Metin2 TR m2k-Mod EXP Bot Hilesi İndir

» Metin2 TR m2k-Mod EXP Bot Hilesi İndir // Download «

Metin2 TR 2013 m2k-Mod EXP Bot Hilesi İndir

Metin2 TR m2k-Mod EXP Bot Hilesi İndir

Merhaba arkadaşlar Metin2 TR ait güncel oyun hilelerini sunmaya devam ediyoruz.
Eğer sizde Metin2 TR oyun hile botu aradıysanız bu hileyi indirip deneyebilirsiniz.

YAPIMCI: 123klo (Thanks)

SÜRÜM: Final Version 2.0.1

YENİ SÜRÜMÜ İNDİRMEK İÇİN TIKLA

m2k-Mod 2.0

Yazılı Anlatım

1- Size verdiğim linkden hileyi indirin. 
2- Daha Sonra rar'ın içindekileri Metin2 TR içine atınız. 
3- m2kmod_Launcher_2.0.exe uygulamasını açın.
4- Run deyin.
5- Oyuna giriş yapın.
6- Klavyenizde bulunan F5 tuşuna basınız hile ekranı karşınız gelecektir.
7- Eğer oyundan atma yaşanırsa seçenekleri az işaretleyiniz.
8- O EXP kassın siz keyfinize bakın.



Videolu Anlatım




VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR m2k-Mod EXP Bot Hilesi İndir // Download «

6 yorum: Yorum Yapın

  1. O item creator m2 trktede calışıyormu ?

    YanıtlaSil
  2. Ticaret hilesi istiyoruz bu exp botu bırakın ticaret hilesi verim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TİCARET HİLESİ DİYE BİR KAVRAM YOKTUR..! Bunların Hepsi Bilgisayarınıza Keylogger Atmak Amacı İle Yapılır..Keylogger'in Amacı İse Bütütn Bilgilerinizi SAÇMA Hileyi Çıkaran Kişiye Yollamatır.

      Sil
  3. Admin dediklerinin
    hepsini yaptm Run diyorum "" Plase start the ınstaller for the scripts""
    bu yazı çıkıyo bekliyom oyun açılmıyo ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  4. serhat oyunun doğru klasörde bşlat sen galiba gamforge klasörüne atmışsın. ben öyle yapmıştım. düzeltip metin klasörüne attım.

    YanıtlaSil
  5. admin çalışmıyor log veriyo

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri