Metin2 PvP Yeni 7x Damage Hack ve Mobber Çekme Hilesi

» Metin2 PvP Yeni 7x Damage Hack ve Mobber Çekme Hilesi // Download «

Metin2 PvP Yeni 7x Damage Hack ve Mobber Çekme Hilesi İndir

Metin2 PvP Yeni 7x Damage Hack ve Mobber Çekme Hilesi
Metin2 PvP Yeni 7x Damage Hack ve Mobber Çekme Hilesi, Metin2 PvP Çalışan Hile İndir, Metin2 PvP 2013 Hile İndir, Metin2 PvP 7x, Yeni Çıkan 7x Damage Hack, Metin2 PvP Mobber Çekme Hilesi İndir

Özellikleri

Kota Dostu
At Üstünde Çalışıyor
Seri Seri Damageler
Sorunsuz Slot Çekme


Yazılı Anlatım

1. Hilemizi indiriyoruz, ve dosyaları rardan çıkartıyoruz.
2. Metin2 İçine Atınız adlı klasörümüze giriyoruz.
3. Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
4. Oynamış olduğumuz pvp servera giriş yapıyoruz.
5. Mobber Hack ekranından Metin2 Version'u Pserver yapıyoruz.
6. Distance ve Sec. kendimize göre ayarlıyoruz.
7. Activate seçeneğini işaretliyoruz.
8. Hilemiz sorunsuz şekilde çalışmış oluyor.



Videolu Anlatım

Video farklı olabilir fakat kurulum ve kullanımı aynıdır.


VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 PvP Yeni 7x Damage Hack ve Mobber Çekme Hilesi // Download «

3 yorum: Yorum Yapın

  1. Her seyi senin dediin gibi yapıyorum tam p servere tıklıyorum Failed to Start yazıyo oyunu kapıyıp tekrar acıyorum aynı hatayı tekrar alıyorum Hile de boylece aktif olmuyor ne ypmam lazım??

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri