Metin2 TR EXP Kasma Botu 2013 İndir

» Metin2 TR EXP Kasma Botu 2013 İndir // Download «
Metin2 TR EXP Kasma Botu 2013

Metin2 TR EXP Kasma Botu 2013,Metin2 TR Hile İndir,Metin2 TR Exp Bot,Metin2 TR Exp Botu,Metin2 TR Level Bot,Metin2 TR Lvl Kasma Botu,Metin2 TR 2013 Hile

YAPIMCI: KaMeR1337 (Teşekürler)
TR Client Uyarlama: BlackMafia II (Teşekürler)

 Özellikleri 
Level Bot
Fish Bot
FarmBot (Metin, Boss, Maden)
Görünmezlik
Hızlı Saldırı/Koşma
WallHack
Çekme (Pelerin veya Kitleme)
GM Detector
Range Attack
Exp Donater/Koşma
7x Hack (Güncel)
Oto Pot (Mavi-Kırmızı)
Oto-Skill Bot
Auto-Attack
Pick Up (Oto-Toplama)


...........................................................................................................................................


...........................................................................................................................................



 Kurulum 
1- Size Verdiğim Linkden Hileyi İndirip kurulumu yapın. 
3- Daha Sonra Bypass.exe'den Giriş Yapınız. 
4- Sayfamızı Beğeniniz.
5- OYUNA GİRDİKTEN SONRA HİLE EKRANI SAĞ ALT KÖŞEYE GELMEKTEDİR.

yandex.disk

 KURULUM VİDEOSU 

yandex.disk

 VİRÜS TARAMA SONUCU  metin2trexpbottarama


Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR EXP Kasma Botu 2013 İndir // Download «

43 yorum: Yorum Yapın

  1. beyler ben butun hilelerde log hatası alıyorum yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin2'nin Kurulu Olduğu Klasörüne Girin,
      Metin2.exe'ye Basıp Önce Oyuna Torrent Yükleyin.
      Yükleme Tamamlanınca Üstüne Hileyi Kurun.
      %100 Çözülecektir.
      Lakin Olmuyorsa
      Metin2.org Sitesinden Metin2'yi Yeniden İndirip Kurun!

      Sil
    2. admin yha allah için 2 dk durmadan oyundan atıor

      Sil
  2. ben indirme linkini bulamadım ya yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  3. şarkı adı ne beyler güzelmiş QQQ

    YanıtlaSil
  4. kardeşim tam aradığım hile %100 sorunsuz çalışıyor çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaş ben hileyi çalıştırıyorum bi 10 15 dk sonra hackshield beni yakalıyor ve oyunu kapatıyor.Ne yapmam lazım şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Admin bey ben hile ile birlikte Metin2'yi açtıktan sonra 10-15 dk boyunca sorunsuz çalışıyor buraya kadar tamam.Ama 15 dk gibi kısa bi süre sonra HackShield beni yakalıyor ve oyunumu kapatıyor.Bir çare bulurmusunuz ? Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gm dedectorü açık bırakmışsınındır. ve gmyi görünce kendi kendine oyundan atıyor. dedektörü kapat oyun atmaz bidaha ama, gmde tespih ederse hileni ban yersin.

      Sil
  7. Hacki indirdim süper ama autojoin yaptım boş karaktere denk geldi takılı kalıyo oyuna giriş yapamıyorum... Lütfen yardım...

    YanıtlaSil
  8. Hacki indirdim çok güzel ama autojoin yaptım boş karakter slotuna denk geldi takılı kalıyor... Lütfen yardım...

    YanıtlaSil
  9. oyunun dosyalarında loing.py olması lazım onu sil düzelir.

    YanıtlaSil
  10. abi hile çalışıyor buraya kadar tamam. Fakat bi 10 - 15 dk. gibi hackshield
    beni yakalıyor ve oyunu kapatıyor. Buna bi çözüm bulun yhaw

    YanıtlaSil
  11. Yav yuklensın dıye Metin2 TR EXP BOT u dıyokı Bu Dosya Gecersız verıler ıcerıyor dıyo acıl yardım.

    YanıtlaSil
  12. Incorrently install mod. Reinstall mod or remove the newkamerfunc.mix . hatası alıyorum. newkamerfunc.mixi sildim bu sefer hile yoktu geri yükledim yine aynı hata ne yapacağım lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  13. bunun lınkı nerde kardesım bırı lınk atsın ?

    YanıtlaSil
  14. Saol krdesim işime bayağı bi yaradı

    YanıtlaSil
  15. Metin2 TR EXP BOT.exe yi çalıştırırken şöyle bi hata alıyorum:"Bu dosya geçersiz veri içeriyor." Admin çözümü nedir? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. virüs tarayıcını etkisiz hale getir öyle baştan yap eksik dosya indirmiş olmalısın

      Sil
    2. virüs tarayıcıları kaptıp öle yapın :D

      Sil
  16. teşekkürler pnp

    YanıtlaSil
  17. Aga ben kurulum sihirbazına çift tıklıyorum bu dosya geçersiz veri içeriyor hatası alıyorum napıcam

    YanıtlaSil
  18. bende oyunu açınca otomatik kapanıyor oyun neden

    YanıtlaSil
  19. nerden ındırcez kardesler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yandex'le İndir butonuna tıklayıp 5 saniye bekledikten sonra Reklamı Geç diyerek indirme sitesine yönlendirileceksinizdir.

      Sil
  20. teşekkürler gerçektende çalışıyor

    YanıtlaSil
  21. admin bey sizin anlattıgınız gibi indirdim kurdum ama oyunu direk kapatıyor neden şimdiden tşkrler.

    YanıtlaSil
  22. yeni sürüm ne zaman gelir

    YanıtlaSil
  23. yamayı güncelleştir hatası gelio yardım

    YanıtlaSil
  24. admin sabah bu hileyle sadece 1 tane balık tuttum oyundan attı sonra balık tutmayınca bile 30 saniyede bir oyundan atmaya başladı ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  25. oyun clientini defalarca güncellememe rağmen hala pach:index hatası alıyorum. acaba mı dedim oyunu silip yeniden kurdum ama sonuç yine aynı bir el atarmısın...

    YanıtlaSil
  26. Kardeş indirdim ama senın gosterdığın videodakı bazı dosyalar bende yok... Kandırmayın

    YanıtlaSil
  27. artık güncellleme istiyo root.epk güncellemesi gerekiyo

    YanıtlaSil
  28. lan hala güncellenmedimi

    YanıtlaSil
  29. Admin şarkı adı ne beee

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri