Metin2 PvP Envanter Hilesi Edit Item Yapma Hilesi

» Metin2 PvP Envanter Hilesi Edit Item Yapma Hilesi // Download «
Metin2 PvP Envanter Hilesi Edit Item Yapma Hilesi


Metin2 PvP Envanter Hilesi - Edit İtem Yapma Hilesi İndir

Yazılı Anlatım

1. Hilemizi indiriyoruz, kurulumumuzu yapıyoruz.

2. OSInject.exe adlı injectorumuzu açıyoruz.

3. Pvp serverimizin exesini bulup, seçiyoruz.

4. Ardından Multihack.dll seçip "Inject" butonuna basıyoruz.

5. Multihack ekrana geliyor, "Start" butonuna basıyoruz.

6. Multihack açıldı, hemen RunCode sekmesine geliyoruz.

7. Kod.txt metin belgesini açıp, hepsini seçip kopyalıyoruz.

8. Multihacki açıp RunCode sekmesine kodları yapıştırıyoruz.

9. Sol alttaki, butonumuza basıyoruz. Oyuna geçiyoruz.

10. Hilemiz aktif oldu, ekrana geldi!

11. Ayarlarımızı yapıp envantere gönder butonuna tıklıyoruz.

12. İtemimiz envanterimize geliyor, ve ortalığı yıkıyoruz isyan çıkarıyoruz.

Teşekkürler Dreamfancy

Jotti'nin malware taraması VirusTotal Taraması
DOWNLOAD LİNKLERİ: TURBOBİT | UPLOADED | DEPOSİTFİLES | HOTFİLE

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 PvP Envanter Hilesi Edit Item Yapma Hilesi // Download «

26 yorum: Yorum Yapın

  1. RUN CODE YE KODLAR YAPTIŞMIYOR

    YanıtlaSil
  2. sade görünrü giyilimiyo :D

    YanıtlaSil
  3. Ticarete konuluyormu

    YanıtlaSil
  4. mscorwks hatası alıyorum yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmıorum tice koylmuoe giyiolmuor ya sade giyilsinya

      Sil
  5. ne yaparsam yapim giyemedim zırhı

    YanıtlaSil
  6. karakter atınca zırh gıdıyor yardım

    YanıtlaSil
  7. giyilmiyo ki karakter atınca kayboluyo

    YanıtlaSil
  8. farenin sembolu kayboluyor

    YanıtlaSil
  9. bi isşe yaramıyo ne satılıyo ne giyiiliyor

    YanıtlaSil
  10. ya beyler yapıstırılmıo

    YanıtlaSil
  11. beyler item gelio ama yerini değiştiremiyoz giyemiyoz satamıyoz yardım edin

    YanıtlaSil
  12. giyilmıo kardeş sorunu ayrlatyın

    YanıtlaSil
  13. bana multi hack geldi ama envanter hack gelmedi nedendir ?

    YanıtlaSil
  14. ben daha linkini bulamadım lütfen bi yardım edinnnn

    YanıtlaSil
  15. admin kardeş vereceksen düzgün bişi ver eşya giyilmyo bi işe yaramıyo bi cevap ver

    YanıtlaSil
  16. NET. Framework mscorwks.dll hatası veriyor ne yapmalıyım.?

    YanıtlaSil
  17. dostum benim metin2TR PVP smd diye görünüyor sizinki sadece exe dosyalarını görüyor nasıl oalcak o iş :D

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri