Metin2 PvP Botu Edward PvP Yardımcı İndir

» Metin2 PvP Botu Edward PvP Yardımcı İndir // Download «

Metin2 PvP 2014 Edward PvP Yardımcı Botu İndir

Metin2 PvP Botu Edward PvP Yardımcı İndir

Merhaba metin2trhileindir.com takipçileri bugün sizlere M2Bob gibi PvP serverlarda çalışan hile paylaşacağız. Bu hilede GM Dedektör, Metin Dedektör, Boss Dedektör, Wallhack ve Balık Botu gibi bazı özelliker mevcuttur. Bu hile Korumalı ve Oto Packli serverlarda sorunsuz çalışmaktadır. Edward PvP Yardımcı hilesi Windows 7 ile Windows 8 de test edilmiştir. Hileyi sorunsuz açabilmek için yönetici olarak çalıştırmanız gereklidir. Eğer Metin2 PvP güncel çalışan BOT aradıysanız bu hileyi deneyebilirsiniz.

> HİLENİN YENİ SÜRÜMÜNÜ İNDİR <

metin2 pvp balık botu indir

Yazılı Anlatım

1- Size verdiğim linkden hileyi indirin. 
2- "EdwardPY.exe" adlı kurulum sihirbazından hileyi kurun.
3- Oynamış olduğunuz PvP servera giriş yapın.
4- Masaüstüne gelen "PVP Yardımcısı" adlı kısayol dan hileyi açın.
5- Hile ekranı karşınıza gelecektir. Gerisini videolu anlatımdan izleyebilirsiniz.



Videolu Anlatım




VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Turbobit Uploaded


Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 PvP Botu Edward PvP Yardımcı İndir // Download «

31 yorum: Yorum Yapın

  1. türk serverlerde kullana bilirmiyiz

    YanıtlaSil
  2. admin başka bir sürüm kullanıyosunuz diyo oyundan atıyor kullandığım pvp ros mt2 bi baksan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısayolu yönetici olarak çalıştırın. Hileyi sorunsuz şekilde açmış olursunuz.

      Sil
    2. admin ben denedim olmuyor lütfen yardımcı ol aynı hata geliyor

      Sil
  3. Admin başkasının yerdeki itemini alma biliyomusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O özelliği kullana bilmeniz için grupta olmanız gereklidir.

      Sil
    2. Tr de lazım başkasının itemini alma ?

      Sil
  4. Ben Tıkılıyorum Bu kurulu .Net framework versiyon 3.5gerektiriyor diyo Lütfen indirp tekrar deneyi diyo Ve M2heroda deniyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevap Yazsana Kardeş

      Sil
    2. .Net framework versiyon 3.5 kurun o zaman. Hatada neyi kurmanızı sölüyor siz buraya yazıyorsunuz.

      Sil
    3. Windows exp de olurmu

      Sil
  5. saltanat mt2 denedim farklı bir sistem kullanıyor hatası verip açılmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısayolu yönetici olarak çalıştırın. Hileyi sorunsuz şekilde açmış olursunuz.

      Sil
  6. Çalışmıyor Kısyol Hangisi 1 2.Si Hile Bozuk Sürüm Eskimiş Yeni Sürüm İstiyor Hata Var .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilenin yeni sürümü gün içerisinde paylaşacağız.

      Sil
    2. Hilenin yeni sürümü paylaşılmıştır. HİLEYİ İNDİRMEK İÇİN TIKLA

      Sil
    3. Admin hileyi güncellediniz suan m2-dust da calısmıyor Lütfen Yardım edin Yorumlarınızı bekliyorum ....

      Sil
  7. başkan ya ok hilesi lazım bana nasıl yapıcamm ? adamlarda öel hile varki üst üste ama 5 saniye olmadan ninjaalr yatırıyor neden

    YanıtlaSil
  8. admin ben grıyorum bazı mesela vhalhackı hızlı koşmayaı yeşil potu calıştırmıyo şamanım ama resımde savascı gosterıyo ? neden

    YanıtlaSil
  9. kaan narinin yaşadıklarını yaşıyorum pot basma zoom hack calısıyo ama hızlı kosma wallhack calısmıyo yeni sürümden sonra böyle oldu caresi yokmu ?

    YanıtlaSil
  10. pentosmetin2de çalışmıyor

    YanıtlaSil
  11. Aga İyi Güzelde benim M2-heroda general kesmem gerek 7xi çalışmıyor ltfen 7xe bir çözüm

    YanıtlaSil
  12. Npc'den Otomatik istiridye alamıyoruz lutfen bı cozum bulun

    YanıtlaSil
  13. Kardes ben xp kullanıyorum ex e tıklıyorum acılmıyor b yardmcı olurmusun ??

    YanıtlaSil
  14. ADMİN BENİM PC WİNDOWS 8 HİLE EKRANI GELİYOR GİDİYOR MJ CIKIYOR HATAYI NASIL DÜZELTİRİM

    YanıtlaSil
  15. Kardeşim benim pc xp,hile gayet güzel çalışıyordu kardeşim ta ki format atana kadar hileye tıklıyorum ama açılmıyor.Netfremaworklar yüklü sorunu bir türlü bulamıyorum lütfen bir yardım edebilirmisin.(www.facebook.com/bta53)

    YanıtlaSil
  16. HATA KODU :kvp01 alıyorum EPY_nrml 'i çalıştırınca

    YanıtlaSil
  17. ADMİN HATA KADU FALAN FİLAN DİYOR !

    YanıtlaSil
  18. Admin Salanat MT2 vede WS Mt2 de calışmıyorr hile tespit edılıyor nasıl yapıcaz

    YanıtlaSil
  19. kvp01 die bir hata alıyorum yardım et admin

    YanıtlaSil
  20. lan HATA KODU :kvp01 çıkıyo ilgilenin şununla

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri