2. Admin önceden bilgisayardan metin2trhileindir sitesine girebiliyordum şuanda giremiyorum bu Web sayfası kullanılamıyor diyor yardım edin ya telefondan girip yardım istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çerezlerinizi temizleyip tekrar deneyiniz. Eğur yüksek düzey korumalı pvp kurduysanız sitemizi engellemiş olabilirler.

      Sil
  3. süper bir site her hilesi çalışıyor ama zor iniyor 30 dk da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemizde paylaştığımız tüm hilelerde üç adet alternatif indirme linkleri bulunmaktadır. Eğer hileyi turbobit sitesinden indirmeye çalışıyorsanız sizi uzun süre bekletmesi normal. Diğer alternatif indirme linkleri olan YANDEX - MEGA sitelerinden hiley beklemeden hemen indirebilirsiniz.

      Sil
  4. benı hep oyundan atıyo nedenını bılen varmı admın yardımcı olabılırmısın

    YanıtlaSil
  5. admin önceki sürüm oyundan atıyordu bu atmıyordur inş

    YanıtlaSil
  6. aynı admin oyuna giriyorum çekme açıyorum 5 dk sonra oyundan atıyor

    YanıtlaSil
  7. Admin Hep Oyundan Atyor Yardım Et lütfen yav

    YanıtlaSil
  8. sadece top toplamak istiyorum nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
  9. admin aquagraphite.vsf dosyasına erişilemiyor diyor ne yapmalıym admın yardım eder misin

    YanıtlaSil
  10. admin 26.062014 m2mod launcher hilesini açıyorum oyuna giriş yapıyorum sonra oyun kapanıyor.

    YanıtlaSil
  11. İndirme Lınkını Verırsenız Admın Cok Makbule geçer bana bulamadım da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hileleri VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ bölümünden indirebilirsiniz.

      Sil
  12. launcha tıklıyorum ama açılmıyo oyun başlamıyo

    YanıtlaSil
  13. kardeş oyuna giriyorum çalışıyor hoş hile ama 5 dk oynayayyım atıyor hemen hata vermeden acil yardım et sonra açtığımda server seçme bölümünde atıyor

    YanıtlaSil
  14. emre can ile aynı problemi yaşıyorum hile çalışıyor ama 5 dk sonra hata falan vermeden oyundan çıkıyor

    YanıtlaSil
  15. 3 gündür hile bekliyorum ya
    !

    YanıtlaSil
  16. sitede calışan 7x varmı ?

    YanıtlaSil
  17. Admin hileye giriyorum girer girmez önce açtığım portal kapanıyor , sonra oyun kapanıyo buna bi
    çözüm söylesene ??

    YanıtlaSil
  18. oyundan atanlar için çözüm arkadaşlar 4 ADER video dosyası var logo1,logo2,gf,lmir, bunları silin tabi oyunu güncelledikten sonra , sonrada hilenin tadını çıkarın bu kadar.

    YanıtlaSil
  19. "m2kmod_2.4.1.8.exe"ye sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırıyoruz. demişiniz bnm pc win xp napacam farklı calıştır mı diyecegim ?

    YanıtlaSil
  20. launch'a tıklıyorum hiç bir ekran veya pencere açılmıyor.

    YanıtlaSil
  21. selam admın kardesım ya ben ındırdım amam calıstıramdım yane hılee acılıyo amam metın 2 acılmıyo windos xp var bende onunla laksı varmı yonetıcı calıstır yok bundada lutfen acıl cvp

    YanıtlaSil
  22. ah bide vurissiz olsa paylasdıklarınız :) Algılama Oranı: 5/52 vuristotal sonucu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hilede zararlı bir virüs yoktur. Tüm hile dosyaları anitivürs programları tarafından virüs olarak görülebilir. Bizlerde zaten gerçek virustotal sonuçlarını sitemize ekliyoruz. Eğer güvenmiyorsanız indirmeyin.

      Sil
    2. vuristotal öyle demiyor abim :) trojan var diyor

      Sil
    3. GÜVENMİYORSANIZ İNDİRMEYİN !

      Sil
    4. öyle olsun bakim güncel hileleri bekliyoruz :))

      Sil
  23. Kardeş Çok Acil Balık Botu Lazım Sana Zahmet

    YanıtlaSil
  24. Aga artık çalışmıyo bende fix mi yedi hile

    YanıtlaSil
  25. admin her dakika oyun atıyo ya

    YanıtlaSil
  26. admn oyunu kapattırıyo hile bi çözüm bul acil

    YanıtlaSil
  27. kardeş m2k-mod v2.4.1.8 e tıkladıgımda girmiyo sürüm geldi diyo m2k-mod v2.4.1.9 sürümü gelmiş onada bi göz atsan eklermisin.

    YanıtlaSil
  28. Bu hilenin yeni sürümünü hemen sitemizden indirebilirsiniz.
    LİNK: m2k-mod v2.4.1.9 hilesi indir

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Popüler Hileler

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri