Metin2 TR m2k-Mod + 7x + Mobber EXP Bot Hilesi İndir

» Metin2 TR m2k-Mod + 7x + Mobber EXP Bot Hilesi İndir // Download «

Metin2 TR m2k-Mod + 7x Damage Hack + Mobber Hack EXP Bot Hilesi İndir

Metin2 TR m2k-Mod + 7x Damage Hack + Mobber Hack EXP Bot Hilesi İndir

Merhaba arkadaşlar Metin2 TR ait güncel çalışan hileleri sunmaya devam ediyoruz.
Eğer sizde Metin2 TR için EXP kasmak için hile aradıysanız bu hileyi indirip deneyebilirsiniz.

MobberHack YAPIMCI: KaMeR1337 (Thanks)

7x YAPIMCI: Bilinmiyor (Thanks)

m2k-Mod YAPIMCI: 123klo (Thanks)

m2k-Mod SÜRÜMÜ: Final Version v2.2

GÜNCELLEME: 06.10.2013


Yazılı Anlatım

# İlk videolu anlatımı izlemeniz önerilir # 
1- Size verdiğim linkden hileyi indirin ve kurulumu yapınız. 
2- Masaüstüne çıkan klasörümüze giriyoruz. 
3- Metin2 İçine Atınız adlı klasöre giriyoruz.
4- Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
5- Bypass.exe'den oyunu açıyoruz.
6- Oyun ekranı geldikten sonra Metin2'yi kapatıyoruz.
7- m2kmod_Launcher_2.2.exe'i metin2 içine girip açıyoruz.
8- Hile ekranı geldiğinde run butonuna basıyoruz.
9- Server seçme ekranı geldi charımıza giriş yapıyoruz ve oyundayız.
10- Ayarlarımızı yapıp hile ile oyunun keyfini çıkarıyoruz..



Videolu Anlatım




VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR m2k-Mod + 7x + Mobber EXP Bot Hilesi İndir // Download «

47 yorum: Yorum Yapın

  1. eyvallah krdşm

    YanıtlaSil
  2. m2kmod_launcher den giriş yapınca LOG Hatası Veriyor Yardım Pls

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu güncelleyip tekrar hile kurulumu yapın ve videolu anlatımda yapılanları yapınız.

      Sil
    2. Oyunu Güncelleyip Tekrar Hileyi Kurdum Yine Olmadı

      Sil
  3. İlk olarak hile sorunsuz çalışıyor teşekkürler , bu sayfadan birkac hile daha kullanıyorum ben bu sayfadaki bazı hileler dreamf...( reklam olmasın diye) sitesindeki hilelere çok benziyor yada ordaki hileler burdaki hilelere benziyor :D
    Mesele bu hilenin benzer toplanmışı orada var ama X7 hackları ve bypasslar farklı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hile yapımcıları aynı olduğu için olabilir :)
      En güncel ve en çok kullanılan hileler bunlar zaten.

      Sil
    2. Admin Bende SIkıl Felan Atıyo Ama Kendısınden Vrmyo 7x calısmıyo napablrm

      Sil
  4. Oyundayken Hile Menüsünü Nasıl Açıyoruz ?

    YanıtlaSil
  5. admin bende indirme sitesi açılmıyo nolur link ver nolurr bide benim bilgisayar vista 32 bit çalışırmı

    YanıtlaSil
  6. New version.exeyi kuruyorum dosya nereye kuruluyor ?

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar birde bi indirme sitesinde hile diye rar.exe adlı bir program indirtiyor virüs diye kurmadım , mediafirede de esed virüs hatası veriyor en iyisi hotfile ama indirme kısıtlı.

    YanıtlaSil
  8. ben bypass a basıyorum hile çalıştırıldı diyo bekliyom oyun ekranı açılmıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bypass.exe ile hileyi açamazsınız. m2kmod_Launcher_2.0.1.exe uygulamasında hileyi açarsanıız Videolu anlatımı izleyin lütfen. İzlemeden iş yapıyorsunuz.

      Sil
  9. benimki game life client var sennki normal bir fark olurmu ? sen metin2 içine atyon ben game life

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarınız 32bit ise;

      C:\Program Files\GameforgeLive\Games\TUR_tru\Metin2

      Bilgisayarınız 64bit ise;

      C:\Program Files (x86)\GameforgeLive\Games\TUR_tru\Metin2

      Sil
  10. admin vcideoyu izle diyon videoyuda izledim metin2 yi daha 1 saat önce yükledim by passa giryom olyo hile çalışrıtıldı diyo onu kaptıyom m2k launcherden oyunu açıyorum hack shield doluyo oyun tam açlyo log gelyo
    Videodaki herşeyi yaptım yardımcı olrsanız sevinirim [Teamda veririm]

    YanıtlaSil
  11. Çok Sağol Hile çalışıyor

    YanıtlaSil
  12. benim ekranda hile butonu sağ üst köşede gözükmüyo benim metin2 gameforgeden deil yardımmm !!!

    YanıtlaSil
  13. hile çalışıyorda lütfen yardım edinn çıldırıcam her yee baktım hiç bi yerde bualamadım hileyi açıyorum heryer kararıyor çarımı zor görüyorum önümü hiç göremiyorum zaten zemin filan heryer çok koyu gözükmüyor buda fotoğrafı : http://n1309.hizliresim.com/1f/l/stump.jpg

    YanıtlaSil
  14. Herşey çok güzel elinize emeğinize sağlık ama bi sorum olucak TELEPORT nasıl çalışıyorr yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Teleporta tılaynca harita açılıyıor nerdeysen artık oranın haritası Sonra fareyi gideceğin yere getiriyorsun ve [Shift] tuşuna basıyorsun oluyor bazen oyun dona biliyor ondada oyun çıkabilirsen çıkıosun tekrar giriosun gidecegin yere yakın bi yere çar gitmiş oluyor donmazsa direk ışınlanıo biraz kastıktan sonra düzeliyor

      Sil
  15. Hileyi Kurdum m2kmod_Launcher_2.0.1exe Tıklıyorum Log Hatası Veriyor sonra oyunu güncelleyip yeniden yaptım her şeyi yine log hatası verdi

    YanıtlaSil
  16. Trde çok ii çalışıor Ama Pvplerde Nasıl Çalışacak Bi yardım ederseniz

    Sevinirim.

    YanıtlaSil
  17. item creator calışmıo dolu yapıom ama giyemiyorum

    YanıtlaSil
  18. admin 7x i devre dışı bırakma gibi bir şansımız varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nası acıyıroz kı ıptal edıyonz bende calısmıyo

      Sil
  19. kardesm hıleye gırıyorm ama 7 x ı calıstıramıyorm

    YanıtlaSil
  20. madiaget diye bir şey çıkıyor o ne oluyor

    YanıtlaSil
  21. admin hem görünmez olma hemde kasılma hilesi olsa eminim güvenli olduğu için herkes bu hileyi yapar

    YanıtlaSil
  22. Kardeşim İndirme sitesi

    YanıtlaSil
  23. log hatası veriyor hile güncel değil mi

    YanıtlaSil
  24. admin mt2 tr ye yeni sürüm geldi artık bu hile kulanılmıyo(açılmıyor) yardım pls

    YanıtlaSil
  25. admin hileyi hala güncellemeyi düşünmüyormusun hile artık kullanılmıyor diyorum!

    YanıtlaSil
  26. hıleyı kurdum her şeyı yaptım. oyunu açarken log adı altında hata veriyor

    YanıtlaSil
  27. KARDEŞİM HİLEYİ KURDUM HER ŞEY ÇOK GÜZEL ELLERİNE SAĞLIKDA SADECE 7X İ NASIL ÇALIŞTIRICAĞIMI BULAMADIM Bİ YARDIM EDERMİSİN ÇEKME FALAN GAYET GÜZEL ÇALIŞIYO

    YanıtlaSil
  28. eline sağlık kardeşim on numara Arkadaşlar kurulumunu doğru yaptıktan sonra hiçbir sıkıntı çıkmıyor şahsen bende herşey on numara çalışıyor.

    YanıtlaSil
  29. Kardeşim senin videoda vurmadan canını indiriyo nasıl yapıcam onu ?

    YanıtlaSil
  30. KARDES BUNDA FİSH BOT VAR MI ACABA.?

    YanıtlaSil
  31. indirme yerini bulamadım kardeş

    YanıtlaSil
  32. Kardeş bende metin 2 penceresi açılmıyo açılıyo aslında 2 saniye sonra kapanıyo :( napmam lazım

    YanıtlaSil
  33. admın ben metin2 nin içine kopyalıyorum pypass cıkıor bypass.exe yok bende sag tık yonetıcı calıstırıyorum ekran gelmıyor lutfen yadımcı olurmusun..

    YanıtlaSil
  34. oyunu nasıl guncellıcez admın ?

    YanıtlaSil
  35. Admin mediafire açılmıyo uploaded ten indirmiştim daha önce bu siteden hile ondada süre var diye mediafire dan indiriyim dedim açılmıyo bi link atarmısın acil nolur

    YanıtlaSil
  36. kardeşim ben bu hileyi uzun zamandr kullanıyorum çok güzel 3 gnden beri log hatası veriyor kapanıyor metn2 lütfen bi çare bulun

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri