Metin2 Mod Kasma Hilesi Damage-Mobber-Level Hack

» Metin2 Mod Kasma Hilesi Damage-Mobber-Level Hack // Download «
Metin2 Mod Kasma Hilesi Damage-Mobber-Level Hack

Metin2 TR İçin Kullanabileceğiniz Tüm Fonksiyonları Bulunan Süper Bir Level Botudur.

Hilemiz 120mb'dan 7mb'lık Herkesin İndirebileceği Hale Düşürüldü.Mobber Hack Eklendi


Metin2 Mod Güncelleme: 6 Haziran 2013


 Özellikleri 
Metin2 TR'de Kasma Botu Güncel Olarak Kullanabilirsiniz.
Kamer Mobber Hack Eklendi
Otomatik Metin ve Boss Bulabilirsiniz.
Wallhack Çalışmakta
Balık Botu Aktiftir.
Damage Hack Kullanabilirsiniz.
Mobber Hack İle Tüm Slotları Çekebilirsiniz.
Buff Bot Mevcuttur.
Otomatik Pot Basma
Auto Atack

 Oyun İçi Komutlar 
/wallhack
/attacksel, attacksel_off - invisible attack with 200ms speed
/autopot - auto potting
/mobber - attract mobs
/buff - skill bot
/gm - detect GMs
/runpy - run python scripts from pythonscript.py
/upitem 0 0 blacksmith
/upitem 0 4 blacksmith dt (you have to be 5th floor!)
/wspam - spam bot
/F6 Open Multihack


 Kurulum 
Setubu kurup Dosyaları Metin2 İçine Atınız.
Metin2 Klasörüne Girip Metin2 Oyununuzu Güncelleyiniz.
metin2m_pl.exe 'den Oyunu Başlatınız.
Damage Hack Aktif Etmek İçin No Horse Antifly 'ON' Tıklıyoruz.
Ardından Oyunu Kapatıp Tekrar metin2m_pl.exe ile Oyunu Başlatıyoruz.
Oyunu Girdiginizde F6 İle Multihackı Aktif Edebilirsiniz.
/help Komutuyla Hack Kodlarını Görebilirsiniz.



Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 Mod Kasma Hilesi Damage-Mobber-Level Hack // Download «

102 yorum: Yorum Yapın

  1. GÜNCEL !
    Hile 29.05.2013 sürümü olarak güncellenmiştir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abi ayın 29 da güncelledin degilmi başka bir yerden daha önce almadın

      Sil
    2. ya hata veriyor error pl: ......
      en: .......

      diye hata veiyor noktalı yerlere bişiler yazıyor ama anlamdım

      Sil
  2. nasil indirioz yaa indiriom indiriom gelmio admin aga

    YanıtlaSil
  3. işşallah abi ya olur indirdmde öncekini engellemişşler hileyi ya işşallah olur

    YanıtlaSil
  4. Paylaştığımız yeni hileler setup şeklindedir ve ilk önce setup dosyasına tıklayıp rar gibi setubun içindeki dosyaları masaüstüne çıkararak klasörün içinde yazılmış olan notlara uyarak kurulumu gerçekleştirmeniz yeterlidir..

    YanıtlaSil
  5. kardes stardan gırıyorum ama hac shıeld hatası verıyor yardım !!!!!!!!!!!!!!!!!!111

    YanıtlaSil
  6. abi mütiş çalışıyor ya danedim çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. denenmiştir Çalışıyor suphe etmeyın yani emeğine sağlık admın

    YanıtlaSil
  8. Yorumlar için teşekkürler...
    Hileyi oyunun kurulu olduğu yere atmadan önce torrent'u güncelleyiniz..
    Yoksa hata verebilir..

    YanıtlaSil
  9. kards bu sayfdym indr butonu nerde her yere grdm bi türlü indremyrum ltfen bi yardm edin:(

    YanıtlaSil
  10. kards metin2 yi nsl güncellcez yaa bi yardm edn:(

    YanıtlaSil
  11. bab hunk bildigin bir + basma hilesi varsa soölesen

    YanıtlaSil
  12. pvp de çalışıomu

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. yorum yazma yerini buluyorsunuz ama DOWNLOAD yazısını görüp yanındaki indirme sitelerini görmüyorsunuz bu kadarda olmaz ki boşunamı uğraşıyoz ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşey tamam girdim ama f6'ya basıyorum bi değişiklilik yok :/ ??

      Sil
    2. herşey tmm girdim f6'ya basıyorum hiçbir değişiklilik yok sayfa flan gelmiyor

      Sil
  15. bende hersey tamamda kardes nasil cekmeyi kapatiyoruz

    YanıtlaSil
  16. kards yüklyrm hileyi ondan snra rardaki dosyalrda atyrm kurlması greken programda kurdm ama star exe den grdgmde hilenin full güncel olması gerkyo dyo acmyo bi yardm edn kardsm ya kac haftdAN beri oynaymyrm...

    YanıtlaSil
  17. Metin2'yi güncellerseniz sorun düzelmiş olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam olarak nasıl güncelleyeceğiz adım adım anlatırmısın

      Sil
    2. Metin2.exe ye tıklayınca otomatik güncellüyor zaten bunu ben sana nasıl anlatayım oynadığınız oyunu bilmiyonuz daha

      Sil
  18. Kardeş hileyi nasıl kapıcaz oyundayken

    YanıtlaSil
  19. Start.exe den açıyom sıyah ekran geliyor hata raporu gönder diyorum açılmıyor bu konuda yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  20. 100 kere denedım oyunu sıldım tekrar kurdum acılmıyo hıle hata verıyo paso oyun full guncel

    YanıtlaSil
  21. HİLE GÜNCELLENMİŞTİR !

    YanıtlaSil
  22. log hatası alıyorum nedir acil yardım lütfen

    YanıtlaSil
  23. Log Hatası Almanızın Sebebi Metin2 Güncel Olmadığındandır.
    Metin2'yi Çalıştırıp Torrentten Oyunu Full Güncelleyiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. metin2 yi torrentten nasıl güncelleyeceğim adıma adım anlatırmısın

      Sil
  24. upitem 0 0 blacksmith bu ıtem basma hilesi nasıl çalışıyor bi gösteririsen sevinirim

    YanıtlaSil
  25. hack kodlarını gördük nasıl çalışıyo onu demıyorsun ben 2 haftadır kullanıyorum bu hileyi ama daha bu kodların ne işe yaradığını nasıl çalıştığını söyleyen bi arkadaş görmedim onun bunun yaptığı hileyle rant sağlamak kolay nasıl çalıştığını göster kardeş.

    YanıtlaSil
  26. Verdiğimiz hilenin kodları (Kısa Yol Komutları) açık ve net şekilde verilmiştir. Eğer siz kullanmayı bilmiyorsanız o sizin sorununuzdur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    2. o kadar malsın ki kısa yol komutları orada açık ve net şekilde verilmiş siz ise nasıl kullanıcam diyorsunuz.. iyi ki yorum yapmayı biliyorsunuz ha.. onuda bilmeseniz vay halinize..

      Sil
  27. admin abi hackler kota doldurur mu * acil cevap nolur

    YanıtlaSil
  28. Oynadığın oyunun kota doldurup doldurmadığını sormuyorsun da hileninkini soruyorsun :)
    Hile boyutu az zaten fazla yer kaplamaz..

    YanıtlaSil
  29. Ben hileyi indirmek istiyorum fakat nasıl güvenicem içinde birşeyler olmadığına ?

    YanıtlaSil
  30. 2 gün önce yapılmış bir tarama ama güveniyorum :)

    YanıtlaSil
  31. Arakdaşlar indirmeyin Keyloger virüsü var.

    YanıtlaSil
  32. 2 gün önce yapılmış tarama derken :) Her gün yapacak değiliz ya Metin2 Mod Güncelleme: 6 Haziran 2013 güncelleme tarihine bakın..

    @Gürkan Kölük hilede virüs yoktur tarama sonuçlarıda ekledi zaten eğer güvenmiyorsanız indirmeyin..

    YanıtlaSil
  33. Arkadaşlar oyuna giriyorum tam ekran geldiğinde oyun birden kapanıyor Yardımm...

    YanıtlaSil
  34. bey 7x nasıl çaısıo

    YanıtlaSil
  35. Damage Hack Aktif Etmek İçin No Horse Antifly 'ON' Tıklıyoruz.
    Ardından Oyunu Kapatıp Tekrar metin2m_pl.exe ile Oyunu Başlatıyoruz.

    YanıtlaSil
  36. Admin Oyundan hemen atıyor bi atak yapıyorum direk dc ne yapabilirim acil yardım lütfen ...

    YanıtlaSil
  37. Gereksiz şeyleri pasif yaparak veya ayarların derecelerini azaltabilirsiniz ..

    YanıtlaSil
  38. sa
    bu mod hilesinde + basma var mı varsa nasıl oluyor anlatır mısınız?

    YanıtlaSil
  39. abicim pot nasıl basılıyor hangi tuşla hilen güzel eline salıkta pot basamadım :D

    YanıtlaSil
  40. Resimde bile gözüküyor kardeşim. Mavi ve Kırımızı Pot iconları. O iconlarına bir kes tıklarsanız aktif olacaktır. Pasif yapmak için üzerine bir kes daha tıklayın zaten çarpı işareti belirir. :)

    YanıtlaSil
  41. iconları nasıl açıyorz abicim ben sadece mober hack 29 yazan ekran gelior ordakini yapınca 7x kulanılıyor yanındaki ekran nasıl geliyor onuda sölermisinz kardeşim .

    YanıtlaSil
  42. ben hileyi açıyorum sadece dedim gibi mobber hack 29.12.12 ekranı gelio oda sadce 7x çalşıtrıor pot basamıyırum
    ben o altaki çıkan ekranı ve yanda çıkan ekranı hangi tuşla açarım lütfen cevap

    YanıtlaSil
  43. \/#Bab Hunk..Hiledeki dosyaları mt2 klasörüne kopyalıyorum oyunu metin2m_pl.exe ile açıyorum tıkladığımda (run time"54") diye hata geliyor lütfen yardım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYRICA OYUN GÜNCELLEDİM+2008 visual cc yi güncelledim daha çözümü yokmu

      Sil
    2. olmassa team wiewrdan online yapsan? admin çok lazım bu hile

      Sil
    3. Oyunu güncelledikten sonra hile dosyalarını tekrar metin2'nin içine attınız mı?

      Sil
  44. YAAAA BUNDA + BASMA VARMIII

    YanıtlaSil
  45. KAYNAK: http://www.metin2trhileindir.com/2013/05/metin2-tr-mod-kasma-hilesi-damage-mobber-level-hack-indir.html?showComment=1371048185247#c4855078758026729470#ixzz2W5iMy0cm

    ben hileyi açıyorum sadece dedim gibi mobber hack 29.12.12 ekranı gelio oda sadce 7x çalşıtrıor pot basamıyırum
    ben o altaki çıkan ekranı ve yanda çıkan ekranı hangi tuşla açarım lütfen cevap

    YanıtlaSil
  46. Oyunu Girdiginizde F6 İle Multihackı Aktif Edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  47. kardeşim basıyorm olmuyor

    YanıtlaSil
  48. log hatası alıyorum napcam?????????

    YanıtlaSil
  49. Log Hatası Almanızın Sebebi Metin2 Güncel Olmadığındandır.
    Metin2'yi Çalıştırıp Torrentten Oyunu Full Güncelleyiniz.

    YanıtlaSil
  50. abicim hilen çalışyıor ama oyundan çok atıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende de oluyor ama attack speedi 150 yaparsan düzeliyor.

      Sil
  51. bunda bot varmı benim char 33 lvl aksamdan saba kadar ne kadar kasar ??

    YanıtlaSil
  52. Hile çok güzel olmuş ellerine sağlık. Ama benim bir sorunum var. Oyuna girişte ID ve Şifre Yazarkern orda otomatik giriş var. ben onu etkınleştirdim ve charımdaki hep aynı karaktere giriyor. Bunu nasıl kapatabilirim ??

    YanıtlaSil
  53. Sa kardeş ya ben metin2yi patchledim ondan sonra indirip attım içine dediğin gibi giriyorum ama olmuyor ya hile açılmıyor napacaz :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardım edecekmisin acaba admin ya sabahtan beri denedimde olmadı :(

      Sil
    2. Oyuna girdikten sonra F6 tuşuna bastınız mı? Hile ekranı hiç mi gelmedi.. O kadar kişi yaptı bi siz mi yapamadınız :)

      Sil
  54. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  55. admin oyun torrentlimi olmak zorunda

    YanıtlaSil
  56. yoksa normal olabilirmi bende normal varda

    YanıtlaSil
  57. ya abi bu on horse anftly dıye dıe bişey yokkı 3 saatr butn programlara bkyorm ama hç öle bişey yok bi yardmcı olun yav delrdm .s

    YanıtlaSil
  58. ya abi bu on anftly horse nerede böyle bişe yokkı mobber hack açlyo ama bn dıger sayfalrıda ıstyorm bı yardm Plss .s.s

    YanıtlaSil
  59. ya biriniz sölesin upitem nasıl çalışıor????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. + basmak istediğin itemi envanterin ilk başındaki kutucuğa yerleştir. sonra kodu yaz. + basarken itemin yok olma şansı vardır. :)

      Sil
  60. Hayatımdan 12 Dakikamı Çaldın...

    YanıtlaSil
  61. hilenin tekrar güncellenmesi lazım.

    YanıtlaSil
  62. sa aga hileyi denedmde oyuna girir girmez otamatik saldırıyor.Onu halledemedim bir türlü

    YanıtlaSil
  63. nasıl güncellicez torenti onu yapamadım

    YanıtlaSil

  64. Damage Hack Aktif Etmek İçin No Horse Antifly 'ON' Tıklıyoruz.

    Ben burayı anlamadım oyunu başlattık eyvallah bu yazı neyin nesi nerede ne yapıyoruz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Login ekranında sağ köşede görebilirsiniz..

      Sil
  65. log hatası devam ediyo yardımmmmmm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  66. beyler butun hilelerde log hatası alıyorum gm duvar vb. seyler açılmıyo yardım

    YanıtlaSil
  67. dosyaları kopyaladım ve oyuna gırdım hıc bır sey acılmadı?
    metin2m_pl gırıs yapılmıyor run found 53 hatası verıyor neden acaba ?

    YanıtlaSil
  68. metin2m_pl gırıs yaptıgımda run - time error 53 dıyor
    oyunu guncelledım pachlerı oyunu actıgımda hıle acılmıyor neden acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosylaları Oyunun İçine Attım Metin2m_pl den girmeye calısıom runtime-error53 verio silip yenden yukledm olmuor

      Sil
  69. s.a kardes cevap ver lutfen sureklı aynı sorunlayım.windows 7 kullanıyorum.mobberi kullanabiliyorum,sadece çekme kapamayı,hileyi kullanmam için alttab yapmamgerekıyor.oyunun ekranında cıkmıyor.oyunu sıldım olmadı hhıleyı sıldım olmadı bı yardım et allah askına

    YanıtlaSil
  70. aga girdim calısıoda 7x calısmıo

    YanıtlaSil
  71. videolu anlatım yokmu kardeş ? hem gameforgede çalışırmı bu hile ?

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri