Metin2 TR CixCocuk97 EXP Bot Kasma Hilesi İndir

» Metin2 TR CixCocuk97 EXP Bot Kasma Hilesi İndir // Download «

Metin2 TR CixCocuk97 EXP Bot Kasma Hilesi İndir

Metin2 TR CixCocuk97 EXP Bot Kasma Hilesi İndir

Merhaba arkadaşlar Metin2 TR ait güncel çalışan hileleri sunmaya devam ediyoruz.
Eğer sizde Metin2 TR için EXP kasmak için hile aradıysanız bu hileyi indirip deneyebilirsiniz.

Teşekkürler Cixcocuk97


Hile Özellikleri

Teleporter Hack 
Oto Pot  
Oto Skill
Otomatik Yang, Eşya Toplama
Otomatik 7x Damage
Mobber Çekme Hilesi


Yazılı Anlatım

1- Size verdiğim linkden hileyi indirin ve kurulumu yapınız. 
2- Masaüstüne çıkan klasörümüze giriyoruz. 
3- Metin2 TR CC97 EXP Bot adlı klasöre giriyoruz.
4- Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
5- Start Client.bat'den oyunu açıyoruz.

Karakterinize giriş yapana kadar hilenin hiç bir yeriyle oynama yapmayınız.

  CC97 Pickup V1.0 Ayarları  
Hız Sınırı Ortalara Biraz Yakına Getiriniz
İsterseniz Sadece Yang'ı Seçerek Yerde Sadece yangları Alırsınız
Herşey Seçerseniz Yere Düşenlerin Tümünü Alıcakdır.
Seçiminizi Yaptıktan Sonra Başlat'a Basınız.

 CC97 Teleporter Hack Ayarları 
Haritada İstediğiniz Yerin Üstüne Gelerek SHİFT Tuşuna Basınız.
İstediğiniz Yer Eğer Bir Dağın Üzeri Veya Oyunun Kabul Etmiyeceği Bir Yer İse Oyun Donacakdır.
5 Saniyede 1 Kere Işınlanma yapınız Aksi Taktirde Oyundan Atılırsınız.

 CC97 Oto Pot - Oto Skill Hack Ayarları 
Oyun İçerisinde Her Hangi Bir Slot Seçip Get ID Diyiniz.
HP - SP Ayarlarını Yapınız 1-2-3 Hepsine ON Diyiniz.
Ayarları Yaptıktan Sonra Start Diyiniz Ve Ayaradığınız Ayarda Pot Basmaya Başlayacakdır.

 CC97 Mobber Hack Ayarları 
Saniye Ayarını Yapıp Tik Koydukdan Sonra Ayarladığınız Saniyede Slotlar Üstünüze Gelicekdir.



Videolu Anlatım




VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ




Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR CixCocuk97 EXP Bot Kasma Hilesi İndir // Download «

22 yorum: Yorum Yapın

  1. siz varya eli öpülesi adamsınız helal olsun kardeşim teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. 06 - 10 2013 (saat : 11) itibari ile oyuna giremiyorum ne hileden ne de manuel neden ?

    YanıtlaSil
  3. nereden indireceğimi bulamadım bi yardım eder misiniz

    YanıtlaSil
  4. ben indidim ama hile aktif eddildi ma oyun açılmadı

    YanıtlaSil
  5. Hile çalışmıyor kaç kere denedim...

    YanıtlaSil
  6. admin hileyi yükledim yazdıkları gibi yaptım sadece mobberhack ekrana geliyor gerisi yok bi yardımcı ol..

    YanıtlaSil
  7. beyler bende yükledim çalışmadı nedeni hackshield in daha güzlü bir seviyeye getirilmesidir

    YanıtlaSil
  8. beyler bana bi yardımcı olun
    nasıl indirecem yükleyecem ?

    YanıtlaSil
  9. Kardesm star clint tıklıyorum açılmıyor oyun neden olabilir ?

    YanıtlaSil
  10. açılmıyor çünkü start client.bat metin2client.bin çalıştırıyor bende bin defter olarak açıyo bi türlü oyun açmıyo exe yapıyom bu seferde start client.bat metin2client.bin istiyo bu yüzden bin sizde oyun açması lazım defter değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tmmda nasıl yapcaz onu bendede wınrar la acmaaya calısıyo

      Sil
  11. bu şarkınıın ismi ney :D

    YanıtlaSil
  12. krdşm o siyah ekran geldiğinde metin2client.bin bulunamadı diyor??

    YanıtlaSil
  13. admin metin2nin içine atıyorum açarken siyah ekranda hata veriyo metin2client.bin bulunamadı diyor?

    YanıtlaSil
  14. LOg Veriyor bende nasıl olucak

    traceback felan filan diyo

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar oyundan atma problemine çözüm nedir

    YanıtlaSil
  16. açılmadı mobber hack açılıyo diğer hile açılmadı yardım lütfn

    YanıtlaSil
  17. metin2client.bin bulunamadı diyor kardesm çözüm nedir buna ?

    YanıtlaSil
  18. Bişi sorcam bende sitelerde 5 den geri sayıyo ya orda donakalıo açmıo yardım edin charı kasmam lazım

    YanıtlaSil
  19. İndirme Linkleri Güncelleyn Yada Link Atın Beyler Yüklenmiyor Help Pls !

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri