Metin2 PvP Şebnem Bugu Videolu Anlatım İzle

» Metin2 PvP Şebnem Bugu Videolu Anlatım İzle // Download «

Metin2 PvP Şebnem Bugu Videolu Anlatım İzle

Metin2 PvP Şebnem Bugu Videolu Anlatım İndir

Bu şebnem bugu ile istediğiniz kadar şebnem basabilir isterseniz savunmanızı 70bin'lere çıkarabilir ve ölümsüz olabilirsiniz.

Teşekkürler Dreamfancy


Yazılı Anlatım


1. Videoyu izliyoruz yada anlamadıysak yazılı anlatımı okuyoruz.
2. PVP Serverimizi seçiyoruz oyuna giriyoruz karakterimizi seçiyoruz.
3. Tüm şebnemleri teker teker basıyorsunuz.
4. Hemen esc basıp karakter değişikliği diyor ve şebnemin üzerine geliyoruz.
5. Mouse hiç kıpırdamıyor şuan karakter seçme ekranındayız.
6. Hemen entere basıp karakterimizi seçtik ve klavyeden ı tuşuna ve
7. Mouseden sağ tuşuna Kesintisiz bir şekilde durmadan basıyoruz.
8. Oyuna girdikten sonra hemen ama hemen tıkladık ve bum! Şebnemler 2.defa açıldı.


Videolu Anlatım



Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 PvP Şebnem Bugu Videolu Anlatım İzle // Download «

3 yorum: Yorum Yapın

  1. bunlar eskide kalan syler bu sıte tam bır dolandırıcı gecen de edıt ıtem ypma bılmem ne dıor sıze metın belgesı vercem dıor yer mıyız la bu numaraları sen bızı aptal mı sanıon senın gbı otuz tanesını ben cebımden cıkarırım :S püff

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri