Metin2 PvP 5 Slotlu Hızlı Efsun Botu

» Metin2 PvP 5 Slotlu Hızlı Efsun Botu // Download «
Metin2 PvP 5 Slotlu Hızlı Efsun Botu

Metin2 PvP Diamond Switch (Efsun) Bot 5 Slotlu, Sorunsuz Hız ve Ekstra Özellikler

YAPIMCI lalaker1 (Teşekürler)

Hataların Çözümleri:
Msvcr100d.dl gibi hata alanlar:
http://yadi.sk/d/PcUXmL8s5x--X

-İndirin.
-Sisteminiz 64(x64) bit ise:
+C:\Windows\SysWOW64 ve C:\Windows\System32 klasörlerine içindeki dll'leri atın.

-Sisteminiz 32(x86) bit ise:
+C:\Windows\System ve C:\Windows\System32 klasörlerine içindeki dll'leri atın.


Hile ekranı gelmiyor - ?????? geliyor:
Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package 
Microsoft .NET Framework 4

Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2012 

-İndirin.
-Kurun.



Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 PvP 5 Slotlu Hızlı Efsun Botu // Download «

24 yorum: Yorum Yapın

  1. Yükledim Genede Hata Weriyor

    YanıtlaSil
  2. Yüklüyorum soylenenleri yapıyorum fakat oyun kapanıyor neden acaba ?

    YanıtlaSil
  3. soylenenleri yapıyorum fakat oyun kapanıyo neden acaba ?

    YanıtlaSil
  4. çalışıyor ancak efsunlar geldiği zaman durmuyor

    YanıtlaSil
  5. bendede calısıyor ama efsun geldigi zaman durmuyor yardımcı olurmusunuz???

    YanıtlaSil
  6. Efsunları yanlış atıyor. Başka başka efsunlar atıyor.

    YanıtlaSil
  7. çalışıyor ama efsunları yanlış atıyor. Seçtiğim efsunları atmıyor

    YanıtlaSil
  8. abicim sole bi hata veriyor Microsoft.Net/Framework/mscorwks.dll could be loaded yüklenemedi anlamıyna gliyor ltf yardım nasıl düzeltcem

    YanıtlaSil
  9. Bu hile pvp serverları için mi? Yoksa normal m2 oyununda da çalışıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka Pvp'Ler İçin'de ÇaLışıyor Bu HiL'é

      Sil
    2. sen denedin mi? normal metin 2de çalıştı mı?

      Sil
    3. trde çalışsa nolcak o kadar efsun nesnesinin bulabilecek misin :)

      Sil
  10. Kardeş otopackler ıcın nasıl accaz

    YanıtlaSil
  11. Tam net bir cevap lazım.Bilen söylesin lütfen.Normal metin2 de de çalışıyor mu?

    YanıtlaSil
  12. Yükledim ama BUtonlArın Hiçbiri basMıyor Test Bile basMıyR

    YanıtlaSil
  13. Admin çalışmayı durdurmasının sebebi nedir?Bu konuda bir bilgin varsa benimlede paylaşır mısın?cevap bekliyorum..

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşlar bi yardım oyuna giriyorum inject ediyorum aam hile ekranı glmiyor yükledim bütün programları admin bi tw desteği versen ya

    YanıtlaSil
  15. indirme sitelerine giriş yapamıyorum :S

    YanıtlaSil
  16. Evet ındırme sıtesıne gırıs yapmıyor reklamı gec dıyemıyorum yardım..

    YanıtlaSil
  17. hocam metin2 clients durdu hatası alıyorum

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri