Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 15.06.2014 indir

» Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 15.06.2014 indir // Download «

Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 15.06.2014 indir

Metin2Mod Launcher Hilesi 15.06.2014 indir

Merhaba arkadaşlar En Güncel Metin2 Hileleri sitesi olarak Metin2Mod hilesinin yeni sürümünü sitemizde paylaşmış bulunmaktayız. Metin2Mod hilesi sadece Metin2 TR (GameForge) serverında çalışır. Metin2Mod hilesi ile oyunda bol bol exp ve yang kasabilirsiniz. Metin2Mod 15.06.2014 hilesinin en çok beğenilen özelliklerinden bazıları; Hızlı Vurma, Hızlı Koşma, Otopot, Wallhack, Oto Atak ve Metin Taşı Dedektörü gibi bir çok özellikleri mevcuttur. Metin2trhileindir.com sitesinden hileyi hemen indirebilir ve kullanabilirsiniz.

YAPIMCI: Kamer1337 (Thanks)

SÜRÜM: 15.06.2014

> DİĞER SÜRÜMLER İÇİN TIKLA <

Metin2Mod Launcher 15.06.2014

Yazılı Anlatım

  1. Hileyi kurmadan önce Metin2'yi güncelliyoruz.
  2. Hatayla karşılaşmamanız için BU konumuzu inceliyoruz.
  3. Size verdiğim linklerden hileyi indiriyoruz.
  4. Masaüstüne çıkan "Metin2Mod_15.06.2014.rar" dosyasına giriyoruz.
  5. Metin2Mod_15.06.2014 adlı klasöre giriyoruz.
  6. Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
  7. Metin2Mod_Launch.exe'yi yönetici olarak çalıştırıyoruz.
  8. Start Mod'a bastıktan sonra oyun açılacaktır.
  9. Ve hilemiz ile bol bol exp kasıyoruz.


VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ


Hileyi Tara Virustotal

Turbobit Yandex.Disk Mega.co.nz

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 15.06.2014 indir // Download «

180 yorum: Yorum Yapın

  1. teşekkürler inşallah çalışıyordur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etmeyin sorunsuz çalışıyor.

      Sil
    2. admin kardeş ltfen yardım ben indiremiyorum

      Sil
    3. ADMİN ÇALIŞMIO TAM ID ŞİFRE YAZICAM ATIO HER ŞEYDE YAPILI

      Sil
    4. Bak Virüs Programın Varsa Oyun Moduna Al Yada Kapa Bendede Acılmıyodu oyun moduna aldım acılıor ...

      Sil
  2. çalışmıyor ya tam ıd sfıre yazacam atıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunsuz çalışıyor. Siz hatalı kurulum yapmış olabilirsiniz.

      Sil
    2. ben balık botunu indirdim ama kurmayı bilmiyom yardım
      et

      Sil
    3. bendede aynı sorun var kurulum da yazanları aynen yaptım

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. 7x eklemedik. Dilerseniz siz ekleyebilirsiniz. 7x indir

      Sil
    2. admin peki 7x'i bu indirip kurduğumuz hilenin hangi dosyasına atacaz

      Sil
  4. hile çalışıyor koşma ve vurmayı abartmayın oyundan atar ve karakter atarken veya başka hesaba geçerken hile butonlarını kapatın yoksa siyah ekran verir

    YanıtlaSil
  5. metin2client.bin bulunamadı diyor admin yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin2 klasörün içine attığınızdan emin misiniz?

      Sil
  6. kurulumu yaptım ama karekter secım sayfasında oyun atıyo

    YanıtlaSil
  7. Adamsın Metin2trhileindir Ailesi !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek kişi olsak da. Sizler ile bir aile oluyoruz :) Teşekkürler.

      Sil
  8. Tşkler bi Deneyelim bakalım Saol Admin

    YanıtlaSil
  9. 7x i napıcaz peki admın onu atınca oyundna atıyor

    YanıtlaSil
  10. ADAMIN DİBİSİN ADMİN BİDE 7X BULSAN 10 NUMARA 5 YILDIZ PERFEKCT BİR GUN GEÇIRIRM

    YanıtlaSil
  11. Helal Admin işiniz Rast gitsin

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. oyun fixlendiği için sorun olan 7x biraz zaman alcak

      Sil
  13. admin 7x paylaşıcakmısın kardeşim cıkarmı 7x sence

    YanıtlaSil
  14. tekrar oyunu guncelleyıp hıleyı kurdum duzeldı calısıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çıkacak 7xx çıkacak kardeşim

      Sil
    2. Oyunu nasıl üncelliyorsun (silip tekrar mı yukuluyorsun yoksa güncelleme yeri feln mı var.?

      Sil
  15. Yakında 7x ekleyip paylaşacağız. Dilerseniz sitemizden 7x indirip sizlerde ekleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende 7x var arkdaşlar cok gzel bir hile 2 ay da 61 lwl oldum :D <3

      Sil
    2. la ben 3 gunde 65 oluyorum :D

      Sil
    3. 7x link bana atarmısnız

      Sil
    4. admın verdıgın lınkden 7x ındırdım bu seferde çarımı yazdıktan sonra karakter secımıne gelmeden oyun kapanıyorr

      Sil
    5. 7x i indirisek açılmıyor bida oyun

      Sil
    6. fatih aynı şey bendede oluyor aynen

      Sil
  16. 7x yapıcakmısın bir bilgi verseniz olurmu

    YanıtlaSil
  17. yav arkadaslar giriorum hile calısmıor nasıl güncellicweez metin 2 lütfen detaylı anlatım acil yha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu güncellemeyi bilmiyorsanız neden o oyunu oynuyorsunuz ki :)

      Sil
  18. 7x çalışmıyor her adımı yaptım yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz 7x var, 7x çalışıyor demedik ki kardeşim :) Yakında 7x ekleyip paylaşacağız zaten.
      Dilerseniz 7x indir linkinden indirip sizlerde ekleyebilirsiniz.

      Sil
    2. admın o 7x fıx yedı yenısı lazm

      Sil
    3. admin güncelmi bu 7x

      Sil
    4. admin ben Metin2Mod_Launch.exe çalıştırıyom start mod diyom oyun açılmıyor

      Sil
  19. admin nasıl güncellenior oyun lütfnn acilen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gameforge yi aç ve metin2 ye şimdi oyna var oraya tıkla metin2 açılıp güncelleniyor. orası dolduktan sonra oyunu başlat ikonu açılıyor. o gelince tamamdır. oyunun güncel olur ve hileyi oyunu güncelledikten sonra kur.yoksa olmaz

      Sil
  20. YENİ GÜNCELLEME GELCEK BİZ ŞİMDİ İNDİRİYORUZ :d

    YanıtlaSil
  21. birde şu büyülü silah suralarda bota skilli açtıkmı hileyle büyülü keskinliği kullanamıyoruz onu halletseniz süper oılur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O HİLEYLE ALAKASI YOK BAZEN OLUYOR BAZEN OLMUYOR. bazen hile varken hava yı açıca da hava açılmamış oluyor o sıkıntı deil ve hileyle alakası yoq

      Sil
  22. ADMİN DESTEKLENMEYEN 16 BİT UYGULAMASI HATASI VERİYOR HERDEFA NE YAPMALIYIMM ??????????

    YanıtlaSil
  23. Admin kardeşim hile süper olmus diyecek cümle bulamadım Bize sen gibi insanlar lazım kardeşim çok sağol yani bu hileyi çoktan berri arıyordum çok sağol 7x olsaymıs iyi olcamıs ama yinede canın sağolsun tekrardan teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  24. admin bu cesaret pelerinine basınca çekip bide kendi kılıç sallamadan vuruodu o şimdi yok nasıl yapıcaz

    YanıtlaSil
  25. SİTEDE Kİ 7X İ EKLEDİĞİMİZ ZAMAN OYUNDAN ATIYOR. LÜTFEN DENEMEYİN VE HİLENİN TAM OLARAK GÜNCELLEMESİNİ BEKLEYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin allah aşkına hilyi nerden indircez videolu anlatım yap yada söyle burdan ne olur cabuk bklıyrm

      Sil
    2. Katılıyorum hile çalışıyor ama sitedeki 7x programını yükleyince c++ yine hata verip oyundan atıyor

      Sil
  26. arkadaşlar ben indremiyorum ltfen yardım edin :(

    YanıtlaSil
  27. Beyler 7 xni buldum oyunun şimdi hiledeki cesaret pelerini var ya ona basıp basıp duruyoruz kendi kendine kesio beylerr ....

    YanıtlaSil
  28. kardeşim şu hilyi nasıl indircez ne olur yardm cı ol allah aşkına sabahtandır ındıremdm arkadaslkar yardmcı oln

    YanıtlaSil
  29. admin bazılarınkini ban yemiş nasıl olcakkk ???

    YanıtlaSil
  30. admin hileyi acıyorm stard moduna basıyorm siyah ekran gelıyor sonra bklıyorm metn2 kapanıo gelmıo


    YanıtlaSil
  31. ALLAH RAZI OLSUN PARA KIRACAM

    YanıtlaSil
  32. nerden indiriyoruz

    YanıtlaSil
  33. krdo start mod tıklıyorum max. 10 sn sonra oyundan kapatıyo kndini çözüm ? hile kurulumunda hiç bir sorun yok eski sürümleride kurdum gayet iyi açılıyo çözüm bulabilrmsn ?

    YanıtlaSil
  34. ACABA BILGI VERIRMISINIZ 7X NE ZAMAN GUNCELLENECEK, SUANDA ETKINLIK OLDUGU ICIN ÇOK ACIL LAZIM BILGI VERIRSENIZ SEVINIRM :/

    YanıtlaSil
  35. Ya abi baksanıza adam yukarda 7x için link vermiş bas indir kur tam komedisiniz ya :D:D:D

    YanıtlaSil
  36. start moda tıklanmıyor admin acil yardım

    YanıtlaSil


  37. ADMİN DESTEKLENMEYEN 16 BİT UYGULAMASI HATASI VERİYOR HERDEFA NE YAPMALIYIMM ??????????

    YanıtlaSil
  38. s.a balık botu calısıyormu

    YanıtlaSil
  39. 7x çalsımıyor linkini atta indirek akrdes herşey için saol

    YanıtlaSil
  40. elinize saglık 7 iks'ide en kısa zamanda bekliyoruz

    YanıtlaSil
  41. ya ben indiremiyom tam olarak indirme link gönderebilirmisniz...

    YanıtlaSil
  42. allah razı olsun mükemmel zamanlama

    YanıtlaSil
  43. eline sağlıkta bu böyle işe yaramaz 7x li lazım verdiğin 7x de fixlenmiş durumda

    YanıtlaSil
  44. ADMİN ALLAH RIZASI İÇİN YARDIM ET START MODA TIKLIYOM HİÇBİR ŞEY AÇILMIYOR AYNEN KALIYOR LÜTFEN YARDIM ET

    YanıtlaSil
  45. Admin Çok Acil 7x Lazım Güncel Çok Acill

    YanıtlaSil
  46. admin kardeşim verdiğin linkteki 7x le birleştirdim ama hızlı kosma felan calısıyor 7x çalısmıyo yardımcı olabilirmisin

    YanıtlaSil
  47. admin şu hileyi paylaşmaktan yani linkini atmaktan vazgeç o hileyi açınca oyun açılır açılmaz kapanıyo pack içindeki dosyalara yüzünden eğer onların son sürümünü bulursan at ltfn

    YanıtlaSil
  48. admin lütfen cok acıl yardımcı ol yeni attıgın 7x linkınden hileyi indirdim kurdum antı torente tıklıorm herşeye tmam diyorm oyun gelıo tam server secıcekken hata verıyor ve hatada şöyle yazıyor . pack/metin2_patch_etc_costume1.epk.açılamadı .. yazıyor lütfen yardımcı ol

    YanıtlaSil
  49. HİLE İÇİN COK SAĞOL TEŞEKÜRLERDE , FAKAT ŞU BALIK BOTUNU Bİ TÜRLÜ YAPAMADIM ADMİN SENDEN RİCAM KISA 1 DKLIK VİDEO YAPIP PAYLAŞMAN ,AYARLARI YAPIYOZDA MESELA TUTUO 2 DK SONRA DURUYO HEMEN 1 TANE TUTUO DURMUO
    GERÇİ HEP YEMİ KAYBETTİN DİYO SEN YAPARSIN ADMIN GÜVENİYORUZ SANA AYARLARIYLA İLGİLİ VİDEO ÇEKERSEN SÜPER OLUR . BOT DURUYOR BİDE 1 KERE YEMİ KAYBETTİN DİYO DURUYOR ÇÖZÜM İSTİYORUZ .KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
  50. KARDESIM OYUNDAN ATIO YA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ADMIN CEVAB VER KARDESIM YA ESTERGONA GIRIOM 5 - 6 SANIYE SONRA ATIO OYUNDAN COZUM SOLE :(

      Sil
    2. Bazı ayarları düşürün atmaz.

      Sil
    3. Metin2Mod_Launch.exe bu exe nerde ya :D

      Sil
    4. @Emre Ozturk, antivirüs programınızı devredışı bırakın virüs olarak görebilir exe yi, Doğru indirme linklerinden indirdirdiğinizden emin olun birde.

      Sil
  51. Bunun çözümü nedir???

    loadlocaleerror(locale/tr/locale_game.txt)

    YanıtlaSil
  52. admin bu pack in sorunu için napcaz lütfen bi yardım oyundan atıyo

    YanıtlaSil
  53. KARDEŞİM BU HİLEYE BİDE 7X EKLESENE BAŞKA BİŞEY İSTEMEM,DİĞER 7X İ ATINCA BU HİLENİN İÇİNE ID ŞİFRE YAZARKEN OYUNDAN ATIYO Bİ AYAR ÇEKERMİSİN

    YanıtlaSil
  54. bi ton indirme butonu var hangisi acaba

    YanıtlaSil
  55. siyah ekran açılıyo kapanıyo admin oyun güncel temiz dosyalar yani yama yapılmamış hilenin dosyalarını attım çözümlerin hepsini kullandım gene aynı yardım

    YanıtlaSil
  56. İnş. en kısa zamanda modun içinde 7x de mevcut olur :)

    YanıtlaSil
  57. admin balık botunun ayarı ne

    YanıtlaSil
  58. admin kolay sorulara cevap veriiyon zorlara vermiyon diymi herşeyi tamamlıyorum start moda tıklıyorum oyun açılmıyor lüften cevap ver

    YanıtlaSil
  59. Kardeşim ben hileyi yükledim ilk açıldıgında siyah ekranla karşılaştım düzelmedi daha sonra pyhoton27.dll atmam gerekmiş attım yine aynısı oldu tekrar sildim kurdum oyunu yine aynısı oldu nasıl düzeltebilirirm

    YanıtlaSil
  60. Saolun. 7x siz olmasına gerçekten sevindim çünki ban riski arttırıyordu.Bende 7x i kapatmak için yollar arıyordum internetten. Önümüzdeki sürümlerinde de 7x i kapatma alternatifini sunarsanız sevinirim gerçekten

    YanıtlaSil
  61. hile çalışıyor koşma ve vurmayı abartmayın oyundan atar ve karakter atarken veya başka hesaba geçerken hile butonlarını kapatın yoksa siyah ekran verir

    Hileyi paylasıyor yaranamiyor size Teşekürler ADMİN

    YanıtlaSil
  62. admin kardeşim oyundan atıyor

    YanıtlaSil
  63. admin ayarları nasıl yapıcaz abi ya giriyorum 160 da açıyorum vurmayı gene atıyor ayarları bana yazarmısınız kısaca

    YanıtlaSil
  64. kardeş hile çalışıyordu tam ismimi girecem oyun kapanıyor admin bir yardım et

    YanıtlaSil
  65. Aga start mod diyorum oyundan atıyor bi yardımcı olurmusunuz. Çözünürlüğü falan hep düşürdüm ama etki etmiyor

    YanıtlaSil
  66. Lalakerin hilesi gelene kadar deniyek :)

    YanıtlaSil
  67. Admin 7x koyucam ama 7x i nerden bulucam bi zahmet atarmısın çalışan bi 7x ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7x var zaten.Duvar Gibi İnce bir şey var ya oto vurmanın yanında ona bas bir slota tıkla çalışır

      Sil
  68. Admin Suspicious_GEN.F47V0615 ve WS.Reputation.1 Virüsleri var keylogger varsa tüm sorumluluk sitenizin. dava açarım bilginize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir. Sitemizde paylaştığımız tüm hilelerde virustotal sonuçları bulunmaktadır. Zararlı görülen hileler sitemizde paylaşılmamaktadır. Dava konusuna gelirsek YASAL UYARI burayı okumanızı tavsiye ederim. Teşekkürler.

      Sil

    2. " Zararlı görülen hileler sitemizde paylaşılmamaktadır." Diyorsunuz kendi ağızınızla bir sorun çıkarsa sorumluluk sitenize ait.

      Sil
  69. hileyi indiren tüm hesaplar soyulmuştur siteyi bilişim suçlarına bildirdim hırsızlık ve soygunculuk suçundan

    YanıtlaSil
  70. start moda bastım çalışmadı napıcam

    YanıtlaSil
  71. Dün tamamen çalışıyodu bugün butonları açtıktan sonra 2 dk içinde çardan atıyo nabacam.

    YanıtlaSil
  72. ID ve şifre yazacağım sırada oyundan atıyor kurulumda yazanları aynen yaptım

    YanıtlaSil
  73. s.a admin kardeş önkencelikle güncel hile verdiginiz için teşşekkürler bu hilede toplama yavaş bunu hıızlandırma gibi bişey dll filen varmı acaba solun kolay gelsin emegine teşşekürler

    YanıtlaSil
  74. s.a admin kardeş önkencelikle güncel hile verdiginiz için teşşekkürler bu hilede toplama yavaş bunu hıızlandırma gibi bişey dll filen varmı acaba solun kolay gelsin emegine teşşekürler

    YanıtlaSil
  75. admın allahını seviyorsan yanıt ver tam oyuna gırcem herşeyi yaptım karakterımı sectım gırerken dolan bişey varya onda oyun atıor nolur nası girerim sölermisin

    YanıtlaSil
  76. Admin 7x ekleyin hileye tekrar yayınayın yukarıki yorumlarda koyduğunuz 7x fixlenmişti bu nedenle çalışmıyor hileninde 7xsiz tadı yok.Lütfen 7x ekleyip tekrar paylaşın.

    YanıtlaSil
  77. ADMİN DAHA SERVER SEÇME EKRANI ACILIYOR 10 SANIYE SONRA ATIYOR YONETICI OLARAK CALISTIRDIM OLMADI UYUMLULUK SORUNUNU GIDERMEYI DENEDIM OLMADI LUTFEN YARDIM ET

    YanıtlaSil
  78. Admin Oyundan Atıyor.... Hersey Doğru Baska Hile Yok Klasörde Ve Kurulumda Doğru...

    Dosyaları kopyaladm metin2 nin içine attim sonra giris yapcam tam atıyor...

    Hile Fix Yemis Sen Bizi Yiyon Verim Tw Yap?

    YanıtlaSil
  79. beyler hile an itibariyle fix yedi herkesi oyundan atıyor daha çara girmeden

    YanıtlaSil
  80. Siz Olmasanız Bu Oyunun Tadı Hiç Çıkmaz Arasıra Hile Kullanmak Lazım :))

    Hepinize Çok Teşekkür Ederim :)

    YanıtlaSil
  81. hile tkr fix yedi sanırım oyun kapanıyor

    YanıtlaSil
  82. ADMİN !! Hileyi ÇAlıştırıyorum Güzel Çalışıyor Ama Yere Düşen Eşya Ve Yangları Toplamıyor Yarıdm Lütfen !!

    YanıtlaSil
  83. Admin bu hile oyudan atıyor yeni 7x olanını paylaşın

    YanıtlaSil
  84. bu hile çalışıyormu yada yeni hile ne zaman çıkar

    YanıtlaSil
  85. Tam oyuna girecekken oyundan atıyor çözüm

    YanıtlaSil
  86. 7x i ne zaman çıkar acaba :( ?

    YanıtlaSil
  87. çalışan bi 7x yokmu yaw şu hilenin içine atalım :)

    YanıtlaSil
  88. Admin 7x ne zaman çıkacak

    YanıtlaSil
  89. Admin sadece 7x yok mu çalısmıyor sitedekki 7x

    YanıtlaSil
  90. Arkadaşlar metin 2 yi açıyorum. 2-3 saniye sonra oyun kendiliğinden kapanıyor! Ne yapmam gerekiyor? Yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  91. kardeşim 7x ne zaman eklenecek ben kendim ekleyemedim

    YanıtlaSil
  92. BEYKER HİLE OYUNU AÇICAK GİBİ OLUYOR 2-3 SANİYE SİYAH EKRAN DURUYO SONRA OYUN KENDİ KENDİNE KAPANIYO SERVER LSTESİ FALAN GELMİYOO

    YanıtlaSil
  93. 7x noldu hacım bu ne iş anlamadık etkinlik var bitincemi eklenecek yani?

    YanıtlaSil
  94. ohoooo bi 7x bu kadarmı uzun sürer ilgi yok beyler :) eventler bitecek

    YanıtlaSil
  95. 7x ne oluyo sadece skilleri mi 7 kere vuruyo metin2 de hep hile kullandım bi kere bile 7x görmedim...

    YanıtlaSil
  96. Kardeşim dün sorunsuz çalışıyordu, bugün kasılırken sürekli oyundan atıyor sorun nedir acaba ?

    YanıtlaSil
  97. Beyler Hile AN itibariyle FİX YEDİ

    YanıtlaSil
  98. Beyler 7x Varya oyunda hile butonunda Metin bulma butonun yanında düz uzun bi çizgi gibi o 7x tek slota vuruyor

    YanıtlaSil
  99. ters tıklanınca vuruyor onu biliyoz toplu kasılmada ne işe yarar o boss kesiminde iyidir gerisi boş

    YanıtlaSil
  100. Biri Yardım Ederse Nasıl Stardmod etkinleşecek

    YanıtlaSil
  101. admın su 7lı hıleyı verırımısın rıca etsem berkcan.buruk face cok acılllll

    YanıtlaSil
  102. arkadaşlar 7x slot secmeden vurmuyo yardım edinn çözümü yokmu ???

    YanıtlaSil
  103. Arkadaşlar bende sıkıntısız çalışıyordu fakat bu sabah çalışmamaya başladı artık olmuyor acaba fizmi yedi.

    YanıtlaSil
  104. hile fix yedi hiçbişey çalışmıyo yenisini çıkarsınlar lütfen futbol topu kasamıyoz

    YanıtlaSil
  105. hile bakımdan sonra kapatıldı yenisini istiyoruz.

    YanıtlaSil
  106. admin oyuna giriyorum 3 saniye sonra oyundan atıyor lütfen ilgilen oynayamıyorum lütfen

    YanıtlaSil
  107. Bugünkü bakımda oyuna değişik bi güncelleme gelmiş. çalıştıra basınca oyun videosu geliyo. sonra oyundan atıyor. oyunu güncelledim girdim bu seferde çekmeyi falan etkinleştirince oyundan komple atıyor ????? bu hatayı verip. fixlendimi hile ? bilgisi olan ?

    YanıtlaSil
  108. admin hile kapndı bu gun yensi ne zmn gelir

    YanıtlaSil
  109. yeni patch gelmesiyle şuan aktif değil galiba yeni sürüm ne zaman gelir hocam

    YanıtlaSil
  110. Admin bakımdan sonra atıyor yahu

    YanıtlaSil
  111. BUGÜN Kİ BAKIMDAN SONRA BÜTÜN HİLELER FİX YEMİŞTİR EN KSIA ZAMANDA YENİ HİLEYİ BEKLİYORUZ ADMİN EN KISA ZAMANDA

    YanıtlaSil
  112. admin hızlı koşmayı ayarladığımda sağa sola düzgün hareket ettiremiyorum karakteri yardım edermisin

    YanıtlaSil
  113. Aynen gm yeni sürüm ne zmn gelcek

    YanıtlaSil
  114. ne kadar komiksiniz ya hileler bütün bir hafta güncellenmiyor tam bakımdan 1 gün önce hileler güncelleniyor bizde sadece 1 gün kullanıyoruz hileleri mecbur değilsiniz ama bir açıklaması varmı

    YanıtlaSil
  115. HER ÇARŞAMBA HİLELER FİXLENİYO BARİ AKŞAMINA ÇIKARTIN SİZDE NE BİÇİM İŞ YAPIYONUZ ADMİN BEKLİYOZ 2 3GÜN ÇIKMASINI İŞ İŞTEN GEÇİYO

    YanıtlaSil
  116. bugünden itibaren bütün hileler fixlenmiştir arkadaşlar artık güncel hileyi bekleyecez

    YanıtlaSil
  117. ARKADAŞLAR BÜTÜN HİLELER BUGÜN SABAHKİ GÜNCELLEMEDEN SONRA FİX YEDİ AMA BU HİLE YA BU GECE YADA YARIN KESİN GÜNCELLENİR BENCE. ÇÜNKİ HER FİXLENDİĞİNDE DİĞER GÜN GÜNCEL ŞEKİLDE OLUYO.

    YanıtlaSil
  118. bedava hile bumuşsunuz kime atar yabıon lan siz :) beklıyeceniz tabi biraz kolaysa siz yapın dibi admin++++

    YanıtlaSil
  119. Bende Çalışıyo arkadaşlar Hile Bazı Özelllikleri Yüzünden atıyo ama onları kullanmıyom saten otomatik koyuyuom toplama açıyom pot basma işte çekme hilesinide ayriyetten indirdim 7xde ayriyetten indirdim hepsini birleştirip yenisi gelene kadar bu hileyi kullanıyom ve sorunsuzda çalışıyo oyundan filan atmıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HİLE ŞUAN BOZUK ÇALIŞIYOR BAKIMDAN DOLAYI HİLENİN BAZI ÖZELLİKLERİ FİX OLMUŞ YENİ SÜRÜMÜ GELİR MERAK ETME

      Sil
    2. ÇALIŞAN ÖZELLİKLERİNİ SÖYLEYİN BİZDE ÇALIŞTIRALIM KARDEŞ

      Sil
  120. Admin yapın artık şu hileyi 7X de olsun birde artık virustotal de hep trojen oluyor onları falanda silin yav

    YanıtlaSil
  121. Arkadaşlar Tarih 26.06.2014 bende calıstı deneyin bu arada allah razı olsun
    :D

    YanıtlaSil
  122. ADMİN ACİL ELİTEPVPERS GİR KAMER1337 YENİ SÜRÜMÜ ÇIKARMIŞ ÇABUK ONU PAYLAŞ

    YanıtlaSil
  123. Admin Yeni Sürmünü İndirdim 7x Fln Çalışıo Fakat Oyunu Açar Acmaz Kpanıor Yürüsem Kpanıor Herşey Sorunsuz Sdece Kpanıo güncelledim tekrarladım packı takrardan indirdim mt2 yi gine yapamadım bi bildigin varsa yanıtla bea

    YanıtlaSil
  124. Admin Şu Dosyaları Varya DreamFancy Gibi MediaFire.com'a Yüklerseniz Süper Olur Böle Sadece Rar İçine atıpta Yükleyin Siteye Hileyi Böle Değişik Değişik Programlar Yükleyipte Kurmayı Sevmiyenler Var Zaten Rar İçinde Teşekkür Ederiz bu Hileyi Sunduğun İçin MediaFire ye yüklersen seviniriz en hızlı ve sınırsız yükleme sitesi mediafire beklemek felan olmasın diye söylüyorum şimdiden hileyi yaptığın için Teşekkürler Bide Eskidenki gibi oyundan atmasa çok iyi olcak oyundan atmasının tam olarak sebebi ne onuda açıklarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemizde paylaştığımız hilelerde üç adet alternatif indirme linki mevcuttur. Turbobit, Yandex.Disk, Mega.co.nz bunlardan sadece turbobit bekleyerek indirmektedir. diğerleri ise mediafire gibi reklamsız indirme işlemi yapabileceğiniz sitelerdir. Yani mediafire sitesinde fazla reklam olduğu için sizlerinde bundan rahatsız olmaması açısından Yandex.Disk ve Mega.co.nz sitelerine yükledik. Beklemeden bu sitelerden indirme işlemi yapabilirsiniz.

      Sil
  125. Admin Herşeyi yaptım start diyorum ERROR_COOD:20001 Diyo yardım et

    YanıtlaSil
  126. ERROR_CODE 20001 HATASINA ÇÖZÜM BUL LÜTFEN YARDIM

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri