Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.6 EXP Bot Hilesi indir

» Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.6 EXP Bot Hilesi indir // Download «
Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.6 EXP Bot Hilesi indir

m2k-Mod v2.4.1.6 EXP Bot Hilesi Son Sürüm indir

Merhaba arkadaşlar m2k-Mod hilesinin yapımcısı 123klo tarafından v2.4.1.6 sürümü yayınlanmış. En Güncel Metin2 Hileleri sitesi olarak bizlerde hileyi hemen sitemizde paylaşmış bulunmaktayız. m2k-Mod v2.4.1.6 hilesi sadece Metin2 TR (GameForge) serverında çalışır.

m2k-Mod hilesinin PvP serverlar için olan sürümü indirmek isteyenler m2k-Mod v1.3 PvP linkinden hileyi indirebilirler. m2k-Mod v2.4.1.6 hilesinde mobber hack (çekme hilesi) ve hilenin yapımcısı tarafından eklenen hile içinde 7x damage hack mevcuttur.

Metin2 TR (GameForge) güncel çalışan hile arayan arkadaşlar bu hileyi deneyebilirler.

YAPIMCI: 123klo (Thanks)

SÜRÜM: v2.4.1.6

m2k-Mod v2.4.1.6

m2k-Mod v2.4.1.6 Hilesi Kullanımı

  1. Size verdiğim linkden hileyi indirin.
  2. "m2k-Mod_v2.4.1.6" klasörü içindeki tüm dosyaları metin2 içine atıyoruz.
  3. "m2kmod_2.4.1.6.exe"ye sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırıyoruz.
  4. 5-10 saniye boyunca reklamın geçmesini bekliyoruz.
  5. Hile ekranı geldiğinde Launch butonuna basıyoruz.
  6. Server seçme ekranı geldi hesabımıza giriş yapıyoruz ve oyundayız.
  7. Sağ üst köşedeki Show Hackbar butonuna basıyoruz.
  8. Sol köşeden ayarlarımızı yapıp hile ile oyunun keyfini çıkarıyoruz..


CH-Changer Özelliği


CH-Changer özelliği ile oyundan attığı zaman otomatik giriş yapar.


m2k-Mod Hilesi Videolu Anlatım


VİDEO SADECE TANITIM AMAÇLIDIR!


VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ


Hileyi Tara Virustotal

Turbobit Yandex.Disk Mega.co.nz

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.6 EXP Bot Hilesi indir // Download «

119 yorum: Yorum Yapın

  1. ilk yorumu ben yapıyorum hileyi indiriyorum inşallah olur:)))

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Kardeşim Launch ekranındaki seçenekleri aktif ederseniz sorunsuz çalışacaktır. Yukarıda resmi var zaten. Tam olacak inceleyiniz.

      Sil
  3. Admin hileyi indirdim metin2 içine attım hem şjanda metin2de güncel çünkü bu hileden önce attıgın hileyi sorunsuz kullanıyorum ama bu hiledelaunch deyince oyun ekranı açılıyor. 2-3 saniye sonra kendilinğinden kapanıyor yardım et lütfennn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin2 klasör içinde başka hile varsa hata verebilir o yüzden. Temiz ve güncel metin2 klasörüne hile kurulumunu yapınız. m2kmod_2.4.1.6.exe sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırın.

      Sil
  4. sadece 7x ayrı link verirseniz seviniriz

    YanıtlaSil
  5. Admin videodakı dosyaların yarısı hilede yk 7x filan hiç bişi calismio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Video tanıtım amaçlıdır. Aynı olmaması normal. Hilenin eski sürümünde çekilen video. Girişteki seçenekleri aktif ederseniz damage hack aktif olacaktır.

      Sil
    2. şarkı adı ne??????

      Sil
  6. Benim Siteye İlk Girişim Güze Sİteye Benziyor Fakat Önceden Başka Sitelerden İndirdiğimde Çarımı Soyuyolardı Bu Site Güvenilirmi ?

    YanıtlaSil
  7. server seçme ekranı gelirgelmez kapanıyor çalışmıyor hile

    YanıtlaSil
  8. Çalısıyormuki Kardeşim

    YanıtlaSil
  9. İd yazma bölümünde beni oyundan atıyor bi çözüm bul admin lütfen

    YanıtlaSil
  10. Hızlı koşma, hızlı vurma mevcut mu ?

    YanıtlaSil
  11. hesap ıd şifre giremeden oyundan atıyor yardımcı olursanız sevinirm

    YanıtlaSil
  12. hocam 7xin çalışması için 5 saat bekliyorsun slotta onun çözümü yokmu?

    YanıtlaSil
  13. Admin videoa çalan parçanın adını söyler misin LÜTFEN

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. admin tamm sen iyi kuruon hos kuruonda senn videoda ındırdıgın kurdugun gibi bi setup yok ortada.bi tane rar dosyası gelıo onlada senn yaptıgn gibi yapılmıo

    YanıtlaSil
  16. hileyi çalıştıramadım kardeş

    YanıtlaSil
  17. çook denedım calısmıyor buda :(((

    YanıtlaSil
  18. ilk yorum :S inş çalışır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yorum değil ama hile sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  19. çalışmıyor çook denedım

    YanıtlaSil
  20. öyle senn gösterdiğin gibi bypass falan gözukmuyo inen dosyanın içinde..linkmı deişiktr nedır anlamadım... bi yardım et

    YanıtlaSil
  21. virus taramasında torjen yazıyor

    YanıtlaSil
  22. Allahını Seven YArdım Edebilirmi Bu Nasıl Sitye ?????? oYundan Atıyo Ve Hata Bile Vermiyo Hiçbişe Demiyo Kırcam Bilgisayarı Çıldıracagım Yardımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hoparlörü kırdım ztn. her seyı vıdeodakı gıbı yapıyom ama admının tıkladıgı gıbı tıklıom fakat ekran geldıgı gıbı gıdıo hemen. bı cozum bulabılırsen benıde haberdar et kardesım...!

      Sil
  23. Kardeş ben xp kullanıyorum onda yönetici olarak çalıştır yok ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. microsoft bile artık xp ye destek vermiyor biz mi vereceğiz kardeşim w7 yapın :)

      Sil
    2. admin süpersin :))) ilk kez yorum atıyorum 7yıl oldu bırakalı yeni başladım :)

      Sil
  24. hızlı koşma yok ama çalışıyor 7x süper bi hızl ıkoşma eksik 100 üzeinden 95 :)

    YanıtlaSil
  25. kardesim indirdim oyunu açıyor otamatik olarak kapanıyo metin2

    YanıtlaSil
  26. baypass a tıklıyorum ama hile çalıstırıldı diyo ama metin2 açılmıyo of yaa :(( admın yanıtlarmısın artık lutfennn

    YanıtlaSil
  27. kardeşim 7xte bir hata var [metin2_patch_ds.eix] ve [metin2_patch_ds.epk] bu dosyalar hatalı kardeşim bir an önce güncelleyiniz lütfen yapamıosanızda sölein yani biz 7x yapamıoruz die kardeşim nie uzatıosunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hilenin içerisinde zaten damage hack mevcuttur. Launch ekranından aktif edip girerseniz sorunsuz çalışacaktır.

      Sil
    2. launchda yüklediğinde başlatmıyıcam dielmi o dosyaları sadece yüklicek kapatıcam anti torent exe den griş yapıcam

      Sil
  28. Admin Sürekli oyundan atyor çözümü ney yönetici de çalıştıryorum atyor sorunu sölermisin ? please

    YanıtlaSil
  29. oyun acıldıgı gibi kapanıyor hile fix

    YanıtlaSil
  30. Admin ne güzel oynuyodum çar yatıyo burada yeniden başla tuşu çalışmıyo sonra oyunu tamamen kapattım yeniden açmaya çalıştım olmuyo hackshield hatası veriyo neden acaba ??

    YanıtlaSil
  31. ben zihinselim 7x çalışmıor bir çözüm varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş Elindeki silah çift else çalışmıyor tek elli silahlar kullan bende zihinselim çalışıyor,ayrıca etrafında fazla okçu yani menzilli canavar sana vuruyorsa o zamanda sürekli hasar aldığı için çalışmıyor bazen,sen dediğim gibi eline tek elli silah al çalışır.

      Sil
    2. kardeş bende okçulara hsaar vermiyor yanlarına yaklaşmam gerekiyor neden

      Sil
  32. kardeşim 1 şey daha 1. çar açılıo ama 2. bot açmak istedğimde hile gelmior tek oyun oynuabiliorum çözüm bulurmusunuz

    YanıtlaSil
  33. kardeş çalışıyor ama slotun yanında duruyorum baya bekleyip atıyor eski hiledeki gibi güzel değil

    YanıtlaSil
  34. HİLE ÇALIŞIYOR AMA 7X 1 VURUO YARIM SAAT BEKLİO 1 DAHA VURUYO ÇÖZÜMÜ VAR MI

    YanıtlaSil
  35. Admin yardım beeee indirdim setup ta çatırmadan 2 tane arama eklenti kuruyor yapma böyle şeyler adam gibi indirelim anlıyorum para kazanmak istiyosun da bziim de burda pslerimzi söz konusu

    YanıtlaSil
  36. Siyah ekran sorunu yaşıyorum phyton27.dll yi değiştirdim yinede olmadı çözüm var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. m2kmod_2.4.1.6.exe ye sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırınız mı?

      Sil
    2. evet o şekilde açtım zaten siyah ekranda kalıyo

      Sil
  37. Yanıtlar
    1. Hilede herhangi bir zararlı virüs yoktur. Virustotal sonuçları eklidir zaten kontrol edebilirsiniz. Eğer güvenmiyorsanız indirmeyin.

      Sil
  38. kardes sıyah ekran gelıyo ve ıd pw yazmadan oyundan atıyo

    YanıtlaSil
  39. kardeşim çok güzel çalışıyor fakat 7x atınca içine giriş yapmadan atıyor yeni 7x i dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  40. Yasin Karakaya gibi benim de çözüm varmı ?? 2 dkkada 1 vuruo ?

    YanıtlaSil
  41. hack shield uptade eror diyor açmıyor

    YanıtlaSil
  42. reis hile ve 7x süper çalışıyo ama hızlı koşma felan yok veya ayrı pack uzerınden 7x yokmu hızlı hılenın ıcıne atalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan için güncel sorunsuz çalışan 7x yoktur sitemizde. m2k-mod hilesinin kötü bir özelliği hızlı koşma özelliğinin olmamasıdır. Zaten 7x olduğu için hilede durduğunuz yerden mobber hack ile exp kasabiliyorsunuz. Bence harika bir hile bu sorunsuz hileye nasıl çalışmıyor yorumları atarlar anlamam.

      Sil
  43. metin2 acılınca Launch otomatik olarak kendini kapıyor 7x dışında hersey tamam 7x acıcam ama launch kendini yapıyor metin ekrana gelince

    YanıtlaSil
  44. Kardeş hack shield update error diyor lütfen yardım ???

    YanıtlaSil
  45. kardeş siyah ekran gelıyo sifreyi yazamıyorum neden ?

    YanıtlaSil
  46. Açılınca ekran simsiyah oluyo dün başladı sorun

    YanıtlaSil
  47. Admin Hile Kapandı Nasıl olacak

    YanıtlaSil
  48. hileyi dün indirdim harika çalışıyodu şimdi girmeye çalışıyorum tüm chler ... olarak gözükğyor ve girmeye çalıştıgımda sadece sunucuya bağlanıyor yazıyo ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  49. siyah ekran çıkıyo girişte ???

    YanıtlaSil
  50. Admın senın yaptıgının aynısını bende yapıyorum. her sey normal gıdıo. nezman kı sag tıklayıp calıstırsam metın2 sayfası geldıgı gıbı hemen kapanıyor. kac defa denedım yıne aynısı oluyor . buna bı cagre lutfennnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı hata bendede var ve çözüm yok gibi

      Sil
    2. Hilenin kurulu olduğu metin2 klasöründen (metin2launch.exe) normal olarak oyuna giriş yapın. Daha sonra m2kmod_2.4.1.6.exeden giriş yapın hile sorunsuz açılacaktır.

      Sil
  51. adminnn nolurrrrrr allah askına metin2 tr de 7x çiftellerde çalısmıyor ben kdp gıyıyorum sadece dolunay v.b sılahlar da çalısıyor ya adam gibi 7x li bot yapınnn ya adam gibi bot yapın oke yapmadan baylasmayın lutfen

    YanıtlaSil
  52. Admin Bu Hile Fixlendi. Yeni Hile Bekliyoruz. 7x'li Olsun Tabi. Şimdiden Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hile sorunsuz çalışıyor kardeşim. Tekrar dene.

      Sil
    2. Kardes Siyah Ekran Geliyor.

      Sil
    3. Siyah Ekran Geliyor Sonra Düzeliyor Server Seçme Yerinde Oyundan Atıyor.

      Sil
  53. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  54. Admin hileyi indir butonuna tıklıyorum ek bi program indiriyor ama hileyle ilgili herhangi bir sey yok bi yardımcı olabilir misin

    YanıtlaSil
  55. Kardeşim kullanıyorum 2 dakika geçmeden oyundan atıyor

    YanıtlaSil
  56. kardeş oyuna girmiyo ekran siyah oluyo nasıl düzeltcem

    YanıtlaSil
  57. İd Şifre Girme Yerinde Oyundan Atıyor Yeni Hem Çekme Hem 7x li Hile Bekliyoruz

    YanıtlaSil
  58. helal olsun admin.sen dediklerine bakma hile sorunsuz çalışıyor süpersin.

    YanıtlaSil
  59. S.A BNM PC İM WİN8 VE KORUMUMI NE VAR HİLEYİ İNDİRE BASIORUM DİYORKİ (BU UYGULAMA KÖTÜ AMAÇLI OLDUGU İÇİN İNDİRİLEMİYOR DİYO NE YAPABİLİRM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mert kardeşim, hileyi indirme işlemi yaparken küçük bir hata yapıyorsunuz. Hatanın hesabı yanlış indirme linklerine tıklamanız. İndirme linkleri VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ bölümündeki TURBOBIT - YANDEX - MEGA butonlarıdır. O butonlardan hileyi indirebilirsiniz. Diğer butonlar sponsor bağlantıdır.

      Sil
    2. S.A BN DEDNİZ GİBİ YAPTIM HANİ BU WİNNAR ÇIKIO ONU KAPATTIM AMA MASA ÜSÜTNDE BİSEY YOK TEKRAR YÜKLEDİM ŞUAN WİNRAR ACIK ORDA NE YAPMAM GEREK RİCA ETSEM ANLATABİLİRMİSİNİZ

      Sil
    3. CAVAP VERİCEKMİSNİZ

      Sil
    4. Yukarıda yazılı anlatım yer alıyor okuyunuz lütfen..

      Sil
  60. çift elli silahlarda 7x çalışmıyor birde hızlı koşma nasıl yapılıyor göremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. m2k-mod hilesinde maalesef hızlı koşma özelliği yoktur

      Sil
  61. 7x ne zmn eklenıcek acıl cvp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7x ekli zaten kardeşim launch ekranında rangeyi 1500 yapıp ground ve horse'ye tıklayıp launch'a tıklayın.

      Not : Hile çiftel de çalışmaz !!!

      Sil
  62. Linkler indirme limiti aşıldı uyarısı veriyo alternatif link var mı

    YanıtlaSil
  63. bende 7x filan çalışıyorda çekme hilesini yapamadım bi türlü nasl yapıyoruz acive edip basıyorum dugmeye 1 kere cekıyo ondan sonra çekmıyor yardım pls

    YanıtlaSil
  64. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  65. ilk acısta bi sorun cıkmadı sonrakinde siyah ekran geliyor acılmıyor

    YanıtlaSil
  66. Süper çalısıyo sorun yok bence bi eksiği 7x oda gelir yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hile damage hack mevcuttur. Launch ekranındaki seçenekleri aktif etmeniz ve damage ayarını ayarını yapmanız yeterlidir.

      Sil
  67. ARkadaşlar ben indiremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim orda turbobit yazıo yada yandexten ındır en kolayı o ,..

      Sil
    2. SAgolsın kardeşim yaptım sayende tşkelr :)

      Sil
  68. yenıden yorum yazmak istiyorum..daha once hileyı ındırdım oyuna girdım cektı fakat vurmadı.bişe beklemedım sildim.bugun arkdasın bilgisayarına kurdum windows xp işletım sistemı var arkdasın bu arada.acılmaz diyerek actım kullandım süperde oluyo.o heyecanla eve geldım kendı bilgisayarıma indırdım fakat ilk gelen ekranda LAUNCH diyorum sonra geldıgı gibi geri gidıyo.sonra sorun gidermeden xp servispack 2 olarak çalıştırmaya calıstım yne çalşmadı.Çalıştıramayan arkdaslar heralde hepiniznkı win7 bu hilelerde genel bi win7 skıntısı var.Admin kardesm su top etkınlıgı bitmeden bişeler yapalım.Bilgisayara xp kurmakmı lazm illa.Acil bi çözüm istıyorum kardesım.Kafamın bastıgı kadar yapmaya çalıstımda sen daha iyi bilrsın bi ayar çek be kardesım.acil bi cevap ver canını yerım :)

    YanıtlaSil
  69. Atın ustunde 7x çalısmıyor çözumu varmı bunun ??

    YanıtlaSil
  70. Atın ustunde 7x çalısmıyor çözumu varmı

    YanıtlaSil
  71. Ben oyuna giriş yapar yapmaz server bölümünde oyun kapanıyor yardımcı olursan memnun olurum

    YanıtlaSil
  72. güncel versiyon hatası verio ?

    YanıtlaSil
  73. GM HİLE ÇALIŞMIYOR ESKİ VERSİYON DİYOR !!

    YanıtlaSil
  74. Hile güncellenmiş oyüzden acılmıyor.

    YanıtlaSil
  75. HİLE ESKİ VERSİYON HATASI VERİYO YENI SÜRÜM İNDİRME LİNKİ GELİYO AMA İNDİREMIYORUZ CÜNKÜ YENI VERSİYON YAYINLANMAMIŞ LÜTFEN YARMINIZA İHTİYACAMIZ VAR ŞU ETKİNİGİ YARARLANDIRALIM....

    YanıtlaSil
  76. Old Version hatası veriyor bende yönetici olarak çalıştıyorum ve metin 2 yi silip yükledim temiz ama çalışmıyor win8.

    YanıtlaSil
  77. m2k-mod hilesinin yeni sürümü çıkmıştır. M2k-Mod v2.4.1.7 sürümü indirmek için aşağıdaki linkle tıklayınız.
    LİNK: m2k-Mod v2.4.1.7 hilesi indir

    YanıtlaSil
  78. launch a tıklıyom açılmıyo admin yardımmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilenin yeni sürümü çıktı. Aşağıdaki linkden hileyi indirebilirsiniz.
      LİNK: m2k-Mod v2.4.1.7 hilesi indir

      Sil
  79. Admin ben hileyi indiriorum ama bana rar geliyor buraya çıkart diyorum metin2 nin içine atılacaklardan sadece m2-modlauncher ve mobber.ultimate gelio diğerleri içinde yok

    YanıtlaSil
  80. Admin Açyom Siyah Ekran Çıkıyor çözümü Nedir ?

    YanıtlaSil
  81. admin kardeş oyun açılır açılmaz kapanıyor metin 2 yi temiz halde indrdm kurdum gine aynı :((((

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri