Metin2 TR Metin2Mod 7x EXP Bot Hilesi 13.02.2014

» Metin2 TR Metin2Mod 7x EXP Bot Hilesi 13.02.2014 // Download «

Metin2 TR Metin2Mod 7x EXP Bot Hilesi İndir 13.02.2014

Metin2 TR Metin2Mod 7x EXP Bot Hilesi 13.02.2014

Merhaba arkadaşlar son yapılan bakımdan sonra çoğu hileler çalışmamaktadır.
Fakat bu hile bu bakımdan sonra sorunsuz çalışmaktadır.
Eğer sizde Metin2 TR için EXP BOT aradıysanız bu hileyi indirip deneyebilirsiniz.
Şuan ki paylaştığımız hilede 7x mevcuttur.

BU HİLEDE 7X DAMAGE HACK MEVCUTTUR.

YAPIMCI: Kamer1337 (Thanks)

SÜRÜM: 13.02.2014

> DİĞER SÜRÜMLER İÇİN TIKLA <

HİLEYE ÖZGÜ HATALAR VE ÇÖZÜMLERİ İNDİRDİĞİNİZ DOSYADA MEVCUTTUR.

Hile Görüntüleri



Yazılı Anlatım

Hileyi kurmadan önce Metin2'yi güncelleyiniz.
Hatayla karşılaşmamanız için BU konumuzu inceleyiniz.
1- Size verdiğim linkden hileyi indiriniz. 
2- Masaüstüne çıkan "Metin2Mod_7x_13.02.2014.rar" dosyasına giriyoruz. 
3- Metin2Mod 7x 13.02.2014 adlı klasöre giriyoruz.
4- Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
5- Metin2Mod_Launch.exe'yi açıyoruz.
6- Start Mod'a bastıktan sonra oyun açılacaktır.
7- Ve hilemiz ile bol bol exp kasıyoruz.


7x Damage Hack'i Kapatmak

Pack klasörünün içindeki Index dosyasını not defteri ile açın ve aşağıdaki kısımları silin ve kaydediniz.



VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Turbobit Uploaded


Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR Metin2Mod 7x EXP Bot Hilesi 13.02.2014 // Download «

36 yorum: Yorum Yapın

  1. Yanıtlar
    1. Hilenin kurulumu ve kullanımı kolay. Videolu anlatıma gerek duymadık.

      Sil
    2. adminnn Yeni surumm yayınla

      Sil
  2. Admin Görünmezlik ve Başkasına düşen itemi biliyomusun ?

    YanıtlaSil
  3. ya ben yapamadım admın bana bi ulassan ?

    YanıtlaSil
  4. indirdim kurdum.oto vurma yok sanırım sadece cekıo.

    YanıtlaSil
  5. at üstündeykende vuruyor mu?

    YanıtlaSil
  6. Admin 7x i naıl aççcaz

    YanıtlaSil
  7. Bu kamer mod güzelde tek sorun skillerin kaçması….
    daha açık anlatmak gerekirse… mesela kara büyü sura olsun, büyülü silah sura olsun.. zırh skilini moddan otomatik yaptığımda, skiller çok kaçıyor yani koruma açılmıyor vesaire bu diğer skillerdede boyle ama mesela m2kmodda bu sorun yok gayet iyi ama ben en çok bu modu seviyorum bu sorunu düzeltirseniz sevinirim kardeşler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha birde bu moda otomatik ch değiştirme yapılamaz mı yani hem GM ye karşı Hemde oyunculara karşı biri geldiğinde otomatik değişsin mümkünse bunuda ekleyin lütfen...

      Sil
  8. kardeş oyuna giriyom acılıyo siyah bişi geliyo geri kapanıyo :/(

    YanıtlaSil
  9. Admin balık botuna kaç yazıyoruz altlı üstlü

    YanıtlaSil
  10. yeni versiyonmu çıkcak

    YanıtlaSil
  11. Ben indiriyorum Hilede herşey çalışıyor ama 7x hilesi çalışmıyor

    YanıtlaSil
  12. Ben indirdim Start mod diyorum açılıp kapanıyor Yardım edin

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,
    Hile fixlendi herhalde. Yeni sürümü ne zaman yayınlayacaksınız?

    YanıtlaSil
  14. Kardeşim Bunda Hızlı Koşma Hilesi varmı ??

    YanıtlaSil
  15. start mod a basıyom oyun açıldığyla hemen kapanıyor

    YanıtlaSil
  16. Süper hile ellerine sağlık admin

    YanıtlaSil
  17. Admin 2 kere 3 kutu xpım gıttı xp donatordenn !!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Exp Donator : Exp Bağışlayıcı demek yani expini sıfırlar.

      Sil
    2. tam oyuna gireceği sırada atıyor beni?

      Sil
  18. hey ben sizin mk adam fıstık gibi hile yapmış

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar Ballık botunu Quit Afte yazan yerin yanında 60.0 dakika yazıyo onu degişdirmeme gerek varmı

    YanıtlaSil
  21. python27 dll use in diyo

    YanıtlaSil
  22. bende start moda basılmıyo neden bilen war mı?

    YanıtlaSil
  23. admin start moda basınca oyun açılıp hemen geri kapanıyor?????????? Acil cevap bekliyorummm!!!

    YanıtlaSil
  24. bu hile fixlendi heralde en geç 2 dakikada bir oyundan atıyo oyundan attıktan sonra oto giriş yapıyo gb basıyo yine atıyo yine oto giriş yapıyo gb basıyo 1-2saniye sonra tekrar atıyo böyle böyle 5-6 kez oluyo sonra düzeliyo en geç 2 dakika sonra yine atıyo bune yaw

    YanıtlaSil
  25. Admin oyuna giriyorum oolmuyo siyah ekran çıkıyo kapanıyo cevap ver adminnnn !!! phyton dll yptım olmadı gene aynısdı olmuyo admin yavvvv

    YanıtlaSil
  26. ADMİN BEN START MODA TKLYORUM HÇBŞEY ÇKMYO NEDEN ÇOK ACİL BU HİLEYİ YAPMAM LAZIM

    YanıtlaSil
  27. Admin ben satrt moda tklyorum hiç bşe çkmyo neden

    YanıtlaSil
  28. phyton 27 hatası verıyo sılıncede oyuna gırmıyo acıl cevapkarsan sevınırım

    YanıtlaSil
  29. admin abi lütfen yardım et bana modu açıyorum her şekli denedim olmuyo açıyorum modu start moda basıyorum açılıyomuş gibi oluyo sonra hemen kapanıyo tüm çözümleri denedim olmadı yardım pls

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de aynı sorun var çözümünü bulduysan söyler misin ahmet kardeşim adminin girdiği delikten çıkası yok galiba

      Sil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri