Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 26.06.2014 indir

» Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 26.06.2014 indir // Download «

Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 26.06.2014 indir

Metin2Mod Launcher Hilesi 26.06.2014 indir

Merhaba arkadaşlar En Güncel Metin2 Hileleri sitesi olarak Metin2Mod hilesinin yeni sürümünü sitemizde paylaşmış bulunmaktayız. Metin2Mod hilesi sadece Metin2 TR (GameForge) serverında çalışır. Metin2Mod hilesi ile oyunda bol bol exp ve yang kasabilirsiniz. Metin2Mod 26.06.2014 hilesinin en çok beğenilen özelliklerinden bazıları; Hızlı Vurma, Hızlı Koşma, Otopot, Wallhack, Oto Atak ve Metin Taşı Dedektörü gibi bir çok özellikleri mevcuttur. Metin2trhileindir.com sitesinden hileyi hemen indirebilir ve kullanabilirsiniz.

YAPIMCI: Kamer1337 (Thanks)

SÜRÜM: 26.06.2014

> DİĞER SÜRÜMLER İÇİN TIKLA <

Metin2Mod Launcher 26.06.2014

Metin2Mod EXP Bot Hilesi Kullanımı

  1. Hileyi kurmadan önce Metin2'yi güncelliyoruz.
  2. Hatayla karşılaşmamanız için BU konumuzu inceliyoruz.
  3. Size verdiğim linklerden hileyi indiriyoruz.
  4. Masaüstüne çıkan "Metin2Mod_26.06.2014.rar" dosyasına giriyoruz.
  5. Metin2Mod_26.06.2014 adlı klasöre giriyoruz.
  6. Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
  7. Metin2Mod_Launch.exe'yi yönetici olarak çalıştırıyoruz.
  8. Start Mod'a bastıktan sonra oyun açılacaktır.
  9. Ve hilemiz ile bol bol exp kasıyoruz.


VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ


Hileyi Tara Virustotal

Turbobit Yandex.Disk Mega.co.nz

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 26.06.2014 indir // Download «

155 yorum: Yorum Yapın

  1. İLK YORUM. 2 saat önce yeni sürüm çıkmıştı neden bu kadar geç kaldın anlamadım admin teşekkürlerr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarımızda sorun olduğu için geç paylaştık hocam kusura bakmayın. Servisten gelsin sizlere tam destek olacağız.

      Sil
    2. admin kardes ERROR_CODE:20001 Alıyorum bi yardım ediver be

      Sil
    3. @Samet Özen kardeşim oyuna yeni yama güncellemesi geldi onun için böyle bir hata alıyorsunuz. Hile yapımcı arkadaşlar yeni yama üzerinde çalışmalar yapıyor en yakın zamanda hileleri güncelleyeceğiz.

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar tarafımıza küfür edin bakalım ne olur görürsünüz o zaman.

      Sil
  3. bu hile xpde çalışmıyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. XP'de denemedim kardeşim. Hile W7 ve W8 de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. iLk yorum

    Usta eLinize sağLık çaLışıyo :)

    YanıtlaSil
  6. Bu arada hep şikayet ettim..Hile için yinede teşekkür ederiz hepimiz virüs falan yok gibi

    YanıtlaSil
  7. sayın üstat 7x çalışmıyor yine yav

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. peki 7x ile bota bırakma hilesini birleştirebiliyomuyuz?

      Sil
  9. Usta nolur yardım et dediklerini tek tek yaptım oyunu sildim tekrardan 0dan kurdum ne yaptıysam olmadı oyuna giriyom acılıyo sonra ıd sifre yazacakken oyundan atıyo hemen çözümü ne bunun bi el at usta sana zahmet

    YanıtlaSil
  10. oyuna giriyorum oyundan atıyor lütfen nedenini söylermisiniz

    YanıtlaSil
  11. oyuna girdikten sonra oyundan atıyor nedeni nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayarlarını yükselmişsindir ona bakabilirsin

      Sil
    2. Kardeş Oynunu Hilesiz Acın Oyun Güncellensin Sonra İndirdiğiniz Hileyi Bidaha Atın

      Sil
  12. Oyun açılıyor sonra ch seçmeden kapanıyor admim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuna girdikten sonra Gameforge'nin Yeni Kısa Videosu Devreye Giriyor ve ch seçme ekranı gelmeden oyun kapanıyor ustam , ne yapabilrim...

      Sil
    2. Aynı şey bendede var kardeşim.Admin senden cevap bekliyoruz...

      Sil
    3. Kardeş Oynunu Hilesiz Acın Oyun Güncellensin Sonra İndirdiğiniz Hileyi Bidaha Atın

      Sil
    4. bendede aynısı oluyor admin yardım et

      Sil
    5. beyler auto login e kullanıcı adınızı ve şifreniz vb. şeyleri girin start moda tıklayın oluyor bide çekmenin ayarlarını azaltın oyun ??????? hatası veriyor .

      Sil
  13. metin2client.bin found, wrong metin2 directory hatasını verıyo admın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hile dosyalarını metin2 klasörünün içine atın lütfen..

      Sil
    2. abi yaptım ama hileyi acmıyo bi el atsan nolur herkez hileli bende olmak istiyom nolur bi el at

      Sil
  14. oyuna girdikten sonra oyundan atıyor

    YanıtlaSil
  15. ARKADAŞLAR HİLEDE BENDE 7X YOK SANDIM AMA BÜTÜN SLOTLARI ÜSTÜNÜZE ÇEKİNCE OTOMATİK ÖLDÜRÜYO VURMAYI GÖSTERMİYO GÖRÜNMEZ 7X GİBİ BİRŞEY.
    BİRDE OYUNA GİRİYORUM 1 DK SONRA OYUNDAN ATIYOR NEDENİNİ ANLAMADIM OYUN FALAN GÜNCEL DOSYALAR TEMİZ.

    YanıtlaSil
  16. Oyuna girerken gameforce animasyonu çıkıyor biter bitmez oyundan atıyor.Hani sorunsuzdu bu ya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi Sorunumu Kendim buldum tamamdır , Kardeşim Hileyi oyunun içine attıktan sonra Metin2'nin içindeki O animasyonla ilgili videoları sil öyle gir ,4 tane olması lazım isimleri de; gf ,logo1,logo2 ,ymir olması lazım

      Sil
    2. aynen oyundan atıyo admın napcaz biz

      Sil
    3. Atalay Harun kardeşim Allah senden razı olsun.Seni çok seviyorum.Dualarım seninle adamım benim adamın dibisin Allah hep sana hayırlısını nasip etsin inşallah serverin ne söyle belki arada yardımımız dokunur kardeşim :)

      Sil
    4. atalay allah razı olsun kardeş

      Sil
    5. atalay eyw dostum oldu

      Sil
    6. Atalay adamın dibisin kanka :D

      Sil

  17. Oyuna girdikten sonra Gameforge'nin Yeni Kısa Videosu Devreye Giriyor ve ch seçme ekranı gelmeden oyun kapanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Kardeşim Hileyi oyunun içine attıktan sonra Metin2'nin içindeki O animasyonla ilgili videoları sil öyle gir ,4 tane olması lazım isimleri de; gf ,logo1,logo2 ,ymir olması lazım Atalay Harun kardeşim söyledi.

      Sil
    2. Videoları sılıyorum ch secımı gelıyor tamam orası oluyo daha sonra atıyo yıne ??

      Sil
  18. idirme linki yok nerden indireceğiz admin link verirmisin

    YanıtlaSil
  19. admin hilede 7x varmı yoksa ikisinide yüklesek çalışırmı

    YanıtlaSil
  20. Kardei bende start mod diyorum fakat hiç bişey açılmıyor hata falanda vermiyor ?

    YanıtlaSil
  21. admin kardeşim rica ediyorum çalışan bir 7x yollarmısın

    YanıtlaSil
  22. Start mod siyah açık değil napmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin2Mod_Launch.exe uygulamasına sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırmanız gereklidir.

      Sil
  23. Kardeşim çekmeye felan basınca ??????????? hatası alıyorum sebebi nedir acaba

    YanıtlaSil
  24. Admin eline sağlık güzel ama aynı pcde ikinci kez açamadım açınca ıd yazma yeri gelmeden atıyo bi yardım edermisin ?

    YanıtlaSil
  25. Admin kardeşim paylaştığın hilelerin hepsi sorunsuz ve kaliteli allah razı olsun fakat şuna bi 7x eklermisin top kasıyoruz ?

    YanıtlaSil
  26. admin oyun açılırken reklam geçiyo ch seçme yeri gelmeden oyundan atıyor bir şeyler yapın

    YanıtlaSil
  27. admin hadi artık bul çözümü

    YanıtlaSil
  28. animasyondan sonra atmasına çözüm bulsan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Hileyi oyunun içine attıktan sonra Metin2'nin içindeki o animasyonla ilgili videoları sil öyle gir ,4 tane olması lazım isimleri de; gf ,logo1,logo2 ,ymir olması lazım." Yukarıda Atalay Harun kardeşim sorunu çözmüş ve bizlerle paylaşmış. Deneyin lütfen.

      Sil
    2. malesef kardesim calıstıramadım w8.1 de calısıyodu vista yukledim kmod sorunsuz calıstı ama bunu bi turlu calıstıramadım bundaki wallhck o hilede yok o yuzden buna ihtiyacım var bilgin varsa yardımcı olurmusun tesekkurler

      Sil
  29. start mod yapıp açıulırken oyun penceresi kapanıyor hilede sorunmu var ?

    YanıtlaSil
  30. Admin hile bozuk kardesim sağ tıkladım yönetici olarak girdim daha ch girmeden oyundan atıyor güncel temiz yeni yükledim hilen bozuk lütfen çözüm

    YanıtlaSil
  31. ÇEKMEYİ AÇTIM VE CIKAN SONUC : ????????? ?????????? HATASI YARDIM

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. hilede 7x yokmu bende kendı vurmuyor

    YanıtlaSil
  34. üstat oyundan atıyor slota vurur vurmaz malesef alestada

    YanıtlaSil
  35. Bunda neden 7x düzgün değil admin bendemi sorun yoksa hilede mi ?

    YanıtlaSil
  36. beyler sorunu çözdüm oyundan atmayı metin2 ye normal giriş yapın patch başlasın bitince arkadaşların dediği 4 dosyayı silin sonra oyuna devaammm :D teşekürler admin gardaşşş :SAD:ASD

    YanıtlaSil
  37. beyler oyuna sorunsuz gırıyorum ama cemeyı acınca otun kapanıyo ve su hatayı alıyorum ????????? ???????????????? sorun ne olabılırrrrrrr ? lütfen yardım admın

    YanıtlaSil
  38. admin animasyonları sildim.bu seferde ch yeri gelince oyundan atıyo bi çözümü var mı.teşekkürler

    YanıtlaSil
  39. Oyundan ATANLAR YANİ 5 DK FELAN SONRA Oynunu Hilesiz Acın Oyun Güncellensin Sonra İndirdiğiniz Hileyi Bidaha Atın

    YanıtlaSil
  40. Admin bizde sorun yok kardeşim oyuna giriyorum reklamdan snra kapanıyo !!!

    YanıtlaSil
  41. Beyler Starta Bastıgımda Şu Hatayı Alıyorum Acil Yardım Admin !!!
    ''C:\Program Files (x86)\Gameforgelive\Games\TUR_tur\Metin2\lib\kamer.pyd.''Erişimi engelledi !!!
    Windows 8 Dir . Acil Yardım

    YanıtlaSil
  42. ??????????? sorunu ne admin bi şunu bul bu daha önemli ilgili ol biraz ayıp ama

    YanıtlaSil
  43. ADMİN ayn dedıgını gıbı yapıyorum sunucuya bağlanıyorsun diyor ama bı turlu oyuna gırmıyor yardımcı olurmusun ??? Pleas

    YanıtlaSil
  44. start mod yazısı çıkmıyor

    YanıtlaSil
  45. Atıyo ya bi çözümü yokmu

    YanıtlaSil
  46. siyah ekran cıkıyor admin

    YanıtlaSil
  47. fotbol kodunu vermisinzi rica etsem bide elerinzie sağlık admin sorunsuz çalşıyor hileniz ama şu itmein bi dosyanın içindee atınve kodlarıda yazsın daha rahat item alim bota bırakırkrn uğraşıyoruz çünkü bü iteğimi kağle alırsanız sevirnim iyi günler dilerim kalay gelsin aeo

    YanıtlaSil
  48. hile serverler gozukunce hemen kapanıyo cozum ??

    YanıtlaSil
  49. HİLE WİNDOWS XP PROFESSİONAL DE SORUNSUZ ÇALIŞMAKTA BİLGİNİZE.
    ADMİN BUGÜNA KADAR YAPTIĞIN HİLELER İÇİN HAKKINI HELAL ET ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  50. Hileyı INdırdım Start Gelmıyor Admınn

    YanıtlaSil
  51. Adamın dibisin kardeş başkada bir şey demiyorum..

    YanıtlaSil
  52. admin ilk girdim ıd ve şifre ile attı start mod dedim açmadı sıkıntı var orda

    YanıtlaSil
  53. çakma metin 2 lerde çalışır mı bu hile

    YanıtlaSil
  54. eger hata alıyorsanız bunu yapın

    Kardeşler Hileyi oyunun içine attıktan sonra Metin2'nin içindeki O animasyonla ilgili videoları sil öyle gir ,4 tane olması lazım isimleri de; gf ,logo1,logo2 ,ymir atalay kardeşimiz sagolsun

    YanıtlaSil
  55. admin hile guvenli dimi carımız falan soyulmasın sonra

    YanıtlaSil
  56. sa admin öncelikle hile için teşekürler hile çalıştı.Senden oto toplama(pickup)için simit kodunu isticektim varsa verirmsin hiç bir yerde yok

    YanıtlaSil
  57. Admin ayrıdan verdiğin 7x hilesi ile bu hileyi nasıl birleştirecez ?? Lütfen yardım et.

    YanıtlaSil
  58. admin bende de siyah ekran sorunu var animasyonların dosyalarını sildim başka kurulu bir hilede yok ama sorun hala devam ediyor

    YanıtlaSil
  59. item nasıl düşürüyoz bunda yoksa başka link verirmisin dolu +9 düşürmek istiyorum lütfen
    hile çalışıyo saolun KG

    YanıtlaSil
  60. Admin metin2 geliyor karekter seçiyorum oyun kapanıyor ress attım pc düzelmedi 0 dan yükledim silip düzeldi sonra yine aynısı oldu nasıl düzelcek bu

    YanıtlaSil
  61. 29.06.2014 Yeni Güncelleme Atılmış Herhalde Oyun Kapanıyor..

    YanıtlaSil
  62. Doğukan kardeş oo düşürme hilesi değil yerdeki itemi alma hilesi

    YanıtlaSil
  63. admin hileyi yaptım bi 30 dkk kullandım tam kasılmaya geldim yerdeki itemleri toplamayı açtım 5-6 slot kestim oyundan attı ve her açıldığında oyundan atıyor ne yapcam

    YanıtlaSil
  64. ya linkinn yerini göstersinn birisi asıl link nerde abuk subuk reklamlar çıkıyo hep?? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemizde yer alan hilelerin indirme linkleri VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ bölümünde ki TURBOBIT - YANDEX - MEGA butonlarıdır. Bu butonlardan hileyi indirebilirsiniz.

      Sil
    2. admin bende hileyi kulanınca atıyo ve ??????? hatası veriyoo yardım

      Sil
  65. admin slot seçmeden hile vurmuyor slotu seçiyorum hile o zaman vuruyor ne yapmalıyım tek tek slot mu seçicem !???

    YanıtlaSil
  66. Admin hilede 7x yok yada varda bizmi göreemiyoz bir yardım et

    YanıtlaSil
  67. kardeşim Vin 7 de ıyune tam girerken oyundan atıo ??

    YanıtlaSil
  68. admin kardem x7 neden çalışmıyor ben iki hileyide istiyorum ayrı ayrrımı kullanmak zorundayız ?

    YanıtlaSil
  69. ulan 2 gün önce takır takır çalışıyodu ne güzel şimdi metin2 mod hilesinin 1 saniyelik çekmesine basınca en geç 30 saniyede bir oyundan atıyo otomatik giriş yapsa yine iyi ama otomatik girişde yapmıyo oyundan atınca mal gibi sunucuya bağlanıyorsunda kalıyo çıldırcam lan yeter artık mobber hack 2012 desen 5 saniyede bi çekmiyo 15 saniyede bi çekiyo oda bütün slotları çekmiyo azar azar çekiyo ne biçim bi sürüm bu yaa arkadaşta sorunsuz çalışıyomuş :S

    YanıtlaSil
  70. beyler kamerpyd erişim engellendi ?

    YanıtlaSil
  71. Balık botu ayarlarını atabilirmi biri acil :( bozdum öyle kaldı :S

    YanıtlaSil
  72. pcde w8 yüklü sadece driver ve oyun yüklü hileyi actıgımda ıd şifre isteyen yere kadar acılıyo sonrasında hata vermeden komple oyundan atıyor extra bi programmı yüklemem gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim acil...

    YanıtlaSil
  73. Admin Acil Yardım Id ve Şifremi Girdikten Sonra Sunucuya Bağlanılıyorsun da Kalıyor?

    YanıtlaSil
  74. Hilenin içerisinde yer alan 7x hilesini çoğu kişi çalıştıramıyor ve olduğunu bilmiyor. Bunun için yapmanız gereken oyunda giriş yapıp enter'a basarak /antifly yazmanız ve oyunu yeniden başlatmanız gerekir. Hilede yer alan diğer komutlar içinde /help yazmanız yeterlidir.

    YanıtlaSil
  75. Çarı bota koyuyorum 10 dakika içinde en az 3-4 kez atıyor neden sürekli atıp duruyo bu böyle?

    YanıtlaSil
  76. oyunun girişinde gameforlive ın demosunun bıtısınde oyun otomatık olarak kapanıyor yardım lutfen hıledemı sıkıntı var acaba ?

    YanıtlaSil
  77. Calisan 7 x dosyasini packin içine attim bu hilede hacksheild programinin yakalama sansi varmi yönetici kardes

    YanıtlaSil
  78. ADMİN HİLENİN YENİ SÜRÜMÜNÜ YÜKLERMİSİN BU OYUNDAN ATIYOR HERKESTE AYNI SORUN VAR

    YanıtlaSil
  79. Sa Admin M2moddan her çıkıp girmek istedğimde tekrar launchere patch attırmak zorunda kalıoyurm yoksa atıyor bunun çözümü nedir şimdiden teşekkürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş sen nasıl yapıyorsun onu ben yapamıyorumda anlatırmısın ? pack işini

      Sil
  80. Start mod diyemiyorum !! :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin2Mod_Launch.exe 'yi yönetici olarak çalıştırdınız mı?

      Sil
  81. ADMİN ÇOK ÖNEMLİ BİŞEY SORMAM LAZIM Bİ BAKARMISIN

    YanıtlaSil
  82. Hata alan arkadaşlar "logo1, logo2, ymir.wmv" dosyalarını silsinler.

    YanıtlaSil
  83. rar dosyasını nerden yüklerim bulamadım

    YanıtlaSil
  84. admin metin taşları nın kordileerini buluyor fakat otomatik oraya gitmiyor nasıl gidicez metin taşlarının yanına

    YanıtlaSil
  85. GAME FORGE BATTI :)) BÜTÜN SERVERLARDA BU HİLE VAR VE SORUNSUZ ÇALIŞIYOR EMEĞİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  86. start moda basınca HACK_SHIELD_UPDATE_ERROR
    HATASINI ALIYORIUM

    YanıtlaSil
  87. metin2 client bin not found wrong metin2 directory hatası alıyorum admin

    YanıtlaSil
  88. ADMİN KARDEŞİM HİLE AÇILIYOR OYUNA GİRER GİBİ OLUYOR AMA GAMEFORGE SLAYTI BİTİYOR VE SERVER LİSTESİ GELMEDEN KAPANIYOR.BAZENDE SERVER LİSTESİ FELAN GELİYOR OTOMATİK KENDİ GİRİYOR ÇARA TAM AÇILDI OYUN DİYORUM KENDİ KENDİNE GENE OYUN KAPANIYOR LÜTFEN YA Bİ ÇÖZÜMÜ YOK MU BUNUN

    YanıtlaSil
  89. Aşırı derecede oyundan atmaya başladı.Yeni sürüm ne zaman gelecek?

    YanıtlaSil
  90. admin cevap verir misin fix mi yedi yoksa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilenin şuan son sürümüdür. Yeni sürüm çıkarsa hemen sitemizde paylaşırız.

      Sil
  91. Yönetici olarak çalıştırdım fakat şimdide star mod çalışmıyor ne yabmam gerek acill yardım

    YanıtlaSil
  92. Hileyi Açtığımda Error 20001 Hatası Alııorm Nedeni Ne ?

    YanıtlaSil
  93. Start mod hata veriyor hocam

    YanıtlaSil
  94. Arkadaslar hileyi güncellermisinin bugün itibari ile artık çalışmıyor hile olmadan oyunu oynayamıyorum.

    YanıtlaSil
  95. Error Kod 20001 Verio Kardeş Güncellemeden Sonra Bozuldu Yeni Ne Zman Aktif Olur ?

    YanıtlaSil
  96. BEYLER HİLELER FİX Mİ YEDİ BAKIMDAN SONRA ?

    YanıtlaSil
  97. error code 20001 hatası veriyor.eski sürüm metin2 de çalışıyor ama oyundan atıyor sürekli.fixlendi hile

    YanıtlaSil
  98. Ne zaman güncellenecek hile?

    YanıtlaSil
  99. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  100. start moda basınca eror code 20001 hatası verio

    YanıtlaSil
  101. Aga hile acıl istenıyor :D

    YanıtlaSil
  102. sorun sadece bende değilmiş :(
    Admin yetiş nolurrrr :(

    YanıtlaSil
  103. Admin yeni sürüm ne zamn gelir acil yeni sürüme ihtiyacımız var etkinlikler bitecek...

    YanıtlaSil
  104. adminim gözler sitede seni bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  105. ADMIN HERKEZDE ERROR CODE 20001 HATASI VERİYO RİCA EDİYORUM BİŞE SÖLE YA

    YanıtlaSil
  106. admin kimseyi takmıyo kaç saat oldu bi cevap yok bu nasıl iş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim kimi takmıyormuş kardeş :) Hilelerin yeni sürümünün çıkmasını bekleyin diyoruz. Siteye günlük 100 den fazla yorum atılmakta bunları tek tek okuyup onaylıyoruz. Bunların bir kısmına cevap veriyoruz. Zaten geriye kalan yorumlar hep aynı yorumlar oluyor. Sizden ricam biraz beklemeniz.

      Sil
  107. Eror Code : 20001 Hatası Alıyorum Admin

    YanıtlaSil
  108. Arkadaşlar hata almanız normal hileler fix yediği için hilelerin yeni sürümlerinin çıkmasını bekleyin. Bu arada lütfen aynı yorumu 5-6 kez yazmayın. Bir kere yazsanız kafidir.

    YanıtlaSil
  109. admin kardeşim kaç gibi çıkar bi yardımcı olsan bize

    YanıtlaSil
  110. bu hileler bugünde çıkmıycak anlaşılan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman belli değil kardeşim belli olsa hemen söyleriz zaten. Yeni yama olduğu için arkadaşlar üzerinde çalışmalar yapıyor. En yakın zamanda güncel hileleri paylaşacağız.

      Sil
    2. kardeş çok çardan atma oluyor bide error code 20001 hatası verdi

      Sil
  111. ADMİN KARDEŞ HADİ ARTIK YAH

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri