Metin2 TR Exp Bot v6.2 Otomatik Level Kasma Botu

» Metin2 TR Exp Bot v6.2 Otomatik Level Kasma Botu // Download «

Merhaba Arkadaşlar.
Bugün Sizlere;
Hilemiz: Metin2 Türkiye Serverinde Otomatik 7/24 Level Kasmaya Yarayan Bir Hile Paylaşacağım, Umarım Beğenirsiniz!

Videolu Anlatımda Herşeyi (Kurulum, Ayarlar vs...) Mevcuttur.

» ANLATIM «
» Öncelikle İndirdiğiniz RAR'ın İçindekileri Metin2 Klasörüne Atınız
 [DEĞİŞİKLİKLERE "EVET" Diyiniz.]
» Daha Sonra BM2 Anti-Torrent 'ten Oyuna Giriş Yapınız.
» Eğer OYUNA GİRİNCE LOAD KAMER FUNCTİON FAİLED Gibi Bir Hata Verip Pelerine Vesaire Basılmıyorsa; "HATALAR & ÇÖZÜMLERİ" klasörüne girip yazıyı okuyunuz.
» Oyunun İçerisinde Sağ Alt Köşedeki Simgeler ve EN SAĞ TARAFTAKİ BUTON İLE Hileyi Kontrol Edebilirsiniz.
İyi Hileler. 


Teşekkürler BlackMafia II

YENİ SÜRÜM TIKLA!



Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR Exp Bot v6.2 Otomatik Level Kasma Botu // Download «

24 yorum: Yorum Yapın

  1. nerden indireceğiz link ???????????????????????

    YanıtlaSil
  2. Oraya ekledim büyük resim İNDİR diye siz nereden indirecem link nerde diyonuz :S

    YanıtlaSil
  3. Oyundan atma sorunu için ne yapabilriz

    YanıtlaSil
  4. Hilenin ayarlarını azaltabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  5. Kardeş ben düzgünce kuruyorum ediyorum açınca newkamerfunc.mix i silin fln bşiler yazıo error veriyor ne yapabilirim. resim atıcaktımda yer bulamadım.

    YanıtlaSil
  6. torrentsiz giremiyprım kardes yardım edermısın

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Ya oyundan atıyor habire bi çözüm bulun

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. kardeşim oyuna nasıl torrent yukleyecez ben log hatası aldımda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyuna tam başlarken oluyo demi ? beden oyun açılıyo ama hile çalışmıyo

      Sil
  10. kardeş oyuna tam girerken log falan diyo hile çalışmıyo ne yapabilriim ?

    YanıtlaSil
  11. kardeş damge nasıl oluya damege hack

    YanıtlaSil
  12. Pvp serverlarda çalışıyor mu kardeşim

    YanıtlaSil
  13. ya kardeş log hatası weriyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  14. açmak için doğru programı bulamıyor diyor ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  15. Admin Gerçekten güzel olmuş arkadaşlarım kullanıyor ama bi ben kullanamıyorum herşeyi yaptım olmuyor Log hatası alıyorum bişeyler Yapıyorum Ondan sonra Error diyor NewKamerfunc Bişeyler diyip duruyor yardım Edebilirmisin ?

    YanıtlaSil
  16. Admin Ne yapsam etsem bir türlü beceremiyorum arkadaslarda calısıyor bende calısmıyor Log hatası verıyor birşeyler karıstırıyorum Error Newfunc Karısık dil bişeyler diyor ? Oyunu siliyorum bastan yukluyorum olmuyor Yardım edebilirmisin ?

    YanıtlaSil
  17. pvpde calısıyomuuuu .. !

    YanıtlaSil
  18. kardesim eror kamerfunc flean hatalar veriyor onun yüzünden oyuna da giremiyorum

    YanıtlaSil
  19. lütfen otunu oto patcherdan girin oyun kapancaktır diyo oyun kapanıyo

    YanıtlaSil
  20. ?????? bçşe bşe çıkıyo neden

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri