Metin2Mod Launcher 7x Hilesi 23.07.2014 indir

» Metin2Mod Launcher 7x Hilesi 23.07.2014 indir // Download «

Metin2Mod Launcher 7x Hilesi 23.07.2014 indir

Metin2Mod Launcher 7x Hilesi 23.07.2014 indir

Metin2 TR oyununda en çok tercih edilen ücretsiz hilelerden biri olan Metin2Mod Launcher 7x hilesini paylaşacağız. Metin2 oyununa gelen yeni yama güncellemesinden dolayı çoğu hile çalışmaz duruma gelmişti ve bugün sizlere Metin2Mod 7x hilesinin yeni sürümünü paylaşacağız. Metin2Mod Launcher 7x Hilesi ile exp kasabilir, balık tutabilir, metin taşı kesebilir ve daha bir çok şeyi yapabilirsiniz.

Eğer sizlerde Metin2 TR serverında oynuyor ve gelişmiş bir ücretsiz hile arıyorsanız KaMeR1337 arkadaşımızın yaptığı bu hileyi hemen aşağıdaki virüs tarama ve indirme linkleri bölümünden indirebilirsiniz. Hileyi yapamayan arkadaşlar için videolu anlatım hazırladık izlerseniz hileyi sorunsuz çalıştırabilirsiniz.

> METİN2MOD TÜM SÜRÜMLERİ İÇİN TIKLA <

Metin2Mod Launcher Hilesi indir

Metin2Mod Launcher 7x Hilesi Kullanımı

  1. Hileyi kurmadan önce Metin2'yi güncelliyoruz.
  2. Hatayla karşılaşmamanız için BU konumuzu inceliyoruz.
  3. Size verdiğim linklerden hileyi indiriyoruz.
  4. Masaüstüne çıkan "Metin2Mod_7x_23.07.2014.rar" dosyasına giriyoruz.
  5. Metin2Mod_7x_23.07.2014 adlı klasöre giriyoruz.
  6. Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
  7. Metin2Mod_Launch.exe'yi yönetici olarak çalıştırıyoruz.
  8. Start Mod'a bastıktan sonra yama açılacaktır.
  9. Daha sonra oyunu başlat diyoruz ve oyuna giriyoruz.
  10. Komuşma yerine /help yazarak hilenin komutlarına göz atıyoruz.
  11. Ve hilemiz ile bol bol exp kasıyoruz.

Metin2Mod Launcher 7x Hilesi Videolu Anlatım

VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ

Hileyi Tara Virustotal

Turbobit Yandex.Disk Mega.co.nz

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2Mod Launcher 7x Hilesi 23.07.2014 indir // Download «

51 yorum: Yorum Yapın

  1. La oglum no document active diyor oto loginde adam akıllı hile koysanıza iki defa aynı hileyi koyuyonuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Admin Cevap yazma gereği bile duymadan yorumları onaylıyorsun bari bilgilendir.

      Sil
    2. İki defa aynı hileden paylaşmıyoruz. Biri 7x li sürüm diğeri 7xsiz sürümdür. Hile sorunsuz çalışıyor. Yazılı ve videolu anlatım mevcut.

      Sil
    3. hile sorunsuz calısıyor olabilir oto login de sorun var id pw yazdıgımız yerde kaydedemiyoruz.

      Sil
  2. oyundan atıyor admin bidahada girilmiyor komple kapatmak gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otologin sistemi var deneyin lütfen.

      Sil
    2. Oto login hata veriyor deneyin isterseniz No Document Active diyor. İd pw kaydet dediğimizde

      Sil
  3. ADMİN BENDE START FİX BAT YOK NE YAPMAM GEREKİYO

    YanıtlaSil
  4. yaw arkadaş vidyoda attığın dosya tarihi 14.07 aynı vidyoyu koymuşsun şunuda diyim hilede hiç bir fonksion çalışmıyor. acil çözüm

    YanıtlaSil
  5. oyuna giriop hile calısıoda balık botu calısmıo koşma vs vs vs bu bakımdan sonra

    YanıtlaSil
  6. Aynen Videoda Gösterildiği Gibi Yamayı Temiz Güncel Bir Metin2nin İçine Atıyorum Fakat Oyuna Girer Girmez,Kullanıcı Adı ve Şifremi Yazmadan Oyundan Atıyor,Htalar ve Çözümleri Klasöründeki Çözüm de İşe Yaramadı,Hatta Metin2 yi Baştan Kurdum Olmadı...Yardımcı Olun Lütfen

    YanıtlaSil
  7. ben oyuna giriyorum hızlı koşma, otomatik kasma, düşenleri toplama, pot basma çalışıyor. atack speedi açınca ve çekince atıyor. ayrıca ışınlanınca da atıyor oyundan

    YanıtlaSil
  8. kardesım 7xi kapatmak için hangi komutu girmemiz lazım ?

    YanıtlaSil
  9. admin cook saol kardeşim lan sen bunları düşünüyorsun ya helal olsun sizin sitedeki her hile çalışıyor yemin ediyorum sana dua ediyorum kandiliniz mübarek olur işalah

    YanıtlaSil
  10. bende hiçbir fonkyon çalışmıyor hile açılıyor fakat hiçbiri çalışmıyor

    YanıtlaSil
  11. admin linkler kırık badgateway hatası veriyor mago.co da dosya inmiyor linkleri tazeler misin

    YanıtlaSil
  12. Hile kendi modifyemle sorunsuz calısmakta arkadaşlar :D Oto login No Document Active sorununuda cözdüm bu hile içindeki 7x sağlam değil onuda değiştirdim . Sorunsuz hileli bir oyun oynuyorum suan.

    Bu arada admin bu hilenin içinde bir dosya eksik onu bulun bakalım oto login sorunu o yüzden oluşuyor.

    YanıtlaSil
  13. ya hileyi açıyorum oyun açılıyor başlıyorum oyundan atınca hiç bir tuşa basamıyorum ? çözümünü bularsanız seviniriz

    YanıtlaSil
  14. saol un gerçekten hileler çok iyi ve son derece kulanışlı. gerçekten çok teşekkürler eksik olmayın

    YanıtlaSil
  15. Helal olsun dostum bende çalıştı çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Otologin sisteminde hata alan arkadaşlar için logininfo.xml dosyasını hile klasörüne ekledik. Hata alan arkadaşlar ve logininfo.xml dosyası olmayan arkadşlar hileyi yeniden indirsinler.

    YanıtlaSil
  17. Önce ki sürüm de de aynısı oldu bana 2 gün önce sabahleyin girdim şuanda Oto Toplamanın ON tuşu var secili olanları topluyor ona basınca ???? ????????? yazıyor evet hayır falan işte bilirsiniz birde hızlı koşma hızlı vurma wall hack balık botu çekme çalışmıyor sadece toplama var oda hepsini topluyor sıkıntı oluyor bide potlar çalışıyor sorun sanırım bende nasıl çözebilirim bu sorunu acilen yardım talep ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temiz bir metin2 kur ve güncelle (metin2 launcher'le bir kere hilesiz oyuna gir çık) sonra hileyi yeniden indir. metin2 klosörünün içine atıp yeniden girmeyi dene.

      Sil
  18. sayın adminim normalde oyunda şehirde hileyle dolaşırken falan hiç sıkıntı yok da kasılma botunu açtığımda 5dk olmadan sürekli oyundan atıyor hata şeklinde değil de girişe yönlendiriyor sebebini öğrenmek istiyorum birde ben sanırsam 7xi kapattım bi şeylere basınca nasıl açılıyor onuda söylerseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  19. Ben indirdiğimde içinde start fix yoktu önceki sürümündekini kopyalayıp yapıştırdım çalıştırdım hileyi harika çalışıyor yanlız x7 sıkıntı olmuş biraz keşke önceki gibi olsaydı şimdi kapanmıyor x7 hep açık vslerde sıkıntı oluşturuyor ama onuda bir sonraki sürümde halledersiniz admin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  20. lan olum her hilede aynı vidyoyu paylaşma. Az emek harcada bi kendin yeni vidyo çek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolu anlatım tarafımızca çekilmiştir ve upload edilmiştir. Videolu anlatım bir önceki eski sürüme aittir. Hile kurulumu ve kullanımı aynı olduğu için yeniden video çekerek hileyi geç paylaşma gereği duymadık. Zaten videolu anlatım yaptığımız zaman 400-500 mb oluyor en az yani upload süresi uzuyor ve hileyi geç paylaşmamıza neden oluyor. Bu yüzden hilenin kurulumu aynı olduğu için hileyi geç paylaşmamak için bu şekilde yapıyoruz. Eğer videolu anlatım istiyorsanız yaparız kardeşim :) Hileyi geç paylaşırız olur biter.

      Sil
  21. Oyuna normal girdiğimizde 7x yinede çalışıyor kapatma komutu falan var mı admin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7x hilesini kapatma komutu yoktur. Bu linkten Metin2Mod hilesinin 7xsiz sürümünü indirebilirsiniz. http://www.metin2trhileindir.com/2014/07/metin2mod-exp-bot-hilesi-23-07-2014-indir.html . Dilerseniz PACK klasörünün içinde ki metin2_patch_easter1.eix ve metin2_patch_easter1.epk dosyalarını silin 7x çalışmaz.

      Sil
  22. admın hıle çalısıyor çekmede çalısıyor ama 7x çalışmıyor çözüm bilen var mı?

    YanıtlaSil
  23. Beyler ben x7yi çözdüm bu hilede x7 kapanmıyor full açık bu da ban yemenize sebep olur bende otomatik x7 koydum bu hileye harika oldu sadece çekmeyi açtığınız zaman x7de aktif oluyor yapamanız gerekenler:

    1)metin2_patch_easter1.eix ve metin2_patch_easter1.epk dosyalarını silin
    2) Sonra http://www.metin2trhileindir.com/2014/06/metin2-tr-horse-7x-damage-hilesi-indir.html yine bu sitede olan at üzerinde vurma hilesini indiriyoruz (linkini attım) ve içindeki dosyaları kopyala yapıştır yapıyoruz ve adminin gösterdiği şekilde hileyi açıyoruz bu sayede hem at üstünde hemde normal yerde otamatik x7ye sahip olmuş oluyorsunuz en azından benim pcde öyle oluyor :D

    YanıtlaSil
  24. HİLE FİXLENDİMİ NOLDU TAM OYUNA GİRERKEN ATIO

    YanıtlaSil
  25. Beyler hile yi açıyorum metin 2 açılırken gameforcelive yazan yerde kapanıyor

    YanıtlaSil
  26. Beyler ataka ayarları ne bunun

    YanıtlaSil
  27. merhaba kardesım son 3 guncellemede karakterde sıkıl sorunları yasıyorum sıkıllerı kullanıyor ama 1 2 sny gecmeden gerı kapanıyor acaba guncellestırme yapıp bu sorunları duzeltebılırmısınız

    YanıtlaSil
  28. Admin hile için sağol ama /help yazdıktan sonra çıkan açıklamaların arasında /upitem hilesi var onu nasıl kullanıcaz bi bilgilendirirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin cevap admin :)

      Sil
    2. Yazıp kullanabilirsiniz. Denemediğim için tam olarak nasıl kullanıldığını bilemiyorum. Deneyerek öğrenebilirsiniz zor bir şey değil :)

      Sil
    3. denedimde birşey olmuyo bilen varsa yazsın :)

      Sil
  29. Hile sorunsuz çalışmaktadır yapanların emeğine sağlık.fakat şunu öğrenmek istiyorum savaşçıda mob üzerine gelirken sürekli vuruyor ama Surada moblar yanına dibine geldikten sonra vurmaya başlıyor ayarlara falan baktım fakat yapamadım.Kafamdaki soru işaretine yetkili bir arkadaşımdan cevap alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  30. admin oyuna giriş yaptığımda oyundan atıyor lütfen bir yardım güncelledikten sonra klasördeki dosyaları metin2 nin içine atıp yonetici olarak çalıştırdım ama oto login yaptım girdim normal yaptım girdim oyundan atıyor direk karakteri yüklerken yardım lütfen...

    YanıtlaSil
  31. Admin oyuna girince kapanıyor yokmudur bi çözümü

    YanıtlaSil
  32. Bu hile yalan hile dosyası inmiyor başka bir program iniyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemizden hileleri VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ bölümünde ki TURBOBIT - YANDEX - MEGA butonlarından indirebilirsiniz. Diğerleri sponsor bağlantıdır.

      Sil
  33. ADMİN BEY SADECE AT ÜZERİNDE 7x var mı varsa link ?

    YanıtlaSil
  34. Cannot create file "C:\Program Files(x86)\GameforgeLive\lib\kamer.pyd". Sistem belirtilen yolu bulamıyor. Bu hatayı alıyorum lütfen yardım edin :S

    YanıtlaSil
  35. Admin ağustos ayının ortasına geçtik güncelleme yapında adam akıllı oynayalım :D

    YanıtlaSil
  36. admin at uzerınden caslısan 7x istiyoruz yaprsan seviniriz

    YanıtlaSil
  37. bakımdan sonra oyundan atmalar çoğaldı admin bi ilgilenirsen seviniriz oyunu tkr kurup hileyi baştan kurmama rağmen

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri