Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 14.12.2013

» Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 14.12.2013 // Download «

Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi İndir 14.12.2013

Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 14.12.2013

Merhaba arkadaşlar son yapılan bakımdan sonra çoğu hileler çalışmamaktadır.
Fakat bu hile bu bakımdan sonra sorunsuz çalışmaktadır.
Eğer sizde Metin2 TR için EXP BOT aradıysanız bu hileyi indirip deneyebilirsiniz.

YAPIMCI: Kamer1337 (Thanks)

SÜRÜM: 14.12.2013

> DİĞER SÜRÜMLER İÇİN TIKLA <

HİLEYE ÖZGÜ HATALAR VE ÇÖZÜMLERİ İNDİRDİĞİNİZ DOSYADA MEVCUTTUR.

Hile Görüntüleri


Metin2Mod_FishBot

Yazılı Anlatım

Hileyi kurmadan önce Metin2'yi güncelleyiniz.
Hatayla karşılaşmamanız için BU konumuzu inceleyiniz.
1- Size verdiğim linkden hileyi indirin ve kurulumu yapınız. 
2- Masaüstüne çıkan klasörümüze giriyoruz. 
3- Metin2Mod_14122013 adlı klasöre giriyoruz.
4- Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
5- Metin2Mod_Launch.exe'yi açıyoruz.
6- Start Mod'a bastıktan sonra oyun açılacaktır.
7- Ve hilemiz ile bol bol exp kasıyoruz.



VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Turbobit Uploaded


Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 14.12.2013 // Download «

50 yorum: Yorum Yapın

  1. neden durdugu yerde vuramıyor

    YanıtlaSil
  2. arkadslar hileyi indiremiyorum bc.vc die bi reklam çıkıyo yardımcı olun nasıl indircem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarda reklamı geç(sağ üst köşede) var ona bas eğer sorarsa sayfadan ayrılmak istiyormusun die ona bu sayfadan ayrıl tuşuna bas

      Sil
    2. Ya geçmiyo lütfen bekleyin 5 sn diyo kalıyo öyle.. link yollayn lüten :(

      Sil
    3. aga boşver bu hile zaten sadece balık botuna yarıyor gibi bişey exp bot resmen kullanılmıyor hemnde kullanılsa 2 dkde oyundan atılıyor sen bir sonraki hileyi dene bak ben balık tutarken ban yedim :S

      Sil
    4. Kardeş orda bc.vcyi silcen direk httpden alcan bcvc hiç beklemiyicen

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Erişim engellendi diyor, neden?

    YanıtlaSil
  5. indircem ama çekme yapıyomu yanı hayvanları çekiyomu

    YanıtlaSil
  6. 7 x çalışmıyor nasıl çalıştırabilirim

    YanıtlaSil
  7. Ya kardesim sürekli oyundan atıyo hile ekranı gelmiyo Nasıl hile yapıyonuz bi yardımcı olun yaw :S

    YanıtlaSil
  8. Sürekli Oyundan Atıyor! Hileyi Sildim!

    YanıtlaSil
  9. Ya hangi tuşla acıcam hileyi açılmıyor ?

    YanıtlaSil
  10. 7x ve çekme hilesini ayretten indirmeniz lazım once 7x ve çekme ardından m2mod metin2 ye atınız sorun düzelecektir.

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar 7x çekme hilesini nerden indirebilirim pvp de oynuyorum acil lazım bide bu pvpde çalışyıromu acil yardım edin

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. admin exp donator ne işe yarıyor? exp gidiyor neden ?

    YanıtlaSil
  14. ABİ HERŞEY İYİ GÜZEL AMA GECE BIRAKTIM BOT İYİYDİ.
    SABAH NAMAZINDA KONTOL ETTİM HERŞEY ÇOK GÜZEL DEVAM EDİYODU.
    SONRA 9 DA UYANDIM BAKTIM POT BİTMİŞ BU DÜREKLİ POTSUZ DALIP ÖLÜYO BUNA Bİ ÇÖZÜM BULUN BÜTÜN EXP GİTMİŞ

    YanıtlaSil
  15. ABİ HİLE TAMAM HARİKA.
    GECE BOTA KOYDUM İYİYDİ.
    GECE ÜÇTE UYANIP KONTROL ETTİM HALA ÇOK İYİ ÇALIŞIYORDU.
    SABA UYANDIMDA Bİ BAKTIM POT BİTMİŞ BU SÜREKLİ POTSUN DALIP ÖLMÜŞ TÜM EXP GİTMİŞ YAZIK OLDU TÜM O EMEĞE BUNA DA Bİ ÇÖZÜM BULUN

    YanıtlaSil
  16. admin çalışmıyor düne kadar hetrşey normaldi

    YanıtlaSil
  17. ya hileyi indirdim python27.dll is in use diyo start mod a basınca

    YanıtlaSil
  18. hile çalışıo bütün herşey ama otamatik dalmıyor slaotlara neden

    YanıtlaSil
  19. indirme yerine girince files fetcher istiyor bu ne mk

    YanıtlaSil
  20. 0 dan Metin2 yi yükledim Kurdum Botu Start Bot Diyorum "Cannot Create File C/Program Files / Metin2/lib/__init__.pyc. Erişim Engellendi diyor

    YanıtlaSil
  21. ya 7x ve çekme hilesini nereden indirecez arkadaş bi söleyin e nasıl yapıcaz

    YanıtlaSil
  22. start mod a basamıyorum neden?

    YanıtlaSil
  23. kardeşim hilede sorunmu var anlamadım birden bire hile 7x çalışmamaya başladı 7x çalışmıyor anlamadım ben yeni sürümmü çıktı bi bakarsan sewinirim bu hile süper ........

    YanıtlaSil
  24. yav 7x i ayreten nereden idirecez bi sölermiisinizzz

    YanıtlaSil
  25. Tamam İyi Hosta Bende x7 Calısmıyor Neden ?

    YanıtlaSil
  26. kardeşim bnde sürekli erişim hatası diyor lütfen yardım

    YanıtlaSil
  27. Kardeş acil yardım bnde sürekli erişim hatası diyor. Bana çekmesi ve koşması lazım değil zaten sadece binek üstünde vursun yeter

    YanıtlaSil
  28. kardeş start mod dan açıyorum açınca simsiyah ekran geliyo hiçbişey olmuyo çözüm......

    YanıtlaSil
  29. krdeşler link verimisiniz bi bkcamm

    YanıtlaSil
  30. Kardes oyundan atıyo win7 kullanıyorum bir çözümü varmı ? yönetici olarak calıstırıyorum.

    YanıtlaSil
  31. bunun yeni sürümü çıkmış olabilir oyun güncellndikten sonra atıyor çözüm varmı kardeşim ilgilenirsen

    YanıtlaSil
  32. BUGÜN OYUN YENİLENDİ ARKADAŞLAR ONUN İÇİN HİÇBİR HİLE ÇALIŞMIYOR ARTIK ONUN İÇİN Bİ AN ÖNCE GÜNCELLLEYİN ŞUNU HİLE OLMAYINCA OYUN BERBAT OLUYOR

    YanıtlaSil
  33. Kardeş Win7 Kullanıyorum Sürekli Oyundan Atıyor En Fazla 2 Dk Oyunda Durabiliyorum Yardım Edermisin Admin

    YanıtlaSil
  34. Ben bu hileyi adım gibi öğrendim Her sorunu yaparım ama SAKIN ! kullanmayın BANLANMA riski çok yüksek bir hile 1 haftada 74 level ve Yeni açtığım M çektiğim 38 level çarım banlandı TAvsiyem kimse kullanmasın bu hileyi HACKSHİELD OTo hile buluyo otomati banlıyo [KULLANMAYIN ] Ayrıca bu hilede ışınlanma var Haritayı açın Fareyi bir yere götürün Bir kere soldaki Shift` e basın ısınlanır BAZEN DONAR

    YanıtlaSil
  35. Hadiyin İnş Yarına Yeni Hile Cıkar...

    YanıtlaSil
  36. Benim PC DE WİN7 BENDE ATMIYOR 1 2 SAATE 1 KERE FLN ATIYOR :d

    YanıtlaSil
  37. nasıl indirecez yardım edin hangisine bascaz

    YanıtlaSil
  38. Metin2 29 ocak gecesi güncellenmiştir.Bu güncellemeyle hiledeki birçok işlev pasif hale gelmiştir.Yani hızlı yüürme hızlı vurma vs. çalışmıyor yalnız yang toplama pot basma vs. çalışıyor.Lütfen yeni sürüm gelsin...

    YanıtlaSil
  39. birşey soracam ben hileyi kurdum oyun çıksam devam edermi ?

    YanıtlaSil
  40. ERİŞİM ENGELLENDİ HATASI VERİYOR ÇÖZÜM NEDİR ?

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Popüler Hileler

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri