Metin2 TR Yeni 7x Auto Damage Hack 25.11.2013

» Metin2 TR Yeni 7x Auto Damage Hack 25.11.2013 // Download «

Metin2 TR Yeni 7x Auto Damage Hack 25.11.2013 Hilesi İndir

Biliyorsunuz ki artık oyuna güçlü bir hackshield geldi.
7x auto damage hack gibi diğer hilelerin hepsi fixlendi.
Bizde sizin isteklerinizi göz önüne alarak,
7x auto damage hack hilesini güncel bir hale getirdik.

Teşekkürler DreamFancy

Hileyi kurmadan önce Metin2'yi güncelleyiniz.
Hatayla karşılaşmamanız için BU konumuzu inceleyiniz.

Hilenin Özellikleri

1- 7x kat atak gücünde vurabilme
2- Görünmezlik hilesi (Agresif slotlar dalamaz)


Yazılı Anlatım

1- Aşağıdaki indirme linklerinde hileyi indirin. 
2- Masaüstüne çıkan rar dosyasını açın. 
3- Metin2 İçine Atınız adlı klasöre giriyoruz.
4- Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
5- Bypass.exe uygulamasını yönetici olarak çalıştırıyoruz.
6- Karşımıza gelen ekranda evet, tamam deyip geçiyoruz.
Metin2 TR Hile İndir
7- Oyunumuza giriyoruz karakterimizi seçiyoruz.
8- Oyuna girdik bir slotun yanına gidiyoruz.
9- Hile saniyede slota 7x kat atak yapıyor.
10- Hilenin keyfini çıkarıyor ve çabucak level alıyoruz.



Videolu Anlatım



VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Turbobit Uploaded


Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR Yeni 7x Auto Damage Hack 25.11.2013 // Download «

30 yorum: Yorum Yapın

  1. oto giriş varmı bunda ?

    YanıtlaSil
  2. Admin sadece 7x bi işe yaramaz ki ..

    YanıtlaSil
  3. Saol Kardeşim İşime Yaradı Ama Yanında Mobber Hack (Çekme Hilesi)'de Olsaydı Süper Olurdu Ama Neyse Bende Hile Bulamıyordum Saolasın.(Eyvallah) :)

    YanıtlaSil
  4. admin bana 7x mobber ile oto pot ile pick up lazım ne olur cevap ver yav

    YanıtlaSil
  5. yaa şu file bilmem neyden yüklemeyin inmiyor yaa :S

    YanıtlaSil
  6. Admin çok piçsin heee :D Sevdim seni güzel hilee amk :DD:D:D

    YanıtlaSil
  7. hilede hızın ve vuyrmanın ayarlarını bilen varmı vurmuyor çekmiyor anlamaım

    YanıtlaSil
  8. ya ben hileyi tamamıyla aynı şekilde yaptım ama hayvanlara gidince kesmiyor
    çalışmıyor

    YanıtlaSil
  9. 5 sn den geri inmiyo ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  10. Wait hack mi daha iyi bu mu ona göre indircem

    YanıtlaSil
  11. KARDEŞ yaptım evet-tamam dedim ardından hack shield kapatıldı dedi hile aktif dedi oyun kendiliğinden açıldı(sendeki gibi) ama çalışmıyorr!!!! İLGİLENİN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  12. PVP 'de çalışıyor mu admin bey ?

    YanıtlaSil
  13. Pvp'de çalışıyomu beyler ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Çalışıyor kardeşim denedim ben direk dosyaları at pvpnin kendi giriş yerinden gir

      Sil
    2. evet çalışıyor ben denedim at pvpnin içine sonra pvp nin normal girişinden gir

      Sil
  14. metin2mod indirin size tavsiyem

    YanıtlaSil
  15. ya ben yapamıyorum yardım edin

    YanıtlaSil
  16. evet arkadaslar bende yapamıyorum yardım

    YanıtlaSil
  17. hack shield update error diyor.

    YanıtlaSil
  18. Sağ Ol Be 10 dk da 21 levl :) süper

    YanıtlaSil
  19. beyler bende herşey tm fakat metin2 ekrana gelmiyor acill bi yardım etseniz ??? çoook acill

    YanıtlaSil
  20. linkiş bulamadım nerde

    YanıtlaSil
  21. ya admin bennimk xp ve 7x veya x7 çalışmıyo seninkindede güncelleştirme istiya napcam bi yardım

    YanıtlaSil
  22. Savascıda calısırmı ?

    YanıtlaSil
  23. oyunu bozdu sızın yuzunuzden oyunu acamıyorum

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri