Metin2 TR M2Bob Version 2.4.1.1 Oyun Botu İndir

» Metin2 TR M2Bob Version 2.4.1.1 Oyun Botu İndir // Download «

Metin2 TR Ücretsiz M2Bob Version 2.4.1.1 Oyun Botu İndir

Metin2 TR M2Bob Version 2.4.1.1 Oyun Botu İndir

Bu hilede aradığız herşey kesinlikle vardır. Bilenlerde vardır M2Bob ancak bu bot ücretlidir.
Fakat yapımcıları tarafından bir süre ücretsiz olarak kullanma hakkınızı bizlere vermişlerdir.
Doya doya kullanabilirsiniz.

> ÜCRETSİZ KULLANIM HAKKI BİTMİŞ OLABİLİR. <


M2BOB YASAL KANIT
Metin2 TR M2Bob Version 2.4.1.1 Oyun Botu İndir


NASIL YAPILIR?


"Username" ve "Password" yerini boş bırakıp "Login Bot-Server" diyoruz...

..ve 31 gün ücretsiz kullanıyoruz :)


VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR M2Bob Version 2.4.1.1 Oyun Botu İndir // Download «

22 yorum: Yorum Yapın

  1. admin yardım oyunda hile ekranı gelmiyor

    YanıtlaSil
  2. Teşşekür Ederim Admin :)

    YanıtlaSil
  3. açılmıyo hile ekranı gelimyoo

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Olmasına gerek yok :) En gelişmiş metin2 botudur.

      Sil
    2. admin admin hile ekranı çıkmıyo admin sen buna cevap ver bi alnının akıyla admin

      Sil
  5. Hocam otomatik vuruş yok mu bunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En gelişmiş Metin2 bottur kardeşim tüm özellikleri sorunsuz çalışmaktadır. Zaten normalde ücretli bir hile fakat bir hafta boyunca ücretsiz kullanabilirsiniz.

      Sil
    2. Ozmn en gelişmişse sizde bir tane en gelişmiş yapınki bedava kulanalımm

      Sil
  6. iyi hoşda oyundan atıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otologin var kareşim atsa bile anında geri oyuna giriş yapıp kaldığı yerden devam eder bot.

      Sil
  7. Metin2'yi bi güncelliyim dedim Sildim yeniden yükledim Sonra Actım Hack Shield Denen sey 6 cubuğu gecmiyor Arstırdım Biraz Hiç bi yol fayda Etmedi aga bunu nası halledebiliriz?

    YanıtlaSil
  8. unknow error hatasımı ne verio napacam

    YanıtlaSil
  9. ya otomatik kendı saldırıyordu onu nasıl yapıcaktım bot icin saol bu arada.

    YanıtlaSil
  10. kardeş bende mt 2 visual hatası veriyor

    YanıtlaSil
  11. Admin hile bende bayramdan önce düzgün çalışıyordu şimdi ise ''LOGİN BOT-SERVER'' tıklayıca hata veriyor neden acaba hile süresi bitmesine 28 gün vardı daha yardımcı olursan sevinirim...

    YanıtlaSil
  12. abi bide inmiyor hemde kayıt da olamıyorum admin abi yardım

    YanıtlaSil
  13. Çalışıyor mu şimdi bu ?

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Popüler Hileler

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri