Metin2 PvP Pro Ortalama Zarar/Beceri Hasarı Botu

» Metin2 PvP Pro Ortalama Zarar/Beceri Hasarı Botu // Download «
Metin2 PvP Pro Ortalama Zarar/Beceri Hasarı Botu

Metin2 PvP Pro DSS/FKS (Ortalama Zarar/Beceri Hasarı) Botu / Tam 25 Slot!

YAPIMCI lalaker1 (Teşekürler)

Hataların Çözümleri:
Msvcr100d.dl gibi hata alanlar:
www.mediafire.com/?p8y8z5r3b7ius6d

-İndirin.
-Sisteminiz 64(x64) bit ise:
+C:\Windows\SysWOW64 ve C:\Windows\System32 klasörlerine içindeki dll'leri atın.

-Sisteminiz 32(x86) bit ise:
+C:\Windows\System ve C:\Windows\System32 klasörlerine içindeki dll'leri atın.


Hile ekranı gelmiyor - ?????? geliyor:
Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package 
Microsoft .NET Framework 4

Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2012 

-İndirin.
-Kurun.



Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 PvP Pro Ortalama Zarar/Beceri Hasarı Botu // Download «

19 yorum: Yorum Yapın

  1. Çok sağlam hilede ben yapımcısını bilmediğim için güven vermediği için kullanmam :)

    YanıtlaSil
  2. Hile yapımcı Türk'tür ve tüm hilelerini ben denedim herhangi bir sorun veya virüs çıkmadı. Ama arkadaşımız bu işten para kazanmak istediği için link kısaltma koymuş bazı hilelerine o kadar.

    YanıtlaSil
  3. helal olsun süper yapmış çalışıyo ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. osı injecten yptm msvcr100d.dll bulunamadı gibi bişi dio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternede msvcr100d.dll yazın ve indirin sonrada ;

      -Sisteminiz 64(x64) bit ise:
      +C:\Windows\SysWOW64 ve C:\Windows\System32 klasörlerine içindeki dll yi atın..
      -Sisteminiz 32(x86) bit ise:
      +C:\Windows\System ve C:\Windows\System32 klasörlerine dll yi atın..

      Sil
  5. ya bende prodssfks.dll cıkmıyo sorun ne olabilir ?

    YanıtlaSil
  6. MSVCR100D.dll bulunamadı diyor :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hataların Çözümleri:
      Msvcr100d.dl gibi hata alanlar:
      www.mediafire.com/?p8y8z5r3b7ius6d


      Yukarıda aynen bu şekilde yazıyor ve siz yorum atıyorsunuz..

      Sil
  7. oyundan atıyor 1100 yazıyorum yine atıyor 2000 yazıyorum yine atıyor oyunda kimsenin olmadığı yere gidiyorum lagsız olur diye yine atıyor!

    YanıtlaSil
  8. aynn sürekli oyundan atıp duruyo ama bulunduğum bölgede kimse yok lagda yok

    YanıtlaSil
  9. kardeşim bende netframework hatası alıyorum ama bnm net framework win8 ile birleşikmi neymiş o yüzden silinmıyor yüklemye çalışıncada zaten var diyor bunun çözümü varmı kardeşim.

    YanıtlaSil
  10. kardeşm hileye basıyorum açılmıyo hiç bişey cıkmıyo?

    YanıtlaSil
  11. OYUNDAN ATILIYORUM YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM OYUNDAN ÇŞÖYLE ATIYOR ?????? VAR EVET VEYA HAYIR DİYORSUN

    YanıtlaSil
  12. kardeş bende lalaker1 programı slik slik yazıo tıklanmıyo üstüne

    YanıtlaSil
  13. ben o pack gibi olan 3 tane winrar dosyasını nasıl indircemm

    YanıtlaSil
  14. bunda efsun nesnesi gerekiyomu

    YanıtlaSil
  15. Kardeşim İndirme link yok girmiyor

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri