Metin2 Yeni 7x Pro Damage Hilesi indir

» Metin2 Yeni 7x Pro Damage Hilesi indir // Download «
Metin2 Yeni 7x Pro Damage Hilesi indir

Metin2 TR/PVP 7x Pro Damage Hack Hilesi indir

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Lalaker1 arkadaşımızın yeni bir hilesi olan Pro Damage hilesini tanıtacağız. Lalaker1 arkadaşımızın yapmış olduğu 7x Pro Damage hilesinin eski bir sürümünü sitemizde paylaşmıştık ve indirme rekorları kırmıştı. Pro Damage hilesinin çalışmadığı ve hatalar verdiğini duyan Lalaker1 hemen hilenin yeni sürümünü sizler için çıkarttı.

Metin2 Yeni 7x Pro Damage Hilesi TR ve PvP serverlarda sorunsuz çalışmaktadır. Kurulum ve kullanımını bilmeyen arkadaş videolu anlatımı izleyebilir ve hemen altından hileyi indirebilirler. Bu hile ile metin taşlarını, slotları rahatlıkla kesebilirsiniz ve oyunu daha zevkli hale getirebilirsiniz.



Videolu Anlatım




VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ


Hileyi Tara Virustotal Hileyi Tara Jotti

Turbobit Yandex.Disk Mega.co.nz

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 Yeni 7x Pro Damage Hilesi indir // Download «

11 yorum: Yorum Yapın

  1. Krdşm hilenin anlatım videosunun link ini atarmsn malum youtube engelli olduğundan farklı bi şekilde bağlanıorz senin video da engelli görünüo bizde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DNS değiştirerek youtube 'a sorunsuz giriş yapabilirsiniz. FORUM sitemizdeki konu sizlere yardımcı olacaktır.

      Sil
  2. http://skmt2.ttnetbilisim.net/indir.php SU PWP DE ACILIRMI DENİCEM ACILMIYOR TTNET KORUMASI VAR

    YanıtlaSil
  3. bende açtı ama o kadar yavaş vuruyoki hilesiz daha hızlı kesersin speedi 300 yaptım bu arada mal deiliz o kadarda hız ayarlarını yaptım baya kurcaladım işe yaramıyor

    YanıtlaSil
  4. Hileyi indirdim ancak injectleyemiyorum. metin2client.bin mi yazacağız her zaman. PrinsMt2.exe oyunun açılmış hali mesela ?

    YanıtlaSil
  5. video yok görünmüyor ayrica dns adreslerimde değiştirilmş haliyle

    YanıtlaSil
  6. tr de açılmıyor boşuna denemeyin

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar ULTRA SURF indirerete youtube girebilirsiniz

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri