Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 13.07.2014 indir

» Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 13.07.2014 indir // Download «

Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 15.07.2014 indir

Metin2Mod Launcher Hilesi 15.07.2014 indir

Metin2 TR oyununda en çok tercih edilen ücretsiz hilelerden biri olan Metin2Mod Launcher hilesini paylaşacağız. Metin2 oyununa gelen yeni yama güncellemesinden dolayı çoğu hile çalışmaz duruma gelmişti ve bugün sizlere Metin2Mod hilesinin yeni sürümünü paylaşacağız. Metin2Mod Launcher Hilesi ile exp kasabilir, balık tutabilir, metin taşı kesebilir ve daha bir çok şeyi yapabilirsiniz.

Eğer sizlerde Metin2 TR serverında oynuyor ve gelişmiş bir ücretsiz hile arıyorsanız bu hileyi hemen aşağıdaki virüs tarama ve indirme linkleri bölümünden indirebilirsiniz. Hileyi yapamayan arkadaşlar için videolu anlatım hazırladık izlerseniz hileyi sorunsuz çalıştırabilirsiniz.

> METİN2MOD TÜM SÜRÜMLERİ İÇİN TIKLA <

Metin2Mod Launcher 13.07.2014

Metin2Mod EXP Bot Hilesi Kullanımı

  1. Hileyi kurmadan önce Metin2'yi güncelliyoruz.
  2. Hatayla karşılaşmamanız için BU konumuzu inceliyoruz.
  3. Size verdiğim linklerden hileyi indiriyoruz.
  4. Masaüstüne çıkan "Metin2Mod_15.07.2014.rar" dosyasına giriyoruz.
  5. Metin2Mod_15.07.2014 adlı klasöre giriyoruz.
  6. Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
  7. Metin2Mod_Launch.exe'yi yönetici olarak çalıştırıyoruz.
  8. Start Mod'a bastıktan sonra yama açılacaktır.
  9. Daha sonra oyunu başlat diyoruz ve oyuna giriyoruz.
  10. Komuşma yerine /help yazarak hilenin komutlarına göz atıyoruz.
  11. Ve hilemiz ile bol bol exp kasıyoruz.

Metin2Mod Launcher Hilesi Videolu Anlatım

VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ

Hileyi Tara Virustotal

Turbobit Yandex.Disk Mega.co.nz

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 13.07.2014 indir // Download «

126 yorum: Yorum Yapın

  1. İLK YORUM Teşekkürler Hile için

    YanıtlaSil
  2. hileyi indiriyorum inşlah hata vermez gerçi event biyiyor ama ne yapalım

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Hileyi VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ bölümünden TURBOBIT - YANDEX - MEG butonlarından hileyi indirebilirsiniz.

      Sil
  4. 7x eklı degılmı ıcınde bende yok

    YanıtlaSil
  5. x7 çalışmıyor admin bendemi hata var

    YanıtlaSil
  6. aga oyun server secme yerleri gelmiyo sıyah ekran hilenin modları gözüküyo bir tek

    YanıtlaSil
  7. arkadasşlar x7 varmı ben çalıştıramadım

    YanıtlaSil
  8. işte buuu :D ellerine sağlık inş 7 vardır

    YanıtlaSil
  9. beyler oyundan atıor ekran kararıyor cozum lazım acill ???

    YanıtlaSil
  10. /antifly çalışmıyormu cvplarsanız sevinirim?

    YanıtlaSil
  11. otomatik vurmuyo nasıl yapcam acilll cvp

    YanıtlaSil
  12. oyundan düşünce siyah ekranda kalıyor

    YanıtlaSil
  13. SÜPER Bİ HİLE GELMİŞ GEÇMİŞ

    YanıtlaSil
  14. ben acıyorum fakat server listesi gelmeden oyunu kapatıyor ne yapmalıyım yardım edermisiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorun bendede var gameforge geliyo bitince kapanıyo otomatik

      Sil
    2. Oyunu güncelleyiniz ve videolu anlatımını izleyin aynı yapılanları yapınız.

      Sil
    3. kaç kere denedim olmuyor :(( win8 benim pc

      Sil
    4. denedim ama olmadı win8 benim pc ondan olabilirmi

      Sil
    5. gf ymır logo logo2 dosyalarını siliniz

      Sil
    6. kardes siliyoruz torrent açılınca yine yüklüyor kendisi?

      Sil
  15. oyunu kapatıp tkr giriş yapınca sayfa kapanıyor nedeni nedir acaba

    YanıtlaSil
  16. merhaba arkadaşlar bu hilenin içine 7x hilesiyle ne zaman birleştireceksiniz bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  17. Çalıştıranlar nasıl yapıkalrı anlatırlarmı?

    YanıtlaSil
  18. beyler 2. çarı
    açabilen varmı

    YanıtlaSil
  19. yine gameforge videosu çıkıyor ve bitince oyundan tamamen atıyor...video dosyalarınıda sildim ama torrentla açıldığı için tekrardan yüklüyor logoları...YARDIMM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolu anlatımı dikkatli bir şekilde izleyerek yapılan işlemleri sizlerde yaparsanız hile sorunsuz bir şekilde çalışacaktır.

      Sil
    2. Bab Kardeş Bu Hile iyi güzel 7x Yok 7x eklenmis mod yayınlayın rica attan da vursun 7x YanıtlARSAN

      sevinirim simdiden tşk

      Sil
    3. torrent yükleme işlemini yaptıktan sonra oyuna başlat demeyin dosyaları silin öyle başlat deyin

      Sil
  20. OTOMATİK GİRİŞ OLMUYOR ÇÜNKÜ START MOD DİYİNCE TORRENTDEN OYUNU BASLAT DEMEK ZORUNDAYIZ VEDE HİLE GÜZEL ÇALIŞIYOR 30 DK SONRA Bİ OYUNDAN ARIYOR EKRAN SİYAH KALIYOR GÖREV YÖNETİCİSİNDEN SONLANDIRIYORUZ VE BİDAHA HİÇ AÇILMIYOR ÇÖZÜM LÜTFEN ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin cevap ver aynı hata bendede var

      Sil
    2. Hileyi yeniden indirin lütfen. Hile dosyalarını güncelledik. Siyah ekran hatası alıyorsanız yeniden indirme işlemi yapmanız gereklidir.

      Sil
    3. kardeş 7x i sitede bulamadım bi link atı versen

      Sil
  21. exp donator calısmıyor nasıl calıstıracam %100e getiriyorum calısmıyor %50 ye getiriyorum calısmıyor lütfen acıl cevap 12 olmadan !!

    YanıtlaSil
  22. oyundan atıyor sürekli ekran siyah kalıyor

    YanıtlaSil
  23. eray çetin haklı oyundan çok atıyo vede siyah ekranda kalıyor

    YanıtlaSil
  24. 7x i yokmu bunun çalışmıyo :( :( :( isyaaaaaannnnn

    YanıtlaSil
  25. ADMINCIM REKLAMLARI KOYMAYI BILIYORSUN HADI YARDIM ED BAKALIM :) KAÇMA GEL BURAYA

    YanıtlaSil
  26. at üzerinde çalışan 7x linki verirmisin ben 7 x çalıştırdım fakat sadece yerde at üzerinde vurmuyor

    YanıtlaSil
  27. Kardeşim 7x link gönderirsen sevinirim :) Sağolasın :)

    YanıtlaSil
  28. her şey güzel de 7x niye yok??????????????

    YanıtlaSil
  29. 7X ÇALIŞIYOR BEYLER OYUNDA ÇEKMEYİ AÇIP SNYİ 1 YAPINCA (HİLENİN KENDİ ÇEKMESİ O KÜÇÜK PENCERE DEİL) OZAMAN 7X ÇALIŞIYOR AMA YAVAS ÇALIŞIYOR ÇEKMEYE BAGIMLI OLARAK ÇEKME AÇINCA 7X DE AÇILIYOR(OYUNUN KENDİ ÇEKMESİ AMA CESARET PELERİNİ SİMGESİ) DÜZENTİLİRSE HARİKA OLUR ESKİSİ GİBİ OLSUN ?

    YanıtlaSil
  30. Beyler bırakıp mutfağa gidip geliyorum bi bakmışım oyundan atmış....

    YanıtlaSil
  31. kardeş otomatik vuruşta sadece seçilen slotta mı oluyor yanındaki her slota aynı anda olmuyor onun bir çözümü varmı varsa bilgilendirirseniz sevinirim...

    YanıtlaSil
  32. hilenin yere düşen paraları ve itemleri toplama özelliği yok mu?

    YanıtlaSil
  33. admin seni poh poh lıyınca mı paylasıyorsun yorumları yanı sana karsı olan yorumu sılıyrosun hımm ne kadar aciz bı durum

    YanıtlaSil
  34. admin hile açılırken her seferinde güncelleme yapar gibi patch yüklüyor. oyuna güncelleme geldiği için mi siyah ekran geliyor acaba 2dk da bir?

    YanıtlaSil
  35. ben hiç giremedim id ve şifre kısmı gelmeden atıyo oyundan kendi sitelerinden indirdim oda aynı

    YanıtlaSil
  36. admin sanırsam hilede sorun var diğer arkadaşların da dediği gibi ch seçme ekranı gelmeden kapanıyor tıpkı ilk hile gibi aynı sorun. yardımcı olursanız çok seviniriz...

    YanıtlaSil
  37. hile ch atınca ekran kararıyor

    YanıtlaSil
  38. kardeşim bu ne açılınca direk kapanıy o hi ç b oşa ymir ve logo ları sil demey in sdiliyom launcer li olduğundan geri yü k lüyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yükleme işilemi bittikten sonra oyunu başlat demeyin dosyaları silin sonra oyunu başlat diyin

      Sil
    2. admin bat yapmaya çalışıyorum bir tıkla logo logo2 ymır gf dosyalarını silmek için denedim klosörün içinde ki tüm dosyaları siliyor bunu sizden bekliyorum yada yardımcı olun
      launcher yüklemesini yaptıktan sonra bat ee basıp oyunu başlat yapmak istiyorum bat in burda ki görevi ymır gf logo logo2 dosyalarını silmesi gerektiği kadar açıklayıcı olduysa yapılmasını arz ediyorum sonra bileğinizi öpcem :D

      Sil
    3. start fix dosyasına tıklayınca açılıyo h.o

      Sil
  39. tw ile kuruverecek olan var mı kuramıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolu anlatım mevcuttur. Yukarı bölümden videolu anlatımı izleyerek kolayca kurabilirsiniz.

      Sil
  40. Dc yediğimizde veya çıkış yapınca siyah ekranda kalıyor çözüm bulabilirmisiniz :)

    YanıtlaSil
  41. 7x yokmu admin net bir cevap veririsen sevinirim

    YanıtlaSil
  42. oyundan atıyor sürekli,siyah ekran geliyor girilmiyor hemen,7 x yok, antifly yok bence eskisi gibi olsa çok daha iyiydi

    YanıtlaSil
  43. SİYAH EKRAN KALIYOR 7X YOK ADMİN SİYAH EKRANI ÇÖZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah ekran hatası alanlar için inidrme linkleri yenilenmiştir. Lütfen hileyi yeniden indirin. Hilede 7x var anca sadece seçtiğiniz canavara vurmaktadır. Ayarlar bölümünde ki Expbot Settings bölümünden Attack in Range (Beta) seçeneğini aktif ederseniz çalışacaktır.

      Sil
    2. admin yine yükledim olmuyo ya

      Sil
  44. yok aga admmin ilgilenmiyor bu sıyah ekran işi halle olsa çok manyak olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hile dosyaları yenilenmiştir. Hileyi yeniden indirirseniz böyle bir hata ile karşılaşmazsınız.

      Sil
    2. hileyi yeniden indirdik yine hatayı alıyorum yani bişey değişmemiş.

      Sil
    3. valllaha ben hielyi indridim manayka iyi yanı kamer saolsun hıleyı guncellemıs ıyı olmus ve admın bu arada teşkürlerimi sunuyorum ,

      Sil
  45. hile fix arkadaşlar g.olsun

    YanıtlaSil
  46. admin 7x sadece seçii canavara vuruyor atack in rage aktif ama hala aynı yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  47. yine metin2 client bin not found wrong metin2 directory hatası alıyorum admin yardım et nolur ya

    YanıtlaSil
  48. SİYAH EKRAN HATASININ ÇÖZÜMÜ : START MOD DEDİKTEN SONRA OYUN KLASÖRÜNDE'Kİ GF,YMİR,LOGO1,LOGO2 DOSYALARINI SİLİN VE OYUNU BAŞLAT DEYİN.. BİR TEŞEKKÜR ETSENİZ YETERLİ ;)

    YanıtlaSil
  49. yenıden yukledım aynı hataları yıne verıyo

    YanıtlaSil
  50. admin gözünü seviym yardm et ya , ben balık botu nu acmısdım güzel güzel geliodu , sonra internetten delay ayarlarına baktm yanlskla karıstrdm şmdi, esksi gibi gelmior , bana hile ilk yuklendgndeki delayları soyleblrmsn , edit: olta +2

    YanıtlaSil
  51. admin dosyalar yenilenmiş olabilir hileyi indiriyorum ona ragmen oyunu torrentle açarken logo1 logo2 gf ymir tekrar yükleniyor ayrıca şuna dikkat ettim senin metin2 klosöründe logo1 avi logo2avi felan yazıyor sorumu cevaplarsan çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkatli bir şekilde videolu anlatımı izleyiniz hocam.

      Sil
  52. Yeniden indirdim güncelledim 2-3 kere ch atınca yine kararıyor

    YanıtlaSil
  53. YOK ABİ ADMİN Bİ İLGİLENMİYOR EXBOT SETTİNG DENDE AÇTIM 7X ÇALIŞMIYOR Bİ ÇÖZÜM BUL ADMİN ÖNERİN NEDİR CEVAP VERİRSEN SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sait kardeşim metin2mod hilesinin 7x li sürümünü iftardan sonra paylaşacağız.

      Sil
  54. admin logo 1 logo 2 siliyorum hileye tıklıyom metin2 tekrar logo 1 logo 2 yüklüyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolu anlatımı izlediğinizden emin misiniz?

      Sil
  55. 10 dk da bir oyundan atıyor ya bı yardmcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  56. Adminmiki la Adamın Dibi İftardan Sonra 7x Geliyor Demi Ama Lütfen At ın Üstünden de vursun.

    Hayırlı İftarlar Herkeze

    YanıtlaSil
  57. Start moda tıklıyorum ama oyun gelmiyor

    YanıtlaSil
  58. Eyw admin ben açtım hileyi error vermeden çalıştı x7 olsaydı iyi olurdu da ben x7 de ekledim buna biraz uğraştırsada değdi

    YanıtlaSil
  59. 7xlı surum paylasılmadımı ıftardan sonra paylasılcaktı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Atahan kardeşim Metin2Mod hilesinin 7xli sürümünü sitemizde paylaştık. İndirme için linkle tıklayın. Metin2Mod Launcher 7x Hilesi

      Sil
    2. kardesım ch değiştirdiğimde siyah ekran geliyo bakarmısın soruna

      Sil
  60. lan bune ya oyundan atıyor siyah ekran oluyor aynı

    YanıtlaSil
  61. admin ya hile iyi güzelde önceki sürümde böyle bişe yotu bu sürümde ch atılımıyo atınca siyah ekran veriyo bida sonlandrıp baştan girmek zorunda kalıyorum lütfen düzelt bunu yoksa bu sürüm hiç bir işe yaramıycak

    YanıtlaSil
  62. admincim ben baya bı ugrastım ve de arkadaslara nasıl yapılacagı göstermek ıstıyorum vıdeo seklınde benım ıle temasa gecersenız yardımcı olcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaştığımız hilede zaten videolu anlatım mevcuttur. http://www.youtube.com/watch?v=3KGZ0gVYSBg

      Sil
  63. oyun kapanıyor ve açılmıyor be

    YanıtlaSil
  64. Ya admin videodaki gibi tüm herşeyi metin2 nin klasörüne attım. launcher e tıkladım yok olmuyor. start mod dedikten sonra saatlerdir açık ama oyun bile gelmiyor :/ bi yardımcı olsan

    YanıtlaSil
  65. Admin ekran kararıyo ve oyun kapanıyo tamamen bunun çozumu nedır kaçkere sildim yenıden yukledım hala daha aynı lütfen bı yardımcı ol

    YanıtlaSil
  66. Siyah ekran alan arkadaşlar için hile dosyaları güncellenmiş ve indirme linkleri yenilenmiştir. Siyah ekran hatası alan arkadaşlar hileyi yeniden indirip temiz bir metin2 klasörüne yeniden hile kurulumu yapsınlar.

    YanıtlaSil
  67. Ben indiremiyorum bi yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
  68. evet yenilemişsiniz ama bu seferde start fixi çalıştırmama rağmen oyun açıldığı gibi kapanıyor hemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bu arkadasla aynı sorun bende de var. karakter seçiyorum mavi çubuk doluyor daha sonra giriş yerine tekrar atıyor. admin bi ilgilenirmisin kardes

      Sil
  69. admin 7x indirdim hileyle birleşmiyor önceden oluyordu neden olmamış olabilir
    acilll ????

    YanıtlaSil
  70. Admin simdi siyah ekran yok ama oyun yıne kapanıyor sunu doru duzgun bı sorunsuz şekilde yapamadınız ya lütfen bı bakın suna

    YanıtlaSil
  71. ghost hilesi var mı içinde admin

    YanıtlaSil
  72. sa hilenin son sürümünü yüklüyorum oyunumda güncel fakat launcherı çalıştırırken starta bastığımda download new version hatası alıyorum çözüm ? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hileyi daha önceden yüklediyseniz hilenin eski dosyalarını silmeniz gereklidir. Benim tavsiyem yeni, temiz ve güncel metin2 klasörü oluşturmak ve hileyi kurmak.

      Sil
  73. OFF YOK ÇALIŞMIYO 7x OF OF OF

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin2Mod hilesine 7x ekleyip sitemizde paylaştık. Sitemize gezmiş olsaydınız görmüş olurdunuz.
      LİNK: Metin2Mod Launcher 7x Hilesi indir

      Sil
  74. hile gayet iyi ama atak hızı çalışmıyor nasıl düzeltirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayarlar bölümünden Attack Speed seçeğinin değerini değiştirebilirsiniz. Hızlı vurmayı aktif etmek için yeşil pota tıklamanız gereklidir.

      Sil
  75. admin video izle diyon herkesede bizde start fşx bat yok nası yapıcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin2Mod_Launch.exe den giriş yapın. Oyuna sorunsuz girersiniz yine.

      Sil
  76. admin oyuna giriyorum 2dk sonra oyundan atıyo napıcam yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  77. gm dedektörü ne işe yarıyor açimmi kapalımı kalsın ?

    YanıtlaSil
  78. OYUN İÇİ MOBBER HACK VE WALL HACK VE HIZLI KOŞMA SANIRIM FİX YEDİ... ACİL CEVAP

    YanıtlaSil
  79. Admin bugün yapılan bakımla galiba hile fixlendi çünü bende kırmızı ve mavi pot kullanımı ve oto toplama haricindeki dier modlar çalışmıyor bu sabahta hiç birşey yoktu bakımdan sonra böyle oldu.Acil ilgilenirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  80. Aynen bende de öyle fixed galiba admin bir ilgilen yeni hileler lütfen...



    YanıtlaSil
  81. Eror code 20001 hatası veriyo

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri