Metin2 PvP Pro Switch Bot 15 Slotlu Efsun Botu

» Metin2 PvP Pro Switch Bot 15 Slotlu Efsun Botu // Download «
Metin2 PvP Pro Switch Bot 15 Slotlu Efsun Botu

Metin2 PvP Pro Switch (Efsun) Bot // 15 Slot // Hızlı // Wallhack & Pickup Videolu Anlatım indir

Metin2 PvP Pro Switch Bot 15 Slotlu Efsun Botu

Metin2 PvP Profesyonel Efsun Hile botu

Merhaba arkadaslar metin2 pvpserverler icin yapılmış olan bir Switch oyun

hile botudur bu botlan metin2 oyununda rakiplerinize karsı bir adım daha önde

olabilirsiniz ilk olarak hilenin kullanımı:

Metin2 PvP Profesyonel Switch Bot 15 Slots Wallhack Pickup Kullanımı:

-İlk olarak metin2 Hilesini indiriniz.

-Metin2 PvP Pro Efsun Bot klasörün içinde bulunan Tüm dosyaları metin2 klasörün icine atınız

-Hileyi açıp 5 sn sonra “Reklamı Kapat” butonuna basın.
-Daha sonra “Continue” butonuna basın.
-Üyeliğiniz varsa giriş yapın yoksa sağ taraftaki register kısmından üye olun ve giriş yapın.
-”Select Metin2″ butonuna basarak metin2′nizi seçin.
-Hemen sağındaki settings işaretine basıp oto giriş ayarlarınızı yapın ve “Save” butonuna basın. Sonra o pencereyi kapatın.
-Daha sonra versiyonunuzu seçin. Eğer bilmiyor iseniz ilk olarak “v2011” seçip deneyin. Çalışmaz ise “v2012” yapıp deneyin.
-Daha sonra “Start Metin2” butonun basın.
-Hileye güncelleme gelirse otomatik yükleyecektir. Sonra karşınıza “Succesfully Update” gibi yazılar gelir. Tamama basıp tekrar “Start Metin2” butonuna basın.
-Oyun ve hile açılacaktır.
-Set speed bölümünden hızı ayarlayabilirsiniz. “333” yaparsanız saniye 3 tane, “500” yaparsanız 2 tane efsun değiştirir. Siz bunu istediğiniz gibi yapın. Tavsiyem “500“dür.
-Sonra envanterin başına efsun nesnesi koyup “Get Code” butonuna basın.
-Sonra itemlerinizi envantere dizin ve botu başlatın.
-İyi oyunlar.

İtem Dizilişi (Gösterilen yerlerin en üstüne koyunuz itemleri):

slotslv Metin2 PvP Pro Switch Bot 15 Slotlu Efsun Botu

HİLENİN YAPIMCISI: lalaker1 (Teşekürler)


Msvcr100d.dl Gibi Hata Alanlar: İNDİR
-İndirin.
-"C:\windows\system\" ve "C:\windows\system32\" klasörlerine içindeki dosyaları atın.


Hile Ekranı Gelmiyor - ?????? Geliyor: İNDİR | İNDİR | İNDİR




Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 PvP Pro Switch Bot 15 Slotlu Efsun Botu // Download «

22 yorum: Yorum Yapın

  1. kardeş be herşeyi yaptım ama tarihi seçtikten sonra starta bastımda bekliyom ama bişey gelmiyo

    YanıtlaSil
  2. Çalışmaz ise “v2012 veya v2011” yapıp deneyin.

    YanıtlaSil
  3. http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5555 hile ekranı gelmiyorsa bunu indir gelir bendede başta gelmemişti çok güzel hile emegi geçen herkese teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. olmuo kardes hata verıor

    YanıtlaSil
  5. Yaptım Kardesım eline sağlık çok güzel bir bot.
    Emeğine Sağlık..Tskler.

    YanıtlaSil
  6. kardeş saltanat mt2de çalışmıyo

    YanıtlaSil
  7. degişik bir efsun botu kullanışlı :D

    YanıtlaSil
  8. kardeş slot yerine ne yazcam oto giriş yapma yerindeki slot a

    YanıtlaSil
  9. Bende metin2 açılıyor ama hile gelmiyor beyle bunu nasıl çözeriz.
    visual cc indirdim
    netframework indirdim

    YanıtlaSil
  10. oyuna giriyorum botta açılıyor efsunları giriyorum start diyorum efsun basmıyor envanterde efsun degistirmede var

    YanıtlaSil
  11. bende üye olma kısmı açılmıyor direk giriş açılıyor nasıl üye olıcam

    YanıtlaSil
  12. bende üye olma yeri açımıyor
    direk select metin2 yazan yer cıkıyor nasıl üye olucam

    YanıtlaSil
  13. kardeşim herşey tamam hile ekrana geliyor ama hilenin üzerine tıklayamıyorum butonlara tıklanmıyor yani nedeni nedir ?

    YanıtlaSil
  14. v2012 Bendede HiLe ekranı faLan herşey qeLiyr ama tıklanılmıyor hile linklerine ve butonlarına falan v2011 dede ?????gibi bi hata veriyor.. visuaL

    YanıtlaSil
  15. bana Msvcr100d.dl Gibi bir hata geldi bu indir denilen şeyleri indirdim atacağım klasör neresi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "C:\windows\system\" ve "C:\windows\system32\" klasörlerine içindeki dosyaları atın.

      Sil
  16. kardeş o hatayi duzelttim ama dediin gibi diil :D o klasorleri aradım taradım baktım olmuyo direk mt2 içine attım çalıştı :D harika bişey kardeş gerçekten ama bazı efsunlar eksik gibi şuan hatırlamıyom :D ama gerçekten harika bişeyy teşekkurler hayrına item yapıyorum artık :D

    YanıtlaSil
  17. kardeşim ben akşamdan botu sabaha bırakcam oyundan atmaması için ideal efsun basma hızı kaçtır....

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri