Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.9 EXP Bot Hilesi indir

» Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.9 EXP Bot Hilesi indir // Download «

Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.9 EXP Bot Hilesi indir

m2k-Mod v2.4.1.9 EXP Bot Hilesi Son Sürüm indir

Merhaba arkadaşlar m2k-Mod hilesinin yapımcısı 123klo tarafından v2.4.1.9 sürümü yayınlanmış. En Güncel Metin2 Hileleri sitesi olarak bizlerde hileyi hemen sitemizde paylaşmış bulunmaktayız. m2k-Mod v2.4.1.9 hilesi sadece Metin2 TR (GameForge) serverında çalışır.

m2k-Mod hilesinin PvP serverlar için olan sürümü indirmek isteyenler m2k-Mod v1.3 PvP linkinden hileyi indirebilirler. m2k-Mod v2.4.1.9 hilesinde mobber hack (çekme hilesi) ve hilenin yapımcısı tarafından eklenen hile içinde 7x damage hack mevcuttur.

Metin2 TR (GameForge) güncel çalışan hile arayan arkadaşlar bu hileyi deneyebilirler.

YAPIMCI: 123klo (Thanks)

SÜRÜM: v2.4.1.9

m2k-Mod v2.4.1.9

m2k-Mod v2.4.1.9 Hilesi Kullanımı

  1. Size verdiğim linkden hileyi indiriyoruz.
  2. "m2k-Mod_v2.4.1.9" klasörü içindeki tüm dosyaları metin2 içine atıyoruz.
  3. "m2kmod_2.4.1.9.exe"ye sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırıyoruz.
  4. 5-10 saniye boyunca reklamın geçmesini bekliyoruz.
  5. Hile ekranı geldiğinde Launch butonuna basıyoruz.
  6. Server seçme ekranı geldi hesabımıza giriş yapıyoruz ve oyundayız.
  7. Sağ üst köşedeki Show Hackbar butonuna basıyoruz.
  8. Sol köşeden ayarlarımızı yapıp hile ile oyunun keyfini çıkarıyoruz..


CH-Changer Özelliği


CH-Changer özelliği ile oyundan attığı zaman otomatik giriş yapar.


m2k-Mod Hilesi Videolu Anlatım




VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ


Hileyi Tara Virustotal

Turbobit Yandex.Disk Mega.co.nz

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.9 EXP Bot Hilesi indir // Download «

64 yorum: Yorum Yapın

  1. yine süpersiniz.. benden herkese gelsin bu şarkı http://www.youtube.com/watch?v=NGKo8udp0dM

    YanıtlaSil
  2. server seçme yerinde oyundan atıyor.

    YanıtlaSil
  3. Çalışıyor Kardeşim Teşekkürler De Önceki 2.4.1.8 ile Farkı Nedir ?

    YanıtlaSil
  4. arada vurmamazlık yapıyo ve doğal olarak ölüyorum yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla slot çekmeyin sizde. Biz denedik bizde de böyle oldu ancak 2-3 saniye sonra vurmaya devam etti.

      Sil
    2. Kardeşim m2kmod_2.4.1.9.exe ye girdiğimde hata veriyor tamam diyorum hiç bişe olmuyor sonra ne yapacağım .

      Sil
  5. Buldum ben mızrak kullanıyodum değiştirdim mızrah kullanırken 6 saniyelik yada daha fazla bekleme süresi oluyo fakat kılıc kullanırken olmuyo

    YanıtlaSil
  6. Kardeşim launch tan sonra hatva veriyor açamadım torrentsiz olmuyor

    YanıtlaSil
  7. win8 virus programı yok yönetici izinleri açık Yöneticide Çalıştırıyorum Reklamı Geçıyorum Ayarları Yapıp Launch Diyorum Öyle Kalıyor 1 dk sonra çıkıyor

    YanıtlaSil
  8. Abilerim bende siyah ekran geliyor server seçme ekranı çıkmıyor niye?

    YanıtlaSil
  9. ADMİN KARDEŞİM İŞİNE GELENE CEVAP YAZION İŞİNE GELMEYENE YAZMIYORSUN KAÇ HİLEYE YAZMIŞIM SERVER LİSTESİNDE OYUN KAPANIYOR BU HİLEDEDE ÇÖZÜMÜ VARSA SÖYLE KARDEŞİM

    YanıtlaSil
  10. slm arkadaslar bnim hile canavarları az çekiyor sebeb bilen biri cevap yazabilirmi

    YanıtlaSil
  11. Bİ YARDIMCI OLUN PVP SERVERDEYİM PVP SERVER İÇİN m2kmod_2.4.1.5 BULDUM İNDİRDİM İNGİLİZCE ESKİ SÜRÜM YENİSİNİ İNDİR YAZIYORDU BUNU İNDİRDİM AÇIP LAUNCH DEDİĞİMDE OYUN GELMİYOR OYUNA MANUEL GİRİYORUM GENE GELMİYOR Bİ YARDIM BEYLER (onlymt2)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hile sadece Metin2 TR için yapılmıştır. m2k-mod pvp sürümü indirme linke linke tıklayın.

      Sil
  12. metin2 pvp server için açtımda hack sheidl var onu nasıl gecicez ?

    YanıtlaSil
  13. oyuna giriyorum 30 saniye sornra atıyor ne yapmalıyım admin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admın aynn oyundan atıyor yardım et bı

      Sil
  14. Siyah Ekran çözüm plsssss

    YanıtlaSil
  15. yaaa indiriyorum dediginz dosyalar yok yardım pls

    YanıtlaSil
  16. Kardeşim ch seçerken oyundan atıyor bi giremedim sinir oldum sabahtam beri ya düzelt ve cevap ver bize

    YanıtlaSil
  17. beyler hile fix yemistir herkese hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  18. az önceki bakımdan sonra hile oyuna girmiyo acil çözüm...

    YanıtlaSil
  19. yeni yama geldi artık hileler çalışmaz gençler

    YanıtlaSil
  20. oyuna giriyorum 30 snyede bi atıyor çözüm var mı ? acill yardım

    YanıtlaSil
  21. etkinlik bitmeden guncelleme gelcekmı kardaslar

    YanıtlaSil
  22. butun hıleler fix yemiş gunceleyın ya .s etkınlık bıtmeden lutfen ./

    YanıtlaSil
  23. ERROR_CODE:20001 Hatası çözümü var mı ? yoksa Hilenin Güncelleşmesini mi bekLiycez yine...

    YanıtlaSil
  24. admin güncellersen seviniriz

    YanıtlaSil
  25. Error_Code:20001 bunu veriyo napcam ?

    YanıtlaSil
  26. Mt2 yi güncelledim tekrar Açıyım dedim o zamanda Error veriyor çözüm varmı güncellenecekmi ?

    YanıtlaSil
  27. oyuna giriyor hile çalışıyor ama 30 saniyede bir oyundan atıyor çözüm bul admin

    YanıtlaSil
  28. offf event biticek ne olr güncelle adminya zman aleyhimize izliyo

    YanıtlaSil
  29. aynısı bende de oluyo hilenin ynei sürüm çıakrtın olmuyo böle

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşlar hilenin yeni sürümünün çıkmasını bekleyin.

    YanıtlaSil
  31. ne zman çıkartırın admin

    YanıtlaSil
  32. Event Bitmeden Çıksa Yeni sürüm iyi olcak ya :/

    YanıtlaSil
  33. Bugün yeni sürümü cıksın ya :/

    YanıtlaSil
  34. admin 10 olurmu çıkması

    YanıtlaSil
  35. arkadaşlar server şeçiyorum ad şifre yazarken oyundan atıyorrr yardım
    olmasa 10 versiyonunu çıkart admin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim oyunu güncelle ve artık bu hile çalışmıyor ...

      Sil
  36. Yarın gelir demiştiniz event bitiyo nerde bu hile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz zaman belirtmedik hocam. En yakın zamanda yeni sürümler gelecektir.

      Sil
    2. bu hile yi yapan kişilerle nerdne görüşe bilirim çünki hileyi fix leyemicekler dediğimi yaparsalar

      Sil
  37. bi çıkmadı git yaa offff

    YanıtlaSil
  38. arkadaşlar eror_code 20001 diye bi hata veriyor yardımcıolabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  39. admin olmuyosa söyle kardeşim sabahlamıyalım bizde

    YanıtlaSil
  40. Arkadaşlar lütfen birkaç gün bekleyin. Arkadaşlar yeni yama üzerinde çalışmalar yapıyor. En kısa zamanda yapmalarını planlıyoruz. Takipte kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahminen kac gune ckar ?

      Sil
    2. Bide şu 7x duzeltilirse sevinirim bi vuruyo bi duruyon surekli vurmuyo

      Sil
  41. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. bu hile nezaman gunceelencek hadı ya

    YanıtlaSil
  43. Kardeşim hile ne zaman çıkar zaman ver bu kadar insan bekliyor kaç gündür bekliyorum bende

    YanıtlaSil
  44. kamer hileyi güncelledi sizi bekliyoruz

    YanıtlaSil
  45. ya kardeş şu hilede çiftel silahlarda 7x duruyo çiftel silah kulanamiyorz bi çözüm bulun yeni sürümünde

    YanıtlaSil
  46. Kamer guncelledi ama oyuna girerken hata veriyor kardesim indirdim ben onu

    YanıtlaSil
  47. çalışıyor mu bilgi verirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  48. Admin daha guncellenmedimi ya :(

    YanıtlaSil
  49. Admin ERROR_CODE : 20001 hatasını çözün artık

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri