Metin2 TR Sorunsuz Çalışan Balık Botu v2.1 İndir

» Metin2 TR Sorunsuz Çalışan Balık Botu v2.1 İndir // Download «
Metin2 TR Balık Botu v2.1 İndir

Metin2 TR'de sorunsuz çalışan balık tutma botunun 2.1 sürümü...

Anlatım
1. Hilemizi indiriyoruz, ve kurulumu yapıyoruz.

2. Metin2 içine atınız adlı klasörümüze giriyoruz.

3. Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.

4.  Anti Torrent.exe 'den oyuna girerek hackshield bypass ediyoruz.

5. Oyuna giriş yapıyoruz karakterimizi seçiyoruz.

6. Herkezin balik tuttugu bir yere gidiyoruz. Sakin bir yer olmasin.

7. Balık botu ayarlarımızı yapıp, zengin oluyoruz ve hilenin keyfini çıkarıyoruz


Videolu Anlatım

Teşekkürler Dreamfancy

Jotti'nin malware taraması VirusTotal Taraması
DOWNLOAD LİNKLERİ: TURBOBİT | UPLOADED | DEPOSİTFİLES | HOTFİLE

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR Sorunsuz Çalışan Balık Botu v2.1 İndir // Download «

31 yorum: Yorum Yapın

  1. Nasıl indiriyoruz? MediaGet kuruluyor üstteki logo da ama hack gelmiyor :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardes nası indirdin bu hileyı hala annamadm anlatırmısn

      Sil
    2. nası indircem bu hileyi

      Sil
    3. BAK KARDEŞİM BU ALTA GELİN LİNKLER VAR ORDAN BİR TANESİNİ SEÇ RESİMLİ DEĞİL BAK BEN İNDİRDİM AMA KARDEŞİM OYUNA GİRMİYO HATA VERİYO NASIL OLCAK BU İŞ ?

      Sil
    4. ben indirdim valla çok iyi ama birr soun var oda oyuna sokmuyor hata diyo nasıl halletcez onu ?

      Sil
  2. Pardon alt tarafı görmemişim :P

    YanıtlaSil
  3. Delayın kaç olması gerekiyo .s

    YanıtlaSil
  4. merhaba, 4 saatten fazla bırakmayın diyorsunuz bu hileyi sadece 4 saatmi kullanmalıyız yoksa diğer günde 4 saat hakkımız varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o 4 saatten fazla bırakmayın ban yememek için

      Sil
  5. hangi saatler arası acba? belirttigim saatler arası demişsiniz

    YanıtlaSil
  6. Botu Kapattıktan Sonra Dahada Açamıyormuyuz

    YanıtlaSil
  7. YA KARDEŞ REKLAM AÇILIYO İNDİREMİYORUM :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirme linkine tıklayıp 5 saniye bekledikten sonra Reklamı Geç butonuna tıklarsanız indirme sitesine yönlendirilirsiniz ..

      Sil
  8. Cok tesekurler hile calisti

    YanıtlaSil
  9. Windows 8'de çalışmıyor galiba. Dosya türü seçin falan diyor?

    YanıtlaSil
  10. belirli saatleri bi söyleseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balık botlarında ban riski olduğu için şuan kullanmamızı öneririm..

      Sil
  11. eyv çalıştı elinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Sakin bir yer olmasın diyorsunuz da afk olduğumuz anlaşılınca ban yemeyelim :/

    YanıtlaSil
  13. Kardes suan calisiyomu hile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hile çalışsa bile BALIK BOTLARINDA BAN RİSKİ VARDIR!

      Sil
  14. Risk yakalanırsakmı ban yeriz yoksa yüklediğimizden dolayımı

    YanıtlaSil
  15. 1 gm tarafındanyakalandığın için.
    2 ss videon alındığın için
    3 hack shield tarafındandoğrudan ban yiyebilirisin kardeş.
    dün hack shield yüzünden çarım 17-18 saatlerinde ban yedi.
    botla işinizbittikten sonrahilesiz çara itemleri aktarın oyunu kapayın modemi kapayım açın ıp değişmesi için.metin2 içindeki hackshield.log u metin belgesi gibi açıp içindekileri silin vekaydetdiyim çıkın. bunlarbanı geciktirme taktikleriymiş araştırmalarım sonucu azçok bunları öğrendim dahaiyi şeyler bilenler lütfen yazsın ve anlayalım olayın ne olduğunu..

    YanıtlaSil
  16. New Balık Botu Ne Zaman Gelır Admın ?

    YanıtlaSil
  17. Dediğiniz Gibi Bu Botu Kulanmuyorum Yenı Balık Botunu Beklıyoruz.

    YanıtlaSil
  18. ÇALIŞMIYOR HİLE ÖNCEDEN KULLANIYODUM ŞİMDİ START DÜĞMESİNE BASILMIYOR

    YanıtlaSil
  19. ben indirdim oyunun olduğu klasöre attım fakat nasıl çalıştırcam

    YanıtlaSil
  20. metin2m_pl den windows 7 ise yönetici olrk çalıştır kardesim

    YanıtlaSil
  21. Bence İndirmeyin Boşuna 2 Çarım Engellendi Bu bot yüzünden biri 44 diyeri 48 lw savaşöı jadede Boş işler

    YanıtlaSil
  22. Ban riski var mı ?

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri