Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.3 EXP Bot Hilesi indir

» Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.3 EXP Bot Hilesi indir // Download «

m2k-Mod v2.4.1.3 EXP Bot Hilesi Son Sürüm indir

Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.3 EXP Bot Hilesi indir

Merhaba arkadaşlar m2k-Mod hilesinin yapımcısı 123klo tarafından v2.4.1.3 sürümü yayınlanmış. En Güncel Metin2 Hileleri sitesi olarak bizlerde hileyi hemen sitemizde paylaşmış bulunmaktayız. m2k-Mod v2.4.1.3 hilesi sadece Metin2 TR (GameForge) serverında çalışır.

m2k-Mod hilesinin PvP serverlar için olan sürümü indirmek isteyenler m2k-Mod v1.3 linkinden hileyi indirebilirler. m2k-Mod v2.4.1.2 hilesinde mobber hack (çekme hilesi) ve hilenin yapımcısı tarafından eklenen hile içinde 7x damage hack mevcuttur.

Metin2 TR (GameForge) güncel çalışan hile arayan arkadaşlar bu hileyi deneyebilirler.

YAPIMCI: 123klo (Thanks)

SÜRÜM: v2.4.1.3

m2k-Mod v2.4.1.3 indir

Yazılı Anlatım

1- Size verdiğim linkden hileyi indirin. 
2- "m2k-Mod_v2.4.1.3" klasörü içindeki tüm dosyaları metin2 içine atıyoruz.
3- "m2kmod_2.4.1.3.exe"ye sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırıyoruz.
4- 5-10 saniye boyunca reklamın geçmesini bekliyoruz.
5- Hile ekranı geldiğinde Launch butonuna basıyoruz.
6- Server seçme ekranı geldi hesabımıza giriş yapıyoruz ve oyundayız.
7- Sağ üst köşedeki Show Hackbar butonuna basıyoruz.
8- Sol köşeden ayarlarımızı yapıp hile ile oyunun keyfini çıkarıyoruz..



CH-Changer Özelliği


CH-Changer özelliği ile oyundan attığı zaman otomatik giriş yapar.


Videolu Anlatım


VİDEO SADECE TANITIM AMAÇLIDIR!


VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ


Hileyi Tara Virustotal Hileyi Tara Jotti

Turbobit Yandex.Disk Mega.co.nz

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.3 EXP Bot Hilesi indir // Download «

13 yorum: Yorum Yapın

  1. krdes launchere basıyom altta ki şey doluor sağ alt köşekedei sonra hata verio neden

    YanıtlaSil
  2. 7x i calıstıramadım bide rastgele vuruyor slot denk gelirse kesiyo işte nerde hata yapıyorum acaba ?

    YanıtlaSil
  3. Admin teşekkürlerde bende 2 tane çıkıyor eski hileyi siliyim mi? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun çıkıyor ise lütfen eski sürümü silin.

      Sil
  4. Ben M2-Xmod 2.5 kullanıyorum.bu gün girdim oyuna giriş yapınca oyunu tamamen kapatıyo.Hilenin yeni sürümü flan mı çıkcak ? oyunu güncelledim ama hala devam ediyo du daha önce böyle bsey olmuyodu. Bi yardım etsen kardeş ?

    YanıtlaSil
  5. kardeşim ha bire oyundan atıo bi düzenleme yapsanız ii olur

    YanıtlaSil
  6. İşte bu hileyi arıyordum bir kaç siteden daha indirdim ama onlarki nedense çalışmadı sizinki çalışıyor teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Admin hile çift elde calısmıor ona bir el atın cok guzel olur.

    YanıtlaSil
  8. krdesim oyuna grior sorunsuz şekilde oyunda 2dk durdumu atıyor neden acil yardım

    YanıtlaSil
  9. metin2 mod hilesnin yeni sürümünü getirin en son sürüm açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hilenin son sürümünü linkten indirebilirsiniz. > m2k-mod v2.4.1.4 indir

      Sil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri