Metin2 Yeni Finder Metin Taşı Dedektör Hilesi İndir

» Metin2 Yeni Finder Metin Taşı Dedektör Hilesi İndir // Download «

Metin2 TR ve PvP Finder Metin Taşı Dedektör Hilesi İndir

Metin2 Finder Metin Taşı Dedektör Hilesi İndir

Metin2 TR ve PvP için yapılmış olan bu hile çevrenizdeki metin taşlarının yerlerini tespit eder ve onların yanına ışınlayabilir. Fakat bu güzel hile fazla uzaktaki metin taşlarını görmemektedir.

YAPIMCI: Eigenartig (Thanks)


Yazılı Anlatım

1- Size verdiğim linkden hileyi indirin. 
2- Daha Sonra rar'ın içindekileri Metin2nin içine atınız. 
3- Eğer TR ise Bypass.exe uygulamasından oyuna giriş yapın.
4- Oyuna giriş yapınca hile ekranı otomatik gelecektir.



Videolu Anlatım




VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 Yeni Finder Metin Taşı Dedektör Hilesi İndir // Download «

5 yorum: Yorum Yapın

  1. Kardeş hileyi indirdim de metinlerin yerleri çıkmıyo napcaz bana acill yardım eder misin ?

    YanıtlaSil
  2. metin taşının yanına kaadr gitim krdşim onu bile tanımıyo kusra bkama ama çalışmıyo heralde(tr'de)

    YanıtlaSil
  3. Metinleri Görmüyor Yardım Edermisiniz

    YanıtlaSil
  4. K.b Kardesim Benim Pc W7 Ekrana Bişey Gelmedi.

    YanıtlaSil
  5. benimkide w7 32 bit ekrana bişi gelmedi

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri