Metin2 PvP Kota Dostu 7x Damage Hack

» Metin2 PvP Kota Dostu 7x Damage Hack // Download «
Metin2 PvP Kota Dostu 7x Damage Hack Hilesi

 Özellikleri 
Kota Dostu
Hamle İle Çift Vuruş
At Üstünde Çalışıyor
Seri Seri Damageler

 Kurulum 
1- Size Verdiğim Linkden Kota Dostu 7x'î İndirin. 
2- Masa Üstüne Çıkartın. 
3- İçindeki "pack" klasörünü metin2 içine atın. 
4- Daha sonra oyuna girin 7x aktif olucaktır.

Metin2 TR Yeni 7x Damage Hack İndir



Hileyi yükledikten sonra Zombi gibi yaratık, item ve mapları göremeyen arkadaşlar için video hazırladık.. İZLEYİN!

KURULUM VİDEOSU


Jotti'nin malware taraması VirusTotal Taraması
DOWNLOAD LİNKLERİ: TURBOBİT | UPLOADED | DEPOSİTFİLES | HOTFİLE

Metin2 TR Yeni 7x Damage Hack İndir

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 PvP Kota Dostu 7x Damage Hack // Download «

101 yorum: Yorum Yapın

  1. Kardeş oldu ama zombi ler gözükmüyor pack bozuldu napcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin Pvp İse Metin2 Baştan At Düzelir

      Sil
    2. Bu sorun ile ilgili video eklenmiştir izleyiniz ..

      Sil
    3. zombiler gözükmüo napcaz??

      Sil
    4. Admin 2.videonun müziğin adı ne ?? :D

      Sil
    5. Bende merak ettim doğrusu bu müziğin adı ne bilen varsa buraya yazsın

      Sil
    6. Meg dia monster remix

      Sil
    7. Meg & Dia - Monster (DotEXE Remix)

      Sil
    8. kardeş indirdim pack ı attım mt2 dosyasına girdim oyuna olmadı

      Sil
  2. kardeş nerden ndrcez yav :/ :/

    YanıtlaSil
  3. DOWNLOAD yazıyor orada yanında 4 siteye upload edilmiş şekilde istediğin siteden indirebilirsiniz ..

    YanıtlaSil
  4. kardeş pack bozuldu

    YanıtlaSil
  5. /pack klasörünün içinde Index isimli dosyayı orjinali ile değiştirin sorun düzelmiş olur.

    YanıtlaSil
  6. kardeşim o zaman sende yedekleseydin :D

    YanıtlaSil
  7. çalışmadı admin kardeş packları metin2 nın packın ıçıne attım olmadı

    YanıtlaSil
  8. Helal olsun çalıştı <3

    YanıtlaSil
  9. Attım fakat çalısmadı yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  10. Zombi pack'ı nasıl düzelteceğiz ya sinir oluyorum .

    YanıtlaSil
  11. Kardeş basıom indirme yerine indirmio

    YanıtlaSil
  12. - Kurulumu tekrar yapın.
    - Zombi pack'i yeniden pack klasörüne atın.
    - İndirmek istediğiniz siteye tıklayıp 5 saniye bekledikten sonran Reklamı Geç butonuna tıklayarak indirme sitesine yönlendireleceksiniz..

    YanıtlaSil
  13. Çok sagol işime yaradı :)

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. hcm bı yardımcı olurmusnz bu lınk ındremıyorum

    YanıtlaSil
  16. Download linkine tıklayıp 5 saniye bekledikten sonra 'Reklamı Geç' butonuna basarsanız indirme sitesine yönlendirilirsiniz..

    YanıtlaSil
  17. otopacklı sw de çalışıyo mu

    YanıtlaSil
  18. KARDEŞ İNDİREMİYORUM 2GÜN önce infi artık inmiyo hata veriyo lütfena accilll cevap

    YanıtlaSil
  19. kardeş oyuna giriyorum bunları yaptıktan sonra hiçbir değişme yok

    YanıtlaSil
  20. Hileyi yükledikten sonra Zombi gibi yaratık, item ve mapları göremeyen arkadaşlar için video hazırladık.. İZLEYİN! (Video yukarıda)

    YanıtlaSil
  21. indirip senin yaptıklarının aynısını yaptım ama olmadı kardeş.

    YanıtlaSil
  22. kardesım ben ındırıyorum yanlız 7x calısıyor ama zombi map gözükmuyor senın videodaki Index baska benm pc dekı Index baska bı cozum bul

    YanıtlaSil
  23. Index başka olacak zaten serverin orjinal Index'i olacak sen sadece içine videoda gösterdiğim gibi damage hack'in ismini giricen o kadar.. ve serverde olan tüm harita, zombi vs.. gibi herşey gözükecek

    YanıtlaSil
  24. Anti torrent bypass girince, HACK_SHİELD_UPDATE_ERROR veriyor yardım eder misin

    YanıtlaSil
  25. PvP servera ait 'prisonmt2.bin' (Örnek) dosyanın isimini 'metin2client.bin' olarak değiştirmeniz gerekli.. Önceden 'metin2client.bin' dosya olduğu için bu dosyada Metin2 TR'ye ait olduğu için hata vermektedir. onu silip az önce anlattığımı yapın olacaktır..

    YanıtlaSil
  26. Bak bak hilelere bak nasıl ardı ardına açılıyo :D

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. tamam pardon pc den kaynaklanıomuş
    hile sorunsuz süper

    YanıtlaSil
  29. Arkadaşım çalışmıyor bir el at

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşım çalışmıyor bir el atıver

    YanıtlaSil
  31. Hile Bazı Metin2 PvP Serverlarda sorunsuz çalışmaktadır.. Hileye karşı korumalı serverlarda çalışmayabilir..

    YanıtlaSil
  32. Admin Lünları Yüklerken Bi MediaFireden'de Yüklesene Diğerlerini Idm [İnternet Download Maneger İndirmiyo]

    YanıtlaSil
  33. Alternatif olarak HOTFİLE sitesine upload edilmiştir.. Download linklerinden HOTFİLE yazısına tıklayıp 5 saniye bekledikten sonra Reklamı Geç butonuna tıklayarak indirme sitesine yönlendirilirsiniz..

    YanıtlaSil
  34. Admin nopatchbypass2tan giriyorum metin2 tr açılıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki resmi incelerseniz ve videoyu izlerseniz.. Anlayacaksınızdır.. PvP server'ın ***mt2.bin adında dosyası olur ve gerçek metin2'nin de olur 'metin2client.bin' adında. Gerçek metin2 nin dosyasını ismini kopyalıp siliyoruz ve pvp'ye ait .bin dosyası ile değiştiriyoruz..

      Sil
  35. ben dediklerinizi tamammen yaptım.oyuna ilk olarak girdiğimde hile çalışıyor fakat ata ve bıneklere bınılemıyor.kopeklerde hıle çalışıyor fakat bır sure sonra oyundan atıyor.yenıden gırmeye çalıştığımda o çarda oyuna gırerken oyun bırdaha atıyor çözumu nedir ? Yardım edin.

    YanıtlaSil
  36. kardeşim hile çok işime yaradı çok teşekkürler paylaşım mükemmel.. senden bir isteğim olacak :) lütfen bana videoda kullandığın şarkının adını yazarmısın..:) 3 gündür arıyorum ..?

    YanıtlaSil
  37. id sifre yazıp enter yapıyorum karakteri seçiyorum oyundan atıyo ??

    YanıtlaSil
  38. Beyler Şarkının İsmi Ney Ala Bilrimiyim Ltfen

    YanıtlaSil
  39. lütfen kurulum videosundaki şarkıyı verin :( adı ne

    YanıtlaSil
  40. Millet hile ister siz müzik istiyorsunuz. Buyur Meg & Dia - Monster (DotEXE Remix)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şifresi istiyor acaba :) Hiç bir şeyde şifre yok siz şifre istiyor diyorsunuz.

      Sil
    2. Karşdeşim çok teşekkürler çok saol ilgilendiğin için.. :) Kesşe her site admini böyle olsa :))

      Sil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. Hileyi indirdim attım nopatchden oyuna giriş için açıyorum hacksheild dolduktann sonra hiç bişey gelmiyor bu sorunu nasıl çözebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda resim var server'ın ismini değiştirme ile ilgili ama oynadığınız oyun otopatchli ise onu yapan eğer değilse bypass'a gerek yok.

      Sil
    2. server auto patchli oyunun adını dediniz gibi değiştirdim. bypass dan yine girmiyor.

      Sil
    3. Yanlış yapıyorsunuzdur.

      Sil
  43. kardeş daha düne kadar hile çalışıodu bugün çalışmıo ne yapçam

    YanıtlaSil
  44. teşekkür ederim çok sağol sadecce şu zombi adasındaki slotlar ve kraliyet üstü olanları göremioz

    YanıtlaSil
  45. kardeşim şimdi bu hile hep kalıcımı oldu kurtulmak ıstıyorum bu hıleden nasıl yapacam onu

    YanıtlaSil
  46. kardeşim şimdi bu hileyi nasıl geri iptal etcem yani asıl carımda hıle kullanmak ıstemıyorumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu başka klasöre yapabilirsiniz böylece biri hileli klasöür biride temiz klasör olur..

      Sil
  47. kardesım hack_ bılmemle bır sey dıor acıl cozum

    YanıtlaSil
  48. Kardeşim Zombi Pack da Canavarlar Gözükmüyor Ayrıca sENİN Yaptığını Yapamıyorum ? Acill Yardım

    YanıtlaSil
  49. ya admin hızlı gitme hilesinin adı neya böyle dağların arasından felan geçiyosunya

    YanıtlaSil
  50. LoadLocaleError(locale/tr/locale_game.txt) ya çözümü varmı ??*

    YanıtlaSil
  51. pwpye torrentsiz giremiyorum her girişimde packı yeniden yüklediği için hile çalışmıyor internetteki metin belgesi oluşturup otopacksız girmeyi denedim ancak olmuyor lütfen yardım!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman oynadığınız PvP server hileye karşı üst düzey koruma almaktadır. O yüzden çalışmayabilir.

      Sil
    2. metin2.client.bin.exe yaptım bu sefer farklı exeden giriş yaptınız diyor buna bir çözüm bulabilirmisiniz?

      Sil
  52. farkı .exeden giriş yaptınız lutfen autou pack dan giriş yapnız diyor bu ust duzeymi oluyor anlamadım ama başkaları çalıştırmış ama sizin hilenizmi bilmiyorum .:SSSS

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin2 PvPlarda çalışan hiledir 2 video vardır 1. videoyu izlerseniz nasıl yapılcağı anlatılmıtıştır. Eğer yine çalışmıyor ise oynadığın PVP serverda üst düzey hile koruması mevcuttur.

      Sil
  53. kardes hersey ıcın saol oncelıkle yalnız dedıgın gıbı yaptım oyunun orjınal ındexıne ekledım antıflydamageyı snra oyunun .bin dosyasının adınıda dedıgın gıbı desıtrdım torrentlı oldugu ıcın nopackbypass ıda yukledım ordan grmeye calsırym ama farklı bır exe den gırıs yaptınız dıyr yardımcı olabılırsen sevınrm kolay glsn

    YanıtlaSil
  54. Nasıl Kapatıcaz ben kapatamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatamazsınız. O yüzden farklı bir metin2 klasörü oluşturup onun içine kurunuz.

      Sil
  55. yha dediklerinin hepsini yaptım pac/index hatası verdi ?

    YanıtlaSil
  56. ben onnlymetin2 oynuyom calısmıyo o serverde

    YanıtlaSil
  57. Müziğin Adı dia monster. sitemi ziyaret edin.

    YanıtlaSil
  58. Admin ben herşeyi yaptım olmadı sonra videoyu izledim orjinal index olcak falan diyodu videoda güncelledim metin2 yi yine çalışmadı napmam lazım ya .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hile sadece PvP serverlarda çalışır. Hileye karşı koruma almamış serverlarda %100 çalışır.

      Sil
  59. admin hile çalışıyor ama bişey giyip çıkartamıyorum

    YanıtlaSil
  60. kardeş farklı exe den giriş yaptınız dıyor No Patc tan girdiğimiz zaman.

    YanıtlaSil
  61. kardeş hileyi NoPatchBypass tan açıyorum hshilend yukleniyor sonra Cefamt2 ye lütfen kendi girişinden giriş yapın yazıyor

    YanıtlaSil
  62. Şarkı meg&dia monster . . .

    YanıtlaSil
  63. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  64. abi sürgün 1 kay sonuna gidiyom oyundan atıyo baştan atıyom packi düzelio ama 7xi atınca tekrar aynı ne yapmam gerek lütfen yardım et

    YanıtlaSil
  65. Bir kere pack bozuldu diyorsunuz o sizin sorununuz ben bir şey olur diye dosyay kopyalıyorum hileyi kopyaya yapıyorum bende oyun açılmadı ama attığım dosyaları silince açtı oyunun hileye karşı iyi sağlam programları var (Saltanat Mt2)

    YanıtlaSil
  66. kardeş kendi siteme koydum ama alta senini bu siteyi alıntı olarak gösterdim

    YanıtlaSil
  67. Saolasın koçum işime yaradı

    YanıtlaSil
  68. kardeşim ben bypassı açıyorum oyuna girmiyor ?

    YanıtlaSil
  69. abi 5 san kaliyo napcaz

    YanıtlaSil
  70. Senin dedigin gibi metin2client.bin olarak degiştiremiyom hile engel sistemi diyo

    YanıtlaSil
  71. admin metin2pvp.org swsinede bi tan bul yaa

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri