Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 23.05.2014 indir

» Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 23.05.2014 indir // Download «

Metin2 TR 7x Metin2Mod EXP Bot Hilesi Son Sürüm indir

Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 23.05.2014 indir

Merhaba arkadaşlar En Güncel Metin2 Hileleri sitesi olarak Metin2Mod hilesinin yeni sürümünü sitemizde paylaşmış bulunmaktayız. Metin2Mod hilesi sadece Metin2 TR (GameForge) serverında çalışır.

Metin2Mod hilesi ile oyunda bol bol exp ve yang kasabilirsiniz. Metin2Mod 10.04.2014 hilesinin en çok beğenilen özelliklerinden bazıları; Hızlı Vurma, Hızlı Koşma, Otopot, Wallhack, Oto Atak ve Metin Taşı Dedektörü gibi bir çok özellikleri mevcuttur. Metin2trhileindir.com sitesinden hileyi hemen indirebilir ve kullanabilirsiniz.

YAPIMCI: Kamer1337 (Thanks)

SÜRÜM: 23.05.2014

> DİĞER SÜRÜMLER İÇİN TIKLA <

Hile Görüntüleri


Metin2Mod EXP Bot Hilesi

Yazılı Anlatım

Hileyi kurmadan önce Metin2'yi güncelleyiniz.
Hatayla karşılaşmamanız için BU konumuzu inceleyiniz.
1- Size verdiğim linkden hileyi indiriniz. 
2- Masaüstüne çıkan "Metin2Mod_22.05.2014.rar " dosyasına giriyoruz. 
3- Metin2Mod_22.05.2014 adlı klasöre giriyoruz.
4- Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
5- Metin2Mod_Launch.exe'yi yönetici olarak çalıştırıyoruz.
6- Start Mod'a bastıktan sonra oyun açılacaktır.
7- Ve hilemiz ile bol bol exp kasıyoruz.



VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ


Hileyi Tara Virustotal Hileyi Tara Jotti

Turbobit Yandex.Disk Mega.co.nz

Hileyi indirmek için tıkla
» Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 23.05.2014 indir // Download «

100 yorum: Yorum Yapın

  1. arşiv biçimi hasarlı veya tanınmıyor diye hata veriyor bi kotrol edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardesim hem winrar arşivi hatalı hemde indirme link leriniz bozuk bi tek yandez indiriyo oda yarım yamalak bi ilgilenin lütfen ya

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. sıkıştırulmış dosya diyor admin bi el at olmuyor bu :SSS

    YanıtlaSil
  4. bu hılenın birde 7x olmayan duz halını koyarmısınız rica etsem.. oyle daha kullanıslı oluyor bu hıle..

    YanıtlaSil
  5. arşiv biçimi hasarlı diyor admin bi bakarmısınız

    YanıtlaSil
  6. bunun birde 7x olmayan halini koyarmısınız rica etsem.. oyle daha kullanıslı oluyor bu hile

    YanıtlaSil
  7. KARDEŞİM BURDA YOK LİNK FALAN ABUK SUBUK ŞEYLER İNİYOR VİRÜSLÜ VİRÜSLÜ LİNKLER VAR BURDA BULAMADIM YANİ İNDİRME LİNKİNİ

    YanıtlaSil
  8. Admin, ilk önce elleriniz dert görmesin yapanın ve yayınlayanın ellerine saglık.. Hileye gelirsek, hileyi tavsiye ederim 7x ve hızlı koşu felan war tavsiyemdir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardesim acıl bır sekılde cvp verırmısnız bırsey sorucam

      Sil
  9. aynen arşiv biçimi hasarlı veya tanınamıyor diyor

    YanıtlaSil
  10. kardesım x7 calısmıyo ya tam indirdim oyuna yenıden baslıycaktım bıraktım lütfen x7 de calısın

    YanıtlaSil
  11. Kardesim indirdim her güzel ama x7calısmıyo x7 de olmuyo yanı onu düzeltirsen sevinirim tamda yenı baslamıstım oyuna

    YanıtlaSil
  12. evet aynı hatayı banada verdı arşiv biçimi tanınmıyor veya hatalı uyarısı verıyo

    YanıtlaSil
  13. arşiv biçimi tannmıyor veya hasarlı dıyor uyarı hata

    YanıtlaSil
  14. tm çözümü buldum antivirüs programını geçici oalrak devre dışı bıraktım ve hile tam olarak indi metin2 nin içiine atarak çalıstırdım ///////// hileyi kim yapıyo ya hılenın oto skil basmasında gb hawa kılıc ıgıbı skller patlıyo oto toplamayıda bı ayarlayayamadadm bottayken herseyi topluyo envanter doluyo ayarını bılen varsa yardım etsin burdan yazsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmuyo kardeşim denedim kapattım antivirüsü

      Sil
    2. kardeşim bende oda işe yaramadı ya aynı hata devam ediyor

      Sil
    3. bende açıldı dostum bılemıyorum aynı atyı bende almıstım

      Sil
  15. arşiv hatalı . kontrollll

    YanıtlaSil
  16. arşiv biçimi hasarlı veya tanınmıyor

    YanıtlaSil
  17. hızlı vurmada neden oyundan atiyor ?

    YanıtlaSil
  18. ''the archive is either in unknown fotmat or damaged'' diye bir hata veriyor lütfen yardım

    YanıtlaSil
  19. Merhaba,
    Yardım eder misiniz?
    http://i.hizliresim.com/A2Od07.png

    YanıtlaSil
  20. ARKADAŞLAR ARŞİV HATASI FALAN ALANLAR BUNU OKUSUN ÇÖZÜMÜNÜ BULDUM.
    İLK ÖNCE İNDİRDİĞİNİZ HİLEYİ GEÇMİŞTEN SİLİN.SONRA ANTİVİRÜS PROGRAMINIZI TAMAMİLEN KAPATIN HİÇ BİŞEYİ AÇIK OLMASIN. SONRA HİLEYİ YENİDEN İNDİRİN SONRA AÇIN OLUYO. BEN YAPTIM OLDU SİZDEDE OLUR OLMAZSA SÖYLEYİN YARDIMCI OLURUM.

    YanıtlaSil
  21. yawww arşiv hasarlı diyorrrrrrrrrrrrrr kaç gündür çar 71 yapamadım yaw hadii düzeltin şunu

    YanıtlaSil
  22. arşiv biçimi hasarlı diyor düzeltin şunu yaaa çarı kaç gündür kasamadım 70 de kaldı

    YanıtlaSil
  23. indirmiyor arşiv eksik diyorr çözümünü söylermisiniz?

    YanıtlaSil
  24. arşiv hatası diyor çözüm nolur?

    YanıtlaSil
  25. arşiv biçimi hasarlı veya tanınmıyor duzeltın lutfenn

    YanıtlaSil
  26. kards arsıv hatalı 50 defa ındırdım duzeltın lutfen

    YanıtlaSil
  27. beyler turbobitden indirince arşiv hasarlı demiyo

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. kardesım halen bozuk dosya duzeltınnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  32. Arkadaşlar lütfen yeni bir link atın popi tv diye bir siteye giriyor :( indirme linki bu siteye giriyor direk!!!!

    YanıtlaSil
  33. Arkadaşlar bu indirme linkine tıkladığımda popi tv diye bir site açılıyor ve anında bişi indiriyor lütfen yardımcı olun :((

    YanıtlaSil
  34. Arşiv hatalı diyor arkadaşlar çözümü varmı zaten antivirüs yok pcm windows 8

    YanıtlaSil
  35. 7x çalışmıyor arkadaşlar lütfen yardım edin ??

    YanıtlaSil
  36. yandex ten indirmeyin o hatalı arşiv turbobitten indirin saglam olan o

    YanıtlaSil
  37. hasarlı arşiv dosyayı yeniden upload yapn

    YanıtlaSil
  38. arşiv hasarlı diyor virüs programını kapatmama rağmen

    YanıtlaSil
  39. arşiv biçimi hasarlı veya tanınmıyor

    YanıtlaSil
  40. kardesim hem winrar arşivi bozuk hemde linleriniz bozuk bi tek yandex indiriyor oda yarım yamalak bi ilgilenin lütfen ya rica ediyorum !

    YanıtlaSil
  41. lürfen acil bir kere daha güncelleyin arşiv biçimi tanınmıyor veya arşiv hatalı diyor.virüs programını kapayıp yükledim yine olmadı lütfen güncelleyin eski sürümünü kullandım hile süper bişey tekrar kullanmak istiyorum.

    Kamer1337 teşekkürler hileleriniz hem çok güzel hemde kullanışlı

    YanıtlaSil
  42. tam doluyo client sonra atıyo oyundan onu anlamıyorum herşey tamam

    YanıtlaSil
  43. Kardeş 10 Sanıye Sonra Oyundan Atıyor Neden Aceba Acıklarmısın ?

    YanıtlaSil
  44. Arşıv Hatalı Çözum bulun lutfen

    YanıtlaSil
  45. damage hilesi hicbir turlu calismiyor diger hilelerde sorun yok ama ne at ustunde ne de atsiz otomatik vurmuyor :S

    YanıtlaSil
  46. Admin 7X Var hızlı koşma VS şeyler yok yani çalışmıyor oyunu güncelledim ne yaptımsa çalışmadı Bu hilenin yeni versiyonu veyahutta güncellenmiş halini bekliyorum sizinde elinizden geldigi kadarını yaptıgınızı biliyorum saygılar..

    YanıtlaSil
  47. deniorum ama söliyim bu hile bozuk filan deil sadece güncellerken hata vermiş olabilir.indirmedeki probleminiz çözuldu turbobitden indirirseniz eger

    YanıtlaSil
  48. arşiv hasarlı soununu çözdüm winrara girin normal olanına indirdiğimiz hileyi bulun ordan sağ tıklayın arşivi onar deyin mt2 nin iiçine atın çalışyıor ben oynuyom şuan

    YanıtlaSil
  49. Arşiv hatası alan arkadaşlar; turbobitten indirin ben öyle yaptım oldu

    YanıtlaSil
  50. admin 7x çalışmıooo lutfen yardımcı ol

    YanıtlaSil
  51. 3 De Hatalı İndirme Yapıyo Arşiv Hasarlı.

    YanıtlaSil
  52. 7x çalışmıyor yardımm

    YanıtlaSil
  53. Arşiv Biçimi hasarlı dıyor

    YanıtlaSil
  54. arşiv biçimi hasarlı diyor admin hallet şunu !

    YanıtlaSil
  55. Ya niye her hilemde aynı hatayı alıyorum ben.Sürekli :LOG HATASI "Lütfen oyunu launcherden başlatın !" diye yazı cıkıyor.

    YanıtlaSil
  56. 7x çalışmıyor yardımmm

    YanıtlaSil
  57. Arşiv hasarlı hatası alan arkadaşlar, Antivirüs programlarını pasif konuma alsınlar aksi halde hata almaya devam ederler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş hayır onunla alakası yok arşiv bozuk.

      Sil
  58. HİLE ÇALIŞIYOR FAKAT 7X ÇALIŞMIYOR

    YanıtlaSil
  59. alakası yok kardeşim kapatıoz gine olmuyo bozuk yaw almayın şunu o zaman winrara

    YanıtlaSil
  60. İNDİRME LİNKLERİ YENİLENMİŞTİR! Sorun yaşayan arkadaşlar lütfen tekrar indirme yapsınlar.

    YanıtlaSil
  61. kardeş iyi Hasta teşekkürlerde 7x Çalışmıyor bunada bir çözüm bulursan iyi olur :)

    YanıtlaSil
  62. @Bab Hunk, 7x Çalışmıyor.

    YanıtlaSil
  63. Yeni güncellemede çalışan 7x elde ettiğimizde hem bu hileye ekleyip hem de ayrı olarak sitemizde paylaşılacaktır. Hile bu şekilde de işe yarar vaziyette. 7x eklediğimizde oyundan atma oranı artacaktır.

    YanıtlaSil
  64. Kardeş bende hep siyah ekran çıkıyo python27.dll 'yi kuruyom yine oluyo yardım eder misin

    YanıtlaSil
  65. Kardeş arşiv hatası diyo bu nasıl halletcez bunu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arşiv hatasını önceden veriyordu. Hileyi yeniden indirirseniz hata almazsınız.

      Sil
  66. hocam m2 tr shield hatasi veriyor bunun için çözümün varmi ?

    YanıtlaSil
  67. Hile Çalışıyor Gençler Sadece 7x Çalışmıyor Ama Çözüme Kavuşacak En Kısa Zamanda Beklemede Kalın .

    YanıtlaSil
  68. 7x calısmayanlar bır oncekı surumun ıcınıdekı pack dosyasını alıp yenı surume atın tası ve degıstır yapın ve oyuna gırın calısıcaktır.

    YanıtlaSil
  69. Kardeş Hackbar'ı mı Degğiştircez ????

    YanıtlaSil
  70. Tr'de denedim çalıştı fakat pvpm'de çalışmadı :( Saltanat Mt2 açaba çalışanını yapma imkanınız var mı

    YanıtlaSil
  71. Metin2Mod hilesine 7x ekleyip sitemizde paylaştık. LİNK'e tıklayıp hileyi indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  72. Karektere Giriş yapıyorum fakat hemen atıyor neden?

    YanıtlaSil
  73. yENİ SÜRÜMÜnü yapın Oyundan atIYOR GIRER GIRMEZ BAZENDE TIKLIYORUM sTARTA acmıyor Metın2yı

    YanıtlaSil
  74. metin2 bakımdan sonra hile çalışmıyor yeni hileyi bekliyoruz.yöneticilrin dikkatine

    YanıtlaSil
  75. arkadaşlar bugün oyuna ufak bi güncelleme geldi. güncelledikten sonra hileyi baştan kurdum ve start mod dedikten sonra oyun açılıyor fakat hemen geri kapanıyor nedenini bilen varmı?

    YanıtlaSil
  76. lan hile yapıyonuz çarım ınıye soyuyorsunuz +9 demirkask 5 evsunlu full +9 çarım ısoydunuz gardaş ıtemlerı geri verin apsolot tuva

    YanıtlaSil
  77. oyuna giriyor ama yaklaşık 10 saniye sonra geri atıyor lütfen yanıtlayın?!?!?!?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya acil yeni hile çıakrırmısınız yada bi çözüm bulurmusunuz?? çözümünü bulan varsada yanıtlayabilirmi burdan .ss

      Sil
  78. ya 2 aydır bu hıleyle ugraşyıorm admn bana yardmcı ol lütfen eror 20001 hatası verıyor neden yonetıcı olrkda basalıtyom ama :(((

    YanıtlaSil

METİN2 HİLELERİ

Son Yorumlar

Tüm sorumluluk hileyi indirip kullanan kullanıcıya aittir.

DMCA.com Metin2 Hileleri