Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.7 EXP Bot Hilesi indir

» Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.7 EXP Bot Hilesi indir // Download «

Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.7 EXP Bot Hilesi indir

m2k-Mod v2.4.1.7 EXP Bot Hilesi Son Sürüm indir

Merhaba arkadaşlar m2k-Mod hilesinin yapımcısı 123klo tarafından v2.4.1.7 sürümü yayınlanmış. En Güncel Metin2 Hileleri sitesi olarak bizlerde hileyi hemen sitemizde paylaşmış bulunmaktayız. m2k-Mod v2.4.1.7 hilesi sadece Metin2 TR (GameForge) serverında çalışır.

m2k-Mod hilesinin PvP serverlar için olan sürümü indirmek isteyenler m2k-Mod v1.3 PvP linkinden hileyi indirebilirler. m2k-Mod v2.4.1.7 hilesinde mobber hack (çekme hilesi) ve hilenin yapımcısı tarafından eklenen hile içinde 7x damage hack mevcuttur.

Metin2 TR (GameForge) güncel çalışan hile arayan arkadaşlar bu hileyi deneyebilirler.

YAPIMCI: 123klo (Thanks)

SÜRÜM: v2.4.1.7

m2k-Mod v2.4.1.7

m2k-Mod v2.4.1.7 Hilesi Kullanımı

  1. Size verdiğim linkden hileyi indirin.
  2. "m2k-Mod_v2.4.1.7" klasörü içindeki tüm dosyaları metin2 içine atıyoruz.
  3. "m2kmod_2.4.1.7.exe"ye sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırıyoruz.
  4. 5-10 saniye boyunca reklamın geçmesini bekliyoruz.
  5. Hile ekranı geldiğinde Launch butonuna basıyoruz.
  6. Server seçme ekranı geldi hesabımıza giriş yapıyoruz ve oyundayız.
  7. Sağ üst köşedeki Show Hackbar butonuna basıyoruz.
  8. Sol köşeden ayarlarımızı yapıp hile ile oyunun keyfini çıkarıyoruz..


CH-Changer Özelliği


CH-Changer özelliği ile oyundan attığı zaman otomatik giriş yapar.


m2k-Mod Hilesi Videolu Anlatım


VİDEO SADECE TANITIM AMAÇLIDIR!


VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ


Hileyi Tara Virustotal

Turbobit Yandex.Disk Mega.co.nz

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.7 EXP Bot Hilesi indir // Download «

64 yorum: Yorum Yapın

  1. admin win7de çalışcak bişi yapalım lütfen....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hile W7 ve W8 de sorunsuz çalışmaktadır.

      Sil
    2. 2 hileyıde açıyorum direkt atıyo admin bi akıl ver bilgisayardan anlamayan biri deiğim,dunkı yazdıgım arkdasa yıne ındırdım xpde adam actı sımdı telefon edıo bana actım kullanıom dıe.. bi akıl ver virüs programı falanmı karsılar

      Sil
    3. Admın 3 sn sonra oyun kapanıyo neden

      Sil
    4. değerleride aynı yapıyorum ama tık yok.. açıldığı gibi kapanıyo..

      Sil
    5. beyler açtıktan sonra oyunun kapanmasının nedeni Metin2 patch yüklü değildir
      İlk önce patchi yükle normal metin 2 den sonra hileliden gir

      Sil
  2. mümkünse direk yardım edebilecegın bişe varsa ordan konusalım halledelım kardesm bunu yayınlamasanda olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilede herhangi bir sorun yoktur. Güncel ve temiz metin2 klasörüne hileyi kurarsanız hiç bir sorun çıkmaz.

      Sil
    2. ya yabilyosan gel yap gameforcenn içindekı metın2 dosyasını d ye kopyalıyorum diğeriyle karısmasın diye ama ekran gelıo sonra gidıo.

      Sil
  3. kardesım savaşcıyım atım zırhlı atın ustunde 7x çalısmıyor elımdekı dolunay cozumu yokmu bunun surada var atı zırhlı onda çalısıyor anlamadım bu ısı

    YanıtlaSil
  4. admin atın üstünde vurmak istiyorum fakat slotlar uzaklaşmasın 7x olduguda fazla belli olmasın öyle bişey yokmu

    YanıtlaSil
  5. Biri açıklasın sunu ya atım zırhlı savaşcıyım elımde dolunay var atın ustunde vurmuyor 7x çalısmıyor arkadasın surasında 7x atın ustunde çalısıyor neden olmuyor bırı yardım etsın

    YanıtlaSil
  6. Admin Ben sadece top toplamak istiyorum nasıl yapıcam şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. admin siyah ekranda kalıyor yaw python 27.dll yi de attım aynı

    YanıtlaSil
  8. admin siyah ekranda kalıyor python 27 . dll yi de attım güncelledim yine siyah ekranda kalıyor

    YanıtlaSil
  9. bende bazo dosyalar görünmüyor indirdm o baypass gibi :S indirdim kur diye bir yazı gelmior direk dosya açiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolu anlatımın üstünde "video tanıtım amaçlıdır" yazıyor yani video sadece hileyi tanıtmak için. Bilgisayarımızda sorun olduğu için yeni video çekemedik. Yakın zamanda tüm hileleri videolu anlatımlı olarak paylaşacağız.

      Sil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Atın ustunde vurmuyor zırhlı at savaşcıyım dolunay takılı ama surada oluyoır anlamadım bu ısı ben

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. BİLADER HİLEYİ ÇALIŞTIRDIM AMA 7Xİ NERDEN ACACAGIMI BİLMİYORUM YARDIM EDERMİSİN BU ARADA BİRDE BALIK BOTUNUN GÜNCEL FİX YEMEMİŞ VERSİYONUNU YAYINLAMANI COK İSTİYORUM İYİAKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  14. özür dilerim sorun bendeymiş hilede sorun yok arkadaşlar fıstık gibi sadece benim istedigim balık botuda olsun lütfen balık botu hilesinide yayınlayın hepsi fix yemiş..

    YanıtlaSil
  15. BEYLER BENDE 7X BİKAC SANİYE CALISIYOR SONRA 10 SANİYE KESİLİYOR. BİKAC SANİYE DAHA CALISIYOR YİNE GİDİYOR. SÜREKLİ BÖYLE. NASIL DÜZELTİRİM

    YanıtlaSil
  16. Metin2 nin içine attım m2kmod yönetici olarak çalıştırdım ekrana hile eşyi geldi LAUNC a bastım ama server seçme yeri gelmiyor birşey olmuyor ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Gameforge Klasörüne degil Gameforge klasörünün içinde Game var onun içinde Metin2 Turkey klasorü var onun içine atacaksın

      Sil
  17. Admin savaşcıda atın ustunde 7x çalısmıyor yardım et ya

    YanıtlaSil
  18. ya admin onu bunu bırakta bana bir cevap ver..şimdi ben bu hileyi metin2 nin kopya klasöründen açıyom.birde metin2 nin orjinal klasöründen hilesiz kendi asıl çarımı açıyorum..şimdi bir hileli bir hilesiz deyken benim çarım ban yiyebilr mi..? korkuyom yav.. ban yer diye..

    YanıtlaSil
  19. Admin cevap versene ya atın ustunde vurmuyor savaşcıda ama surada vuruyor atları zırhlı ıkısındede dolunay var

    YanıtlaSil
  20. bu hilenin direk indirme linki yok mu insiremiyorum hileyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirme linkleri VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ bölümündeki TURBOBIT - YANDEX - MEGA butonlarıdır. Bu butonlardan hileyi indirebilirsiniz.

      Sil
  21. Arkadaşım dedıklerınızı yapıyoruz server secme yerınde fılan bazen hemen bazen 15-20 saniyede kapanıyor oyun yok temiz klasöre atın yok hile sorunsuz calısıyor bu işleri geciceksin kimsede calısmıyorsa sorun sizdedir bizde degil bişeyi yapıcaksanız adam akıllı yapın yada yapmayın bırakın gidin

    YanıtlaSil
  22. 7x çalişmiyor ger,ye klan herşey çalişiyor :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Launch ekranındaki seçenekleri aktif ettiniz mi?

      Sil
  23. Admin oyunu açıyorum 10 saniye sonra kapanıyor

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yönetici olarak çalıştırdınız mı?

      Sil
    2. evet yönetici olarak çalıştırdım ancak launch bastığımda oyuna girmiyor

      Sil
  25. Admin Hiçbiri Oyundan Anlamıor Ne Kendini Yoruyosun

    YanıtlaSil
  26. ADMİN BU SÜRÜMLE Bİ ÖNCEKİ SÜRÜM ARASINDAKİ FARKLILIKLAR NELER VE WAİT DMG YERİNİ 500 DEN BÜYÜK YAPSAK NE OLUR ?

    YanıtlaSil
  27. Arkadaşlar hile fixledndi herhadlde dün gece çalşıoyrdu şimdi 2 3 snde oyundan atıyor hileyi çaltrıdgım zaman

    YanıtlaSil
  28. admın oyuna giriyom 30s 1dk arası sonra oyundan atıyor 5-10 kez denedim olmadı sorun ne acaba bi hallediversen,

    YanıtlaSil
  29. admin oyunu açıyorum oyun kapanıveriyo kendiliğinden sadece bu hile deil bütün hileler böyle oluyo çözüm varmı acil _?

    YanıtlaSil
  30. dediğiniz herşeyi yaptım oyun açıyorum ve siyah ekran geliyo ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  31. Ya kardesım savaşcıda atın ustunde vurmuyor ya çözümü yokmu bunun

    YanıtlaSil
  32. Admin Sana Bi Sorum olacak Diger Mod Hilesinden Çarı Pitayada Bota Bıraktım bir kaç Gün Ve Yarın GEldigimde Pitayaya Giremiorum Sunucuya Bağlanacaksında KAlıor dger swlere Girior Ama Pitayaya Gİrmior Oyunu Tekrar Yükledim Yİne Gİrmedi SAdece Pitayay girmior Bu nasıl iş Eger YArdımcı Oalbiliyosan Bİr AKıl DAnış Bana TEşekkürler

    YanıtlaSil
  33. fixlendi 2 günde ben hileyi hazırlayan kişi olsan yeter derim artık :)

    YanıtlaSil
  34. admın oyuna gırıyorum acılıyo metın2 sıyah ekran acıyo ole kalıyo oyuna gıremıyorum acıl yardım

    YanıtlaSil
  35. admin hileler yinemi fixlendı acıl yeni 7x atarmısn tşk ederim şimdiden



    YanıtlaSil
  36. manyak hile lwl fark etmeksizin sizi gm yapıyor ben boş bir hesapta denedim 1 lwl de + 9 zehir taşıyor dehşet envanter +9 zehirle falan doluyor ama eğlencesine tabi gerçek değil çok eylenceli bir hile :D ayrıca 7x sorunsuz çalışıyor kılıç kullanmanızı tavsiye ederim
    TEŞEKKÜRLER ADMİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayret bugün yapılan güncellemeden sonra hiçbir hile çalışmıyor yani fixlenmişlerdi sen de nasıl çalışıyo anlamadım valla :)

      Sil
  37. admin yardım et temiz mt2 içine atıyorum yönetici olarak çalıştırıyorum oyun siyah ekran olarak açılıyo kalıyo öyle yardım et admin başta oluyodu şimdi olmuyo

    YanıtlaSil
  38. bu arada her çarşamba mı bakım olacak öyle olursa artık hileler haftalık olacak desenize :C

    YanıtlaSil
  39. siyah ekran cıkıyor kardeşim

    YanıtlaSil
  40. TEMİZ BİR OYUN İÇERİSİNE ATIYORUM.. ANCAK BU SİYAH EKRANDAN KURTULAMADIM VE BİRÇOK KİŞİDE BU SIKINTI VAR BİRİLERİ ÜŞENGEÇLİĞİ BIRAKIP SORUNLA İLGİLENSE?? sitenin hakkını verin?

    YanıtlaSil
  41. Biri acilen cevap verebilir mi?
    Bu hilede ki toplama hilesi yerdekilerin hepsini bir kere alıyor mu yoksa teker teker mi topluyor?

    YanıtlaSil
  42. 27.06.2014 tarihinde oyunun güncellenmesinden sonra hile hala çalışıyor mu? acil cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
  43. Admin siyah ekran hatası veriyo YARDIM PLSS...!!!!

    YanıtlaSil
  44. hack shield uptade eror hatası

    YanıtlaSil
  45. admin sadece top toplamayı nasıl ayarlayablirim aceba bi bilgi verirsen sevirim teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  46. admin sadece top toplamayı nasıl ayarlayablirim aceba bi bilgi verirsen sevirim teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  47. ADMİN KARDEŞ OYUNA GİRİYORUM SUNUCUYA BAGLANIYOR DİYOR KALIYOR ACİL CEVAP ACİL

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri