Metin2 TR Başkasına Düşen İtemi Çalma Hilesi v3

» Metin2 TR Başkasına Düşen İtemi Çalma Hilesi v3 // Download «
Metin2 TR Başkasına Düşen İtemi Çalma Hilesi Metin2 TR Başkasına Düşen İtemi Çalma Hilesi

Merhaba Arkadaşlar.
Bugün Sizlere;
BlackMafia II arkadaşımızın yapmış olduğu Metin2 Türkiye ve Pvp Serverlerde Çalışan
Başkasına Düşen İtem (Ç)alma Hilesini Yayınlıyoruz.
Sürüm Kontrol: v3 / 08.08.2013

Sözel Anlatım


RAR'IN İÇNİDEKİ TÜM DOSYALARI METİN2'NİN KURULU OLDUĞU YERE ATINIZ
(BAŞKA YERE ATARSANIZ PROGRAM HATA VERECEKTİR VE ÇALIŞMAYACAKTIR.)
ATTIĞINIZ KLASÖRDE "BlackMafia II Anti-Torrent.exe" Programını "YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIR" Deyiniz.
Ve Oyunda Hilede Aktif ET'e Basıp, Herşeyi Topla'yı Seçin.
İŞLEM TAMAM!


Videolu Anlatım




VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR Başkasına Düşen İtemi Çalma Hilesi v3 // Download «

34 yorum: Yorum Yapın

  1. Yanıtlar
    1. Linkler kırık değildir. Linke tıklayıp 5 saniye bekleyip Reklamı Geç butonuna basmanız gereklidir. Bu işlemi yaptıktan sonra indirme sitesine yönlendirilirsiniz..

      Sil
    2. arkadaslar bnde aktif oldu ama bskasinin adina olan itemi goturmuyo diyerleri topluyo adi uzerinden gidioyrsa goturuyo adi ola ola item goturmuyo bskasinin

      Sil
    3. biladerim gruba gir de çal yoksa toplamaz

      Sil
  2. tmama indirdim saol inşlh ban atmaz ban atarsa söveri mbilesin bir haftadır açrı kastım 45 lvl sizin sayenizd ban yemesin

    YanıtlaSil
  3. çalışmıyor aktif diyorum toplamıyor yangı grup kurdum denedim gine bşey toplamıyor

    YanıtlaSil
  4. bot ne zaman güncellenecek?

    YanıtlaSil
  5. Hileyi şahsen denedim herhangi bir sorun olmadı. Denen kişi sayısıda fazla zaten. Virüs taramada var temiz dosya. Daha denemeden virüs taramaya bakmadan teşhisi koyuyorsunuz..

    YanıtlaSil
  6. Hile Güzelde Oyundna Atınca Tekrar gIRIYOZ IKI TANE PENCERE OLYO BIDA GIROZ 3 4 5 OLE ARTIK GİDİO DİGERLERİNI NASIL KAPATACAGIZ

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. kardesim su hilenin hız'ı yokmu ?

    YanıtlaSil
  9. Kardeş açtım ama reklamı geçe tıklayın dior ve reklamı geç yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende ondan açamıyom işte admin yardım et

      Sil
  10. KARDEŞİM REKLAMI GEÇ DİYORUM GEÇMİYOR HEP ÖYLE KALIYOR HATALIMI HIAMMINA ??

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Linkler kırık değildir. Link kısaltma servisinde sorun olduğu için kısa bir süre giriş yapılmamaktadır. Yakın zamanda bu sorun çözülür.

      Sil
  12. Ben Hileyi indirdim fakat Reklamı geç yazan yere İndir Diye bişey geldi onun yüzünden reklamı geç tuşuna tıklayamıyorum Yardım.

    YanıtlaSil
  13. aynen buna söyle lan admin reklamı geç diyo reklamı geç tuşu yok basıyoz bişe yapmyıor

    YanıtlaSil
  14. Çalışmıyor ? PCMDEN KAYNAKLI SORUNMU ACABA

    YanıtlaSil
  15. la bu ne reklamı gecın ustunde indir gelıyo napcaz aq

    YanıtlaSil
  16. kardeşim reklamı gec e tıklayın dıyor oyle bişey yok saçma sapan birşey aqq

    YanıtlaSil
  17. kardes aynen ya reklam gec fln sanki biz senin gbi kurmadıkmı aqqq.

    YanıtlaSil
  18. Kardeşim ben indirdim BlackMafia II şeyi çıktı reklamı geçmek için REKLAMI geçE tıklayın yazıyor reklamı geç yok bide sayfayı aşşa indiremiyorum.

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Admin reklamı geçe bastım oyuna girdim ama hile ekrana gelmedi bi yardım ?

    YanıtlaSil
  21. reklamı geç gelmiyo ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  22. Hile çalışmıyo reklama geçe bastım yenisi yokmuuuu

    YanıtlaSil
  23. kardeşim metin2 konumunuzu seçiniz dyor oraya ney yazacagiz acil yardim admin

    YanıtlaSil
  24. pvplerde calışıyormu bu hile

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri