Metin2 PvP Damage Hack ve Çekme Hilesi

» Metin2 PvP Damage Hack ve Çekme Hilesi // Download «
Metin2 PvP Damage Hack ve Çekme Hilesi

Sorunsuz Çalışan Metin2 PvP Kota Dostu 7x Damage Hack ve Çekme Hilesi İndir

 Özellikleri 
Kota Dostu
Hamle İle Çift Vuruş
At Üstünde Çalışıyor
Seri Seri Damageler
Sorunsuz Slot Çekme


 Kurulum 
1- Size Verdiğim Linkden Hileyi İndirin. 
3- Kurulum videosunu izleyin.. 
4- Oyuna girdiğinizde 7x ve çekme hilesi aktif olacaktır.

 KURULUM VİDEOSU 

Jotti'nin malware taraması VirusTotal Taraması
DOWNLOAD LİNKLERİ: TURBOBİT | UPLOADED | MEDİAFİRE | HOTFİLE

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 PvP Damage Hack ve Çekme Hilesi // Download «

47 yorum: Yorum Yapın

  1. süper sin helal sana admin

    YanıtlaSil
  2. ADMİN ORDA SEN SAĞ TIKLADIKTAN SONRA YAPTIĞIN ŞEYLER BEN SAĞ TIKLADIKLARIMDA YOK YAPAMIYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Notepad++ adlı programa sahip olursanız sizde bu şekilde not defteri ile düzenleme yapabilirsiniz..

      Sil
    2. S.a Admin Peki Trde Çalışıyormu Acaba??

      Sil
  3. admın yapdıklarının hepsini 1e1 yapıyorum oyuna girdikten sonra o menü gelmiyor ama damage hilesi çalısıyor

    YanıtlaSil
  4. admin ben senn yapdıkalrının aynısı 1e1 yapdım oyunagirdiğimde menü gelmedi fakat damage hilesi çalısıyordu . nasıl ypacam bi çare tuşa felan basmamıza gerek var mı :))

    YanıtlaSil
  5. Eğer pvp serverda koruma yoksa otomatik hile ekranı gelir zaten eğer koruma varsa gelmeyebilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin can dopan arkadşa olanların aynısı banada oldu korumasız çalışan pvp nin adını verirmisin ve http://www.m2-turkey.org/ bu metin2 nin hilesini bulabilirmisin hiç bir hile çalışmıyor internetim kotalı bütün hileleri denedim yine olmadı kotayıda aştım ama yine bulamadım

      Sil
    2. Hileye karşı korumalı serverlarda çalışmayabilir ..

      Sil
  6. admin nerden indircezz ? bu hileyi

    YanıtlaSil
  7. admin saol yaptım hileyi ama 7x icin sürekli attract mobs a basmam lazım direk kendi calışmıyor onu nasıl düzeltecem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardşeim hangi metin2 çalıştırabildin

      Sil
    2. Activate isimli seçeneği işaretleyin ondan sonra Attract Mobs'a tıklayın.

      Sil
  8. paylaşımlar bi harika dostum :)

    YanıtlaSil
  9. kardeşim hileyı yaptım kapamayı unuttum şımdı dıger swlere giremıyorum hile ile giriş yaptıgınız için oyun kapatıldı dıyor ama locale die bir dosya var cıkardımmı hatasını verıyor koydummuda hile ile giriş yaptıgınız için oyun kapatıldı dıyor
    lutfenn yardım edinn lutfenn hiç bi swye giremıyorum

    YanıtlaSil
  10. arkadaşkar ben bu hileyı yaptım ama mt2 nin içinden den atmayı unuttum şimdi ise diger swlere giremıyorum hile ile girmeye çalıştiginiz için oyun kapatıldı dıyor yardımm edin

    YanıtlaSil
  11. Metin2 TR de çalışırmı? çünkü o ekran açılırken pvp ve TR diye soruyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekme hilesi için geçerlidir bu. TR'de çalışan hile TIKLA

      Sil
    2. admin note kısmına geldim fakat kaydet dediğimde dosyanın başka bir yazılım tarafından kullanılmadığından emin olun yarıyor.Yardımcı olursak

      Sil
  12. Ara sıra oyundan atıyor peki bunun çözümü varmı?

    YanıtlaSil
  13. Allah razı olsun tek çalışan hile seninki....

    YanıtlaSil
  14. Allah razı olsun harika kusursuz çalışıyor, dier 7x lerde turkuazım ve sürgündeki metinleri göremiyordum şimdi görebiliyor ve vurabiliyorum Allah razı olsun çok sağol

    YanıtlaSil
  15. süper bir hile bu

    YanıtlaSil
  16. hileye karşı korumalı pvpde çalışıyornu ?

    YanıtlaSil
  17. indirme sitelerine girmiyor

    YanıtlaSil
  18. şarkının adını bilen ? :D

    YanıtlaSil
  19. Ula Bi Metin 2 serveri Var Hiçbi Hile çalışmıyor Buda olmadı Admin yardım Bi o sw Nin hilesinede Ver

    YanıtlaSil
  20. Yaa bende çekiyor ama atac yapmıyor lütfen yardım edin neden atac yapmıyor napmam lazım.????

    YanıtlaSil
  21. Admin yardım et lütfen çekiyorum ama atac yapmıyor neden napmam lazım.???

    YanıtlaSil
  22. hepsini yaptım olmadı adminn

    YanıtlaSil
  23. Harikasın admin çok saol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikiside oldu mu kardeş...



      bnde sadece çekme var


      damage yok sende var mı.?

      Sil
  24. Süper Olmuş Eline Sağlık Müziğide öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  25. GM SÜPER YAPMIŞŞIN ELLERİNE SAĞLIK VE ŞARKININ ADI NE UZUN ZAMANDIR ARIYM BULAMADIM

    YanıtlaSil
  26. şarkının adı ne acil cevap

    YanıtlaSil
  27. şarkının adını söylermisiniz lütfennn

    YanıtlaSil
  28. Meg & Dia - Monster (DotEXE Remix) buldum şarkının adı

    YanıtlaSil
  29. admin yaptıklarının aynısı yaptım falak şu note yerınddeki yerlerı yaptıktan sonra kaydet kısmına bastığımda 'Dosyanın başka bir yazılım tarafından kullanılmadığından emin olun' yazıyor yardımcı olursak.

    YanıtlaSil
  30. bendede damage çalışmyıor çekme çalışıyor (Tr Dede MMO PvP Serverindede damage çalışmıyor)

    YanıtlaSil
  31. abi aynısını yapıyorum yazılıma gelince bu dosyayı başka yazılım tarafından kulanılmadığına emin ol diyo

    YanıtlaSil
  32. Admin Dediklerini Aynısını Birebir Yaptım Ama Çalışıyor :D

    YanıtlaSil
  33. şarkı adı meg dia monsters

    YanıtlaSil
  34. admin kardeşim çekme hilesi çalışmıyor sadece 7x var ?

    YanıtlaSil
  35. hepsini yaptım 1e1 ama o multihack attracs mob yeri bile çıkmadı

    YanıtlaSil
  36. admin hileyi silmişsin indiremedim !! tekrar yüklermisin ??

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri