HackShield Update Error Hatası Çözümü

» HackShield Update Error Hatası Çözümü // Download «
HackShield Update Error Hatası Çözümü

» ÇÖZÜM-1 «
Metin2'nin bulunduğu klasör dizinini açın.
(C:/Program_Files/Metin2) yada C:/Program_Files/Metin2_Turkey) ve biraz aşağıda bulunan civciv şeklindeki PatchUpdater.exe dosyasını açın. 
Daha sonra torrent açılacak ve oyunu başlat dediğinde oyuna girebilirseniz.

Eğer sorun çözülmediyse 2. çözümü deneyin.

» ÇÖZÜM-2 «
Metin2'nin bulunduğu klasör dizinini açın.
(C:/Program_Files/Metin2) yada (C:/Program_Files/Metin2_Turkey)
Burada gördüğünüz "hshield" isimli klasörü tamamen kaldırın. 
Kaldırdığımda oyunu baştan yüklemek zorunda kalırım diye korkmayın çünkü torrent otomatik olarak çok kısa sürede bu dosyayı yeniden yükleyecek. 
Hshield isimli klasörü sildikten sonra normal metin2'ye giriş yaptığınız Metin2.exe dosyasını açın ve "Hshield" dosyalarını indirmesini bekleyin. 
Dosyalar indikten sonra eskisi gibi "Oyunu Başlat" diyerek oyuna giriş yapabilirsiniz.
Hileyi indirmek için tıkla
» HackShield Update Error Hatası Çözümü // Download «

8 yorum: Yorum Yapın

  1. olmuyo amq aynı hata!

    YanıtlaSil
  2. bakın bu çözümler yanlış bndede bu hata vardı bizzat kendim buldum.

    1- erorlog u açın
    2- çıkan hatalara evet deyin yada tamam her neyse :)
    3- metin2 nin dosyasını açın
    4- sorun çözülmüştür

    YanıtlaSil
  3. Bu seferde saçma sapan bişeyler yazdı :D

    YanıtlaSil
  4. Bunlar Yanlış Pcye Hile İndirmişşiniz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepiniz bola uğraştınız geziyodum sitelerde ve bu yorumu gördüm pc den hileyi sildim açıldı :D Remziye eflenek mi :SAD:SA ?

      Sil
  5. ne yapacazya şimdi hata verıyo hala

    YanıtlaSil
  6. Kardeş bn m2kmod hilesini kullanıyorum onda diyor hack shield update error nabim ???

    YanıtlaSil
  7. Abi helal cok tesekkür ederim

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri