Metin2 TR ve PvP Dreamfancy Multihack V1.0 Yeni

» Metin2 TR ve PvP Dreamfancy Multihack V1.0 Yeni // Download «
Metin2 Dreamfancy Multihack V1.0 Yeni

Hile yapımcısı Francoiz (Thanks) olan ve Dreamfancy (Teşekkürler) tarafından Türkçeye çevrilmiş olan TR ve PvP serverlarda çalışan güzel bir hiledir.


KURULUM
1. Hilemizi indiriyoruz & kurulumu yapıyoruz.
2. Kurulumdan çıkan klasörümüze giriyoruz.
3. Metin2 İçine Atınız adlı klasöre giriyoruz.
4. Bypass.exe'den oyuna giriyoruz. (Bu işlem TR için geçerlidir. PvP'de direkt oyuna girin.)
5. Karşımıza gelen sitede reklamı geç butonuna tıklıyoruz.
6. Karakterimizi serverimizi seçtik artık oyundayız.
7. Python loadere geliyoruz
8. Dreamfancy Multihack V1.0.py seçiyoruz. Ve run butonuna basıyoruz.
9. Hilemiz ekrana geliyor ayarlarımızı yapıyoruz.
10. Hile ile oyunun eşsiz keyfini çıkarıyoruz!


Hilenin Özellikleri
1. Balık botu hilesi
2. 15x Auto damage, 15x atak gücünde auto damage
3. Her yerde +basma hilesi mevcut %20 şans vererek geçiriyor.
4. x2 Combo hilesi
5. Görünmezlik hilesi ve kamuflaj hilesi
6. Görev hilesi
7. Zoom hack,, sis hilesi, gece gündüz hilesi, kar yağdırma hilesi
8. Otomatik mesaj yazma botu
9. Fısıldamadan otomatik mesaj yazma botu
10. Renkli pazar açma hilesi
11. Şamanınız varsa otomatik kutsama botu mevcut, şamanınız ile kendinizi otomatik kutsatırsınız
12. Otomatik pot basma hilesi
13. Mobber hack, çekme hilesi
14. Yeniden doğma, otomatik vurma hilesi
15. Otomatik skill atma vurma hilesi
16. İstenilen koordinata ışınlanma hilesi
17. Haritadan shift basıp istediğin yeri seçerek ışınlanma hilesi

 KURULUM VİDEOSU 


Jotti'nin malware taraması VirusTotal Taraması
DOWNLOAD LİNKLERİ: TURBOBİT | UPLOADED | MEDİAFİRE | HOTFİLE

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR ve PvP Dreamfancy Multihack V1.0 Yeni // Download «

21 yorum: Yorum Yapın

  1. merhaba değerli adminler. python loader yanıt vermiyor, bunu nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil
  2. dreamfrency anti torrent programı yok indirdiğimde nasıl bulabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bypass.exe'den oyuna giriyoruz. Yukarıda yazılı kurulum anlatımı var orayı okuyun..

      Sil
  3. Abiler ben m2o indirdim 30 günlük sizden ilk günü kullandım sonra bişey hatası verdi yardım............

    YanıtlaSil
  4. Koyduğunuz İndirme Linkindeki Dosyayı Kontrol Edin isterseniz videoda gösterdiğiniz dosyalarla ilgisiz nasıl bir ilgidir bu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda yazılı olan KURULUM anlatımı var orayı okuyun..

      Sil
    2. KAYNAK: http://www.metin2trhileindir.com/2013/07/metin2-dreamfancy-multihack-v1-yeni-indir.html#ixzz2Z8sAxGmv

      metin2 python loader da run a basıyorum donuyor bekliyorum bekliyorum gelmiyor başka bi injectörle paylaşamazmısn

      Sil
  5. kardes herşey tmm sadece o select ve run lu olan yerde seçiom run diom ama yanıt vermiyor diyor .s .s

    YanıtlaSil
  6. metin2 python loader da run a basıyorum donuyor bekliyorum bekliyorum gelmiyor başka bi injectörle paylaşamazmısn

    YanıtlaSil
  7. +basmayı nasıl yapınouz acil lazım olmuyor

    YanıtlaSil
  8. saolun hile sorunsuz çalişiyor çok çok teşektürler ellerineze saglik

    YanıtlaSil
  9. hile sorunsuz çalişiyor ellerinize saglik çok saolun :)

    YanıtlaSil
  10. duvardan geçme ve çekmeye basmıyorum alt yerden yarım

    YanıtlaSil
  11. hile sadece bendemi çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
  12. Virüs var. (ESET kullanıyorum indirdiğim an algıladı)

    YanıtlaSil
  13. cannot find python22.dll hatası alıorum

    YanıtlaSil
  14. admin açmıyor phytaton.22dll biemne hatası veriyor

    YanıtlaSil
  15. ADMİN pack/index hatası veriyo??

    YanıtlaSil
  16. Dreamfancy kardesım LOG hatası alıyorum

    YanıtlaSil
  17. gameforge'den mi açcaz yoksa normal mi ?

    YanıtlaSil
  18. patlamadan + basma hilesi yokmu yha :(

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri