Metin2 PvP Level Bot v2 Damage Mobber İtem Hack

» Metin2 PvP Level Bot v2 Damage Mobber İtem Hack // Download «
Pvp Serverler İçin Kullanabileceginiz Süper Bir Hiledir İçerisinde Gerekli Olabilecek Tüm Hackler Bulunmakta.

IrcRest Pvp Level Bot Özellikleri;
• Metin Pvp Serverlerde Kasma Botu Olarak Kullanabilirsiniz
• Damagehack,7x Çalışmaktadır 
• İtem Hack İstediğin Zırhı Silahı Giy 
• Balık Botu Aktiftir. 
• Mobber Hack İle Tüm Slotları Çekebilirsiniz. 
• Otomatik Toplama 
• Otomatik Atack 
• Buff Bot Mevcuttur. 
• Otomatik Pot Basma 
• Teleport Hack 
• Spam Bot


Önemli ! ;
Arkadaşlar Videoda Sesli Bir Şekilde Anlattım Auto Packlı Serverler ve Auto Packsız Serverlerde Çalıştırmayı Ayrı Olarak Bahsettim,

Herkes Anlayıp Çalıştırması İçin Detaylı Bir Şekilde Gösterdim,Videoyu İzleyiniz.

Hilelerimizi Aktif Etmeniz İçin İnjectör Gerekli Konunun Alt Bölümüne 2adet İnjectör Linkini Verdim

Videoda
 
OSInject Kullandım Eğer O Çalışmaz İse Diğer Verdigim İnjectörüde Kullanabilirsiniz.

Bildiğiniz Üzere İnjectörler Bazı Antiler Tarafından Virüs Olarak Algılanmaktadır Tamamiyle Kodlamayla Alakalı Güvenli ve Zararsızdır.

İstemeyen İndirip Kullanmayabilir.

Bir Teşekkürü Çok Görmeyin İyi Kullanmalar



UPLOADED Sitesinden İndir


Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 PvP Level Bot v2 Damage Mobber İtem Hack // Download «

15 yorum: Yorum Yapın

  1. mt2 trde çalıştırabilirmiyiz

    YanıtlaSil
  2. linke tıklayınca sunu dio : Unable to connect to database

    YanıtlaSil
  3. Hata link kısaltma sitesinden kaynaklanıyor..
    En yakın zamanda hata düzelir..

    YanıtlaSil
  4. normal kısaltılmamış linki verir misiniz acil lazım da :( blogunuzu takip eden biriyim hep ama hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştım..

    YanıtlaSil
  5. Link kısaltma servislerinde çok olan bir durum en yakın zamanda düzelir..
    Lütfen bekleyin..

    YanıtlaSil
  6. Hata düzelmiştir sorunsuz bir şekilde hileyi indirebilirsiniz..

    YanıtlaSil
  7. Alternatif olarak Uploaded.net sitesine de upload etmiş bulunmaktayız sorunsuz bir şekilde hileyi alternatif olarak da indirebilirsiniz ..

    YanıtlaSil
  8. Osinject ' i nerden bulucaz linkini atar mısın kardeş ?

    YanıtlaSil
  9. @BAB Hunk kardeşim bana pvpde otomatik lvl kasmadan item kasan hile lazım bulamadım varsa yazar mısın

    YanıtlaSil
  10. kardes her şey tamam çalıstır deyince çalıştırmıyor hileyi ne olursun yardımcı ol bnde tk mt 2 deyım 105 lwl

    YanıtlaSil
  11. Admin Kardeş Dosyalar Hangi linkte objecktler falan

    YanıtlaSil
  12. Admin Kardeş Dosyalar Hangi linkte objecktler falan

    YanıtlaSil
  13. gameforgede çalışmazmı admin lütfen acil cevap ver

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar ben videodaki herşeyi yaptım fakat hile dosyalarını klasöre atıp oyuna girdiğimde oyundaki herşey bug oluyor sanırım hile oyun dosyalarını bozuyor yardım edebilck varmı ??

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri